..: Od února budou jezdit vlaky na modernizované trati Olomouc - Přerov :..

Ilustrační obrázekPřerov - Dnešní oficiální otevření zmodernizované trati je dalším krokem ke zkracování jízdních dob na trase mezi Prahou a Ostravou na dobu kratší než 3 hodiny. Dnešní otevření zmodernizované trati Olomouc – Přerov je dalším významným krokem v oblasti zkracování jízdních dob vlaků Českých drah mezi Moravou a Prahou. Nejrychlejší z nich už dnes spojují Prahu s Ostravou za dobu 3 hodiny 9 minut.

Po dokončení všech stavebních a rekonstrukčních prací budou nejrychlejší vlaky Českých drah – SC Pendolino - jezdit mezi Prahou a Ostravou za dobu přibližně 2 hodiny 55 minut. Železniční doprava díky modernizaci tratí dále posiluje svou konkurenceschopnost, zvyšuje se nejen rychlost vlaků, ale také propustnost tratí a dále posiluje bezpečnost železničního provozu. S ukončením stavebních prací současně končí náhradní dopravní řešení a jízdní řád železničních spojů ČD by v úseku Přerov – Olomouc již neměl být ovlivněn stavební činností.

zdroj: Tisková zpráva ČD


Adys Poslat mail autorovi | 18.1.2007 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
22.01.2007 (9:42)  
Ad koridor Česká Třebová - Přerov...
Je tam sice již značná část hotova, ale ty úseky, které se dělaly loni se musí ještě po nějaké době potřetí podbít a přebrousit (pokud se nepletu, provádí se v únoru a březnu). Dokud se to neudělá, bývá zavedena Vmax 100 a až po třetím podbití a po přebroušení se zavádí rychlosti vyšší. Minimálně úsek Krasíkov - Hoštejn - Zábřeh se nyní zřejmě jezdí 100 a až se zavede rychlost vyšší, ještě více se zkrátí jízdní doba. Ale naopak se prodlouží při kopnutí do úseků Zábřeh - Lukavice - Mohelnice - Moravičany Červenka a Libeň - Běchovice a v uzlu Kolín, pokud se konečně začne něco dít. Zvláště úsek Libeň - odb. Kyje - Běchovice bude velmi úzké hrdlo...
19.01.2007 (18:00)  
No přidám se se svoji troškou do mlýna. Když jsem ještě dělal na dráze, tak jsem si udělal výlet do železničního muzea v Yorku (a pak na Skotskou Vysočinu, kde má teoreticky stále pršet ale měl jsem spálenou pleš od sluníčka). Nejvíce mně zaujaly přejezdy na trati z Londýna do Yorku. Krásné dřevěné závory na kličku, prkýnka na šikmo, aby nelezly ovce do kolejí. A my jsme si to tam mastili 120. Z pohledu ostrovana by mně přejezd v Grygově nepřišel jako problém. To jen suchozemským krysám přijde trochu moc když si tu 120 převedou z mílí na kilometry. Stejně jako jízdní doba z KingsX do Yorku za 1:50hod po staré trati dlouhé 180 je vcelku normální až na to, že to je v mílích a na kontinentě pro stejnou jízdní dobu potřebují VRT, ICE, TGV apod.
19.01.2007 (17:41)  
Zel.am: Totální aroganci a výsměch nebudu komentovat...... /// ale už tím že je toto napsané, ste to komentoval
19.01.2007 (15:57)  
ČD4ever:
Asi žiješ v jiném světě.
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
19.01.2007 (15:52)  
happy: Situace na ČD se razantně zlepšuje a již dnes jezdí vlaky čisté.... Za 10 let budou v ČR vysokorychlostní tratě, všechny vozidla budou moderní a na každé lokální trati budou moderní jednotky Regionova.....
Zel.am: Totální aroganci a výsměch nebudu komentovat......
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
19.01.2007 (6:05)  
Jak dlouho vám ještrě bude trvat než pochopíte že ČD4...TYHLE VĚCI PÍŠE SCHVÁLNĚ ABY VÁS POBAVIL....víte co mu to musí dát práce tohle všechno vymyslet....tak už ho nedrážděte.
18.01.2007 (21:42)  
Deadeye: Proc Ti vadi jen prejezd v Grygove?
registrovaný uživatel karel.f  mail  
18.01.2007 (21:10)  
Když se podívám na podobné tratě v zahraničí tak EC , IC a Pendolíno na tratich kde je max. 160 tak jsou časy stejné jen u nás je preferováno SC i když i jiný vlak v čele s 151 by to zvládl taky. A vo to jde. Hlavně že mezi Přerovem a Břeclaví jezdíme max. 140 ??????????????????????
registrovaný uživatel happy 
18.01.2007 (21:08)  
nemyslím !Jediný k smíchu jste tu permanentně vy čd4ever.A doporučuji vám si pročistit oči a sundat si růžové brýle.To sem zvědav ,v čem budeme jezdit za 10 let.Laminy oslaví padesátiny ,žabotlamy se rozpadnou.Bude akorát větší nános špíny ve stoletých vozech B,Bt apod.Špína bude zažraná i v regionovách a jiných reko,či nových vozech.Prostě obměna voz.parku jde neuvěřitelně pomalu.
18.01.2007 (21:00)  
Me by zase zajimalo, zda to, cim trpi CD4ever je jen docasne, nebo uz to nepujde nikdy vylecit a zda to neni nebezpecne:) Zacne to psanim radobyvtipnych hlasek na dvou forech a konci to naprostym odtrzenim od reality a hospitalizaci v zarizeni pro podobne postizene:)

Jinak trat si budu muset projet, nejak na teto trase posledni dobou moc nejezidm, pritom pred peti - deseti lety jsem tam jezdil kazdy den.

Co se tyce rychlosti, tak jedine co zatim bylo, bylo prohlaseni tusim CD, ze se budou pokouste prosadit zvysnei rychlosti na vybranych usecich a to pro bimbadla, napred na 180, pozdeji snad na 200, vice asi tezko. Nevim jak je to se svrskem a zabezpecovackou, ale zasadni problem bych videl v prejezdu v Grygove, pokud tedy nebyl pri modernizaci zmenen na podjezd. At zmeni legislativu jakkoli, tak na trati s urovnovym krizenim tezko bude povoleno pres 160.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko