..: Další Regionovy pro Středočeský kraj :..

Ilustrační obrázekPraha - Ve středu 2.5.2007 došlo k slavnostnímu uvedení do provozu dalších motorových částečně nízkopodlažních jednotek Regionova ve Středočeském kraji. K předání došlo za přítomnosti zástupců Středočeského kraje, akciové společnosti České dráhy a zástupců společnosti Pars nova na nádraží Praha Holešovice. K dnešnímu dni předala Pars nova do provozu Českým drahám celkem 23 motorových souprav. Poslední dvě nasazené soupravy 814+914 s pořadovýmí čísly 22 a 23 budou ode dneška jezdit na tzv. městské lince v Praze. Každý všední den budou Regionovy jezdit na lince Praha Libeň – Praha Holešovice – Roztoky u Prahy. O víkendech a svátcích pak budou vozit cestující na tzv. Posázavském pacifiku, tedy na trati z Prahy do Dobříše a do Čerčan.

zdroj: České dráhy, a.s. , Pars nova, a.s.


JRtrain Poslat mail autorovi | 2.5.2007 (23:05)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
04.05.2007 (22:29)  
ad Venca Burgán : ano 814 gut, 680 šmejd > 814 pohodlnější sedačky, 814 nemám problém kam dát dolní končetiny, 814 nemám problém kam dát bágl (i pod sedadlo), 814 více prostoru v místnosti, kam každý "musí" …
Registered user vydRa  mail  
04.05.2007 (13:33)  
MildaIV : aha, tak to je ten duvod proc se RN nehodi na ML. Protoze nema dvere pro nastup v poli :D
04.05.2007 (10:16)  
Vydra: RN se od 810+810 taky dost výrazně liší výškou, ve které jsou dveře. Pokud se nemýlím, tak je to přesně ve výšce pro moderní zvýšená nástupiště. 810 ma dveře pro nástup "v poli".
Registered user vydRa  mail  
04.05.2007 (0:04)  
twix: ja v tom nehledam tajemstvi. Jen me zajimalo co se hodnoti. Coz jsem se dozvedel. Diky. Dalsi otazka by mohla byt v jakym z vypsanych parametru se regionova hodi vic jinam nez do Prahy. Obvzlast kdyz vsechny paramerey maj 810+810 a RN stejne :)
03.05.2007 (23:03)  
vydRa: No možná jsem se nevyjádřil dostatečně odborně, ale nevím co v tom hledáš za tajemství - jde prostě o to, jestli Regionova má pro danou trať vyhovující kapacitu, maximální rychlost, dynamiku jízdy... případně se dá zohlednit to že narozdíl od 810+010 nemusí v koncových stanicích objíždět. Tohle se přece dá porovnávat.
03.05.2007 (21:08)  
MZ:mám u tebe rozpor 814 gut a 680 šmejd.To mi nejde dohromady.
Podle mě se 814 hodí akorát tak max.na Ukrajinu.
Registered user vydRa  mail  
03.05.2007 (21:08)  
Twix: muzu se jen zeptat jak se urcuje, ze se na nejakou trat hodi regionova vice nez na napr. ML? Rad se priucim.
03.05.2007 (20:52)  
Precla: Vím, díval jsem se na tvou webovou stránku (tedy asi minutu), kde popisuješ svůj tišnovsko-pražský původ. Takže asi víš jak to v Praze chodí a že skoro kdykoliv se na hl.n. rozhlédneš co tam stojí za vlaky, je to děs.

Jinak můj názor ohledně Regionov ve středočeském kraji je ten, že tratí které by je uvítaly je fůra - namátkou 071, 064, 232, 110, 093, 174, 172, 212 - a na některé by se Regionova hodila více než na ML a 210, bohužel tyto tratě nejsou tolik "na očích".
03.05.2007 (20:01)  
Tak pro někoho je 814 "moderní vozidlo", jiní tvrdí, že to je žádné moderní vozidlo není … kouzelné.

Lok 362 jezdí na vozebním rameni Brno – Olomouc – Zábřeh pravidelně, např. 875/937, Oc – Nez dokonce i s osobními vlaky …
Registered user Dery 
03.05.2007 (19:41)  
vydRa: a co děláte čínskej papeži?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko