Přerov - Dnešní oficiální otevření zmodernizované trati je dalším krokem ke zkracování jízdních dob na trase mezi Prahou a Ostravou na dobu kratší než 3 hodiny. Dnešní otevření zmodernizované trati Olomouc – Přerov je dalším významným krokem v oblasti zkracování jízdních dob vlaků Českých drah mezi Moravou a Prahou. Nejrychlejší z nich už dnes spojují Prahu s Ostravou za dobu 3 hodiny 9 minut.
Po dokončení všech stavebních a rekonstrukčních prací budou nejrychlejší vlaky Českých drah – SC Pendolino - jezdit mezi Prahou a Ostravou za dobu přibližně 2 hodiny 55 minut. Železniční doprava díky modernizaci tratí dále posiluje svou konkurenceschopnost, zvyšuje se nejen rychlost vlaků, ale také propustnost tratí a dále posiluje bezpečnost železničního provozu. S ukončením stavebních prací současně končí náhradní dopravní řešení a jízdní řád železničních spojů ČD by v úseku Přerov – Olomouc již neměl být ovlivněn stavební činností.
zdroj: Tisková zpráva ČD
1 2 | Zpráv na stránku: |
Je tam sice již značná část hotova, ale ty úseky, které se dělaly loni se musí ještě po nějaké době potřetí podbít a přebrousit (pokud se nepletu, provádí se v únoru a březnu). Dokud se to neudělá, bývá zavedena Vmax 100 a až po třetím podbití a po přebroušení se zavádí rychlosti vyšší. Minimálně úsek Krasíkov - Hoštejn - Zábřeh se nyní zřejmě jezdí 100 a až se zavede rychlost vyšší, ještě více se zkrátí jízdní doba. Ale naopak se prodlouží při kopnutí do úseků Zábřeh - Lukavice - Mohelnice - Moravičany Červenka a Libeň - Běchovice a v uzlu Kolín, pokud se konečně začne něco dít. Zvláště úsek Libeň - odb. Kyje - Běchovice bude velmi úzké hrdlo...
Asi žiješ v jiném světě.
Zel.am: Totální aroganci a výsměch nebudu komentovat......
Jinak trat si budu muset projet, nejak na teto trase posledni dobou moc nejezidm, pritom pred peti - deseti lety jsem tam jezdil kazdy den.
Co se tyce rychlosti, tak jedine co zatim bylo, bylo prohlaseni tusim CD, ze se budou pokouste prosadit zvysnei rychlosti na vybranych usecich a to pro bimbadla, napred na 180, pozdeji snad na 200, vice asi tezko. Nevim jak je to se svrskem a zabezpecovackou, ale zasadni problem bych videl v prejezdu v Grygove, pokud tedy nebyl pri modernizaci zmenen na podjezd. At zmeni legislativu jakkoli, tak na trati s urovnovym krizenim tezko bude povoleno pres 160.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.