..: Další Regionovy pro Středočeský kraj :..

Ilustrační obrázekPraha - Ve středu 2.5.2007 došlo k slavnostnímu uvedení do provozu dalších motorových částečně nízkopodlažních jednotek Regionova ve Středočeském kraji. K předání došlo za přítomnosti zástupců Středočeského kraje, akciové společnosti České dráhy a zástupců společnosti Pars nova na nádraží Praha Holešovice. K dnešnímu dni předala Pars nova do provozu Českým drahám celkem 23 motorových souprav. Poslední dvě nasazené soupravy 814+914 s pořadovýmí čísly 22 a 23 budou ode dneška jezdit na tzv. městské lince v Praze. Každý všední den budou Regionovy jezdit na lince Praha Libeň – Praha Holešovice – Roztoky u Prahy. O víkendech a svátcích pak budou vozit cestující na tzv. Posázavském pacifiku, tedy na trati z Prahy do Dobříše a do Čerčan.

zdroj: České dráhy, a.s. , Pars nova, a.s.


JRtrain Poslat mail autorovi | 2.5.2007 (23:05)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel nezmar 
03.05.2007 (8:02)  
Precia: no v Praze mame pantografy (451,452) starsi nez kdekoli jinde.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
03.05.2007 (7:46)  
Osobne si myslim, ze je daleko vic uzitecnejsich mist nez ML. Vetsinou totiz jezdi poloprazdy solo vuz 810. Takze pokud to chteji vylepsit stacil by prototyp regionovy 812. Pokud nekdo nevi, co mam na mysli, tak http://www.pshzd.cz/m812.html .Tento vuz jezdi v Praze prakticky od sameho zacatku, takze ta Praha byla opravdu prvni s temi regionovami. 812 je typove prakticky stejna a ridicak 912 je k tomu take.
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
03.05.2007 (0:58)  
Citybimbo je na ML asi ještě moc a 810 málo. Co tam dát jiného, abys nemusel každých 20 minut objíždět? Když už ML dělají ČD, tak je v současnosti regionova kapacitně asi nejvhodnější.
registrovaný uživatel Precla 
03.05.2007 (0:13)  
Sakra, fela :) Tak v tomhle případě máš asi pravdu ale vlaky cityelephant a podobný byly určo v Praze dřív. Myslím si že v praze cpát moc do dopravy mezi místními pražskými nádražími je zbytečný, z vlastní skušenosti pro dopravu po městě využívám tramvaje, nebo metro, vlaky jen na cestování na dálku.
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
02.05.2007 (23:46)  
Precia: Obávám se, že nějaké Regionovy přišly téměř do vech krajů dříve, než do Prahy.
registrovaný uživatel Precla 
02.05.2007 (23:26)  
Kdo by to byl řekl, že tyhle nepěkný soupravy cpou do prahy, ostatně jako všechno nový, koho zajímá, že na ostatních tratích, kde je provoz dá se říct na stejné úrovni a jezdí tam pantografy přes 30 let starý .. ( je fakt, že ti regionky sou levnější než elektrická souprava)
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
02.05.2007 (23:15)  
Dát ji na ML považuji za vhodné. Samotná 810 prý již na některých spojích přestává stačit. Nestálo by už za to pohnout trochu s prodloužením ML do Hostivaře?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko