..: RT Express nemá zatím schváleny lokomotivy :..
Ilustrační fotoOstrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.

Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.

Zdroj: MF DNES


Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
13.11.2006 (17:55)  
ad Duke: :-)))

A před sídlo firmy mi nelezte. Najděte si něco jiného :-)

Zdravím.
Petr Šimral
13.11.2006 (14:52)  
No on chip tunning funguje pouze u aut, a to jen proto, že tam výrobci záměrně špatně nastavují řídicí jednotku, aby mohli nabídnout více verzí. U lokomotiv se bojím, že by jim to nikdo nekoupil, kdyby to nebylo vylazené.
13.11.2006 (14:44)  
Hoši a proč by nemohl být náhradním řešením nějaký ten diesel? Pokud bude slabý, tak ho v Cimbu očipujou a uvidíte jak to potáhne :-D
13.11.2006 (12:31)  
PZ: Spacháme hromadnou rituální sebevražu před sídlem Railtransu, třeba se chytnou za nos a přiznají barvu! :)
registrovaný uživatel PZ 
13.11.2006 (11:48)  
Jak to tak pozoruji, tak doufám, že nám nestoupne počet sebevražd, kvůli nedočkavosti:-D
13.11.2006 (11:29)  
Duke123: To je pravda. Že by RTE jezdil na páru to je dobrej fór :-D. Jakou vůbec maji mít ty náhradní stroje vmax? Někdo řiká 120 km/h někdo 140 km/h, pak se v tom má někdo vyznat ;-). Jestli to bude těch 120 km/h, tak by myslim nebyl problém si od ČD nebo od ZSSK vypůjčit ty čtyři (někdo se tu už vrtal v obězích) pomalý peršingy 163 a bylo by po ptákách, žádný makarónský, polský ani německý vozítka, ale to nejjednodušší řešení :-))
13.11.2006 (10:47)  
samlep: Ona je šílená celá tahle diskuse, Šimral se musí dobře bavit, jestli to čte...
Nakonec to bude takové řešení, které by nás nenapadlo, a přitom je to tak jasné!
13.11.2006 (10:46)  
nenašly by se nějaký bobiny, 141? Třeba sojit 2 140- to by musela být nááááádhera:-)... když užž sme tady u těch párovek, myslím si, že by se našly třeba ještě 475, i když maj maximálku jenom 100... a co slovenskej alabtros? Nebo slovenská 486???:-D:-D:-D....
nemají Slováci ještě nějaký bobiny?;-)
13.11.2006 (10:36)  
Ta VT642 byla půjčená od Angel Trains. Jinak je to dosti šlílené. ;-)
registrovaný uživatel jihad 
13.11.2006 (9:59)  
NN railtrans nevlastni zadna desira.
A i kdyby tak primestskym vlakem vmax 120 km/h asi diru do sveta neudela.
  1 2 3 4 5 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko