..: RT Express nemá zatím schváleny lokomotivy :..
Ilustrační fotoOstrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.

Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.

Zdroj: MF DNES


Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 12      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (20:48)  
@lda@: a myslíš,že peršingů a es není dost?nevím...že by bobiny?to asi není reálné
12.11.2006 (20:20)  
Já si myslím, že náhradním řešením bude autobus :-)
12.11.2006 (20:12)  
Payus: promiň, omlouvám se, až tak dopodrobna tuhle diskuzi nesleduji, jen občas zahlédnu nějaké fantasmagorie..
registrovaný uživatel @ld@  mail  
12.11.2006 (19:59)  
payus:gorily nebo peršingy často v depech nestojí
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (19:54)  
woodoo:půjčí nepůjčí...je to pronájem za peníze,tudíž výdělek pro majitele...tak bych čd ze seznamu neškrtal.taky budou chtít na tom něco vydělat,místo aby jim něco zbytečně stálo v depu.můžou mít třeba i 1 ŽSSK a 3 ČD...třeba...myslím že se to ještě včas dozvíme
registrovaný uživatel Woodoo 
12.11.2006 (19:34)  
Payus. Na oběh jsou potřeba turnusově 4 lokomotivy.
registrovaný uživatel Woodoo 
12.11.2006 (19:31)  
Jasně. Jo a zapomněl jsem na 350 ZSSK. A teď se ještě dají vyřadit lokomotivy, které jim určití dopravci rozhodně nepůjčí, t.j. 150, 151, 162, 163, 362, 363, 371 a 372 ČD, 350 ZSSK - no, už toho moc nezbývá.
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (19:22)  
hyvrysak,Woodoo:však to je snad jasne,že to musí být loko z "regionu"...co jsem psal (a nejen já) celou dobu..to neni sci-fi ale realita...to co tu psali o italech apod. bylo spíš oživení diskuze..které jste vzali "za slovo"
12.11.2006 (19:13)  
Woodoo: Konečně taky někdo přemýšlející normálně, žádné sci-fi...
registrovaný uživatel Woodoo 
12.11.2006 (19:07)  
Myslím, že to s kombinacemi někdy trochu přeháníte - teď mám na mysli Itálii, Polsko, diesely z Německa atd. Uvědomte si, že ve zprávě Railtransu bylo (myslím) naznačeno, že náhrada bude jezdit rychlostí 120 km/h. Lokomotivy, které toto splňují, musejí být schválené pro tratě SŽDC a navíc mít u nás schválený vlakový zabezpečovač (LS, Mirel,...), který je nutný pro jízdu vyšší rychlostí než 100. A to jsou jen lokomotivy ř. 140, 141, 150, 151, 162, 163, 362, 363, 371, 372 dopravců ČD, ZSSK, ZSCS, příp. soukromníků a z dalších pouze lok. ř. 180 Railion - nic víc. Vše ostatní by muselo být schváleno nově DÚ.
  1 2 3 4 5 6 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko