Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.
Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.
Zdroj: MF DNES
Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávy
20.11.2006 (11:23)
Koukám, že už tu dlouho nikdo nebyl. Přesto - na stránkách http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=725 se objevila informace, která se týká tohoto článku .
16.11.2006 (12:47)
AD: RT
A do 30.11. ani nic nedovíte :-(
Zdravím
Petr Šimral
Dobře děláte, jěště by Vám někdo házel klacky pod nohy a vymýšlel si různé obstrukce k danému typu stroje, který chcete nasadit na síti SŽDC. Kazišuků na české železnici je stále dost a dost. FRK
A do 30.11. ani nic nedovíte :-(
Zdravím
Petr Šimral
Dobře děláte, jěště by Vám někdo házel klacky pod nohy a vymýšlel si různé obstrukce k danému typu stroje, který chcete nasadit na síti SŽDC. Kazišuků na české železnici je stále dost a dost. FRK
16.11.2006 (10:23)
Už to tu sice utichlo a ani to nebylo k tématu, ale ještě dodatečně upřesním(vyvrátím) zas jednu "zaručenou" informaci pana Zikmunda. Pro nový JŘ je turnusováno 9 lokomotiv ř. 180 Railion, žádná "společná vozba s 372" neexistuje, oběhy byly vždy malované zvlášť pro 372 a pro 180 a včera dorazily do Přerova další dvě mašiny (008 a 015) k EVy, resp. opravě stejného rozsahu, na jaké tam byly cca před rokem 017 a 018. Resp. 018 tam zároveň přivezli taky, ta je ale po násilném poškození (střet na přejezdu). A např. 002 podstoupila opravu někdy počátkem roku taky (tu ale dělaly tuším Aw Dessau).
14.11.2006 (19:46)
NEJSEM SI JISTÝ, ZSSK MAJÍ MÁLO LOKOMOTIV...
13.11.2006 (21:01)
Hm, nejaká gorila by sa ale u ZSSK mohla nájsť. Či štyri, to asi ťažko, ale v minulosti boli predsa nasadené na niektorých obehoch na SŽDC, kde už dnes nie sú (Smetana, Sobieski, Na vnútroštátnych spojoch na Slovensku sa 160 km/h tiež nevyužije, takže tam by aj na IC stačili esá (ak by ich bolo dosť). 350 ZSSK by teda s trochou šťastia a fantázie mohla byť riešením...
13.11.2006 (19:02)
Pozdě, a-mail je už poslaný, to jsem se s tím nemusel...
No nic. ;o)
No nic. ;o)
13.11.2006 (18:48)
A do 30.11. ani nic nedovíte :-(
Zdravím
Petr Šimral
Zdravím
Petr Šimral
13.11.2006 (18:31)
Těžko říct, v každém případě jsme se ale zas nic nedozvěděli...
13.11.2006 (18:29)
Docela se mi nutí otázka, jestli je Šimral, Šimral, nebo nás tu někdo pěkně huštá a dobře se baví.
13.11.2006 (18:27)
PŠ: Dnes Vám pošlu mail s jedním dotazem. ;o)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko