..: Další Regionovy pro Středočeský kraj :..

Ilustrační obrázekPraha - Ve středu 2.5.2007 došlo k slavnostnímu uvedení do provozu dalších motorových částečně nízkopodlažních jednotek Regionova ve Středočeském kraji. K předání došlo za přítomnosti zástupců Středočeského kraje, akciové společnosti České dráhy a zástupců společnosti Pars nova na nádraží Praha Holešovice. K dnešnímu dni předala Pars nova do provozu Českým drahám celkem 23 motorových souprav. Poslední dvě nasazené soupravy 814+914 s pořadovýmí čísly 22 a 23 budou ode dneška jezdit na tzv. městské lince v Praze. Každý všední den budou Regionovy jezdit na lince Praha Libeň – Praha Holešovice – Roztoky u Prahy. O víkendech a svátcích pak budou vozit cestující na tzv. Posázavském pacifiku, tedy na trati z Prahy do Dobříše a do Čerčan.

zdroj: České dráhy, a.s. , Pars nova, a.s.


JRtrain Poslat mail autorovi | 2.5.2007 (23:05)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel vydRa  mail  
03.05.2007 (16:59)  
dery: jestli se na ML regionovy nehodi tak ja jsem cinskej papez. btw, nevite nekdo proc zas dneska jezdila jen jedna??
registrovaný uživatel Precla 
03.05.2007 (16:11)  
Twix Možná tě to překvapí, ale pocházím z prahy :)
03.05.2007 (14:04)  
nezmar: Ty 451 byly od Olomouce staženy zpátky do Prahy, protože ještě nejsou dost starý. Tak si nestěžuj :) Zrovna v sobotu večer jsem jel z Brna do Olomouce a v Nezamyslicích jsme čekali na křižování s osobákem s Bobinou přes 45 minut (netuším co se stalo). Pro změnu v neděli dotáhla rychlík z Brna 362, což je nevýdaný zjev na trati s Vmax 100. Asi za tím budou mimořádnosti v důsledku výluky mezi Olomoucí a Zábřehem.
registrovaný uživatel Dery 
03.05.2007 (14:01)  
Twix: takže už jsme se shodli??
03.05.2007 (13:59)  
dery: Má, ale má i mnoho starých vozidel. Vztaženo na charakter tamních tratí to tam není nijak růžové. A to že jsou 680 dislokovány zrovna v Praze je přece irelevantní, když lítají "po celé Moravě". Mě osobně nasazení 814 na ML taky celkem udivilo (asi politické tlaky podobně jako u dodatečného prohození prvních dvou dvojic třívozových regionov mezi Libercem a Veselím), když už má být "pražsko-středočeská" 814, radši bych ji i v pracovní dny viděl na zmíněných tratích 120 a 210.
registrovaný uživatel Dery 
03.05.2007 (13:28)  
Twix: děkuji že jsi mě dosadil na první místo, ale ja jsem nemluvil o ML, chtěl jsem naznačit že Praha má už mnoho moderních vozidel a regionovy jsou opravdu zbytečné a hodily by se na jiné traťe, než zrovna na ML.
03.05.2007 (13:16)  
Až neuvěřitelná je malost některých diskutujících, kterým vadí že Praha jako téměř poslední (ovšem nejlidnatější) kraj dostala také dvě Regionovy (a pak asi dlouho žádnou). Vede dery, jehož poznámka o pendolinech (které se pro cestování po Praze výborně hodí) je přece jen o něco lepší než jeho tvrzení, že 451 a 452 jdou stranou - ve skutečnosti samozřejmě nebyla z důvodu nepotřebnosti odstavena ani jediná jednotka. Preclu, který je pokud vím od Brna, kde na frekventovaných tratích žádné 810 prakticky nejezdí (narozdíl např. od tratí 120, 210), už vidím jak z Bubenče do Libně jede městskou dopravou, jak tvrdí. Já bych tedy taky věděl o mnoha tratích kam by se měly Regionovy co nejdříve dostat, ale zase nevím proč to "těm zkaženým Pražákům kteří mají všechno na co si vzpomenou a hlavně nejlepší železniční vozidla (zřejmě 451 a 810)" odpírat.
registrovaný uživatel Dery 
03.05.2007 (13:01)  
nezmar: počítal si kolik máte elefantu??? pendolina vam tam jezdi a ještě teď regionovy. myslim že 451 a 452 jdou stranou.
03.05.2007 (10:36)  
A teď stojí 812 v Rakovníku v kopřivách :-/
03.05.2007 (9:04)  
812 ve svém počátku mělo Valšské Meziříčí, teprve potom odešla do středních Čech
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko