Španělsko / Madrid - Společnost Talgo píše v tiskové zprávě, že vyrobí pro Finské dráhy 20 dvoupodlažních vozů, které by měly být nasazeny jako IC, za 40 milionů €. Vozy budou vyrobeny ve skandinávké pobočce Talgo Oy.
Ve zprávě se dále píše, že Bosna a Hercegovina přidělila společnosti zakázku na výrobu devíti souprav Talgo pendular. Celkem za 67,7 milionů €. V tomto případě budou soupravy vyrobeny ve Španělsku, 5 souprav bude pro denní provoz a zbytek pro noční. Všechny budou mít maximální rychlost 220 km/h.
Zdroj: www.altavelocidad.org a Foto: Talgo
CSPSV | 22.5.2006 (20:59)
Súvisiace správy
29.05.2006 (0:16)
Talgo vyrábí loko na 260km/hod s výkonem 3,2 MW, čili půlka Tauruse... Už vidím, jak udrží rychlost někde ve stoupáních...
25.05.2006 (23:21)
T: podle me to je presny opak nasich drah - u nas lidi jezdi a drahy se je v podstate snazi presvedcit k opaku. Tady vlakama nikdo nejezdi a bosensky drahy se snazi dovybavit aby s nima jezdit zacli :)) Mam pocit ze CD by se mely inspirovat, sice je to trapny, ale prave z takovychto iniciativ :)
24.05.2006 (8:32)
Pokud mne paměť neklame, tak u nás taky máme NĚCO na 230 km/h, CO jezdí 100-160, čili vidím, že se v Bosně inspirovali našim úspěšným produktem , který zvedl přepravu o 30% :)))
24.05.2006 (8:32)
Pokud mne paměť neklame, tak u nás taky máme NĚCO na 230 km/h, CO jezdí 100-160, čili vidím, že se v Bosně inspirovali našim úspěšným produktem , který zvedl přepravu o 30% :)))
23.05.2006 (22:29)
S tou Bosnou se mi to zda nejak pritazene za vlasy. To asi zase plati zapad. V breznu jsem jel ze Zahrebu do Banja Luky. V Chorvatsku smerem k hranici se rychlost neustale snizovala. Odhadem z 90 na 60 a posledni asi 3/4 hodiny pred hranicemi to bylo tak 15-40. V Bosne nebyla trat tak spatna (asi byla po valce dukladne obnovena), ale ze by byla na 220 km/h si jist nejsem. Navic je zeleznicni doprava v Bosne pred zrusenim. Nejake vnitostatni osobaky kolem Banja Luky jezdi, ale z dalkove dopravy snad jezdi jen rychlik Zahreb - BL - Sarajevo - Ploce a potom neco ze Sarajeva na sever - takze celkem asi dva pary dalkovych vlaku. Kdyz jsme nekde vypraveli, ze jsme prijeli ze Zahrebu vlakem, tukali si vsichni na celo. V Bosne se proste jezdi busem...
23.05.2006 (22:11)
Jo a to naklápění je unikátní v tom že skříně jsou upevněny na 2 sloupech s hydraulikou a v oblouku jsou odstředivou silou vychylovány od toho taky název "pendular" - kyvadlo.
23.05.2006 (22:10)
Jo a to naklápění je unikátní v tom že skříně jsou upevněny na 2 sloupech s hydraulikou a v oblouku jsou odstředivou silou vychylovány od toho taky název "pendular" - kyvadlo.
23.05.2006 (20:29)
"Noční" Talgo Pendular jezdící z Barcelony do Zürichu jako "Hotel Train" se skládá ze 17 vozů. Jeden je jako technologický, kde je motogrenerátor napájejíci elektrickou síť soupravy a zbytek je mišmaš ubytovacích a restauračních vozů. Podrobnosti neznám. Denní se zase skládá z vozů na sezení a restauračního vozu. Kolik kterých vozů je podrobně nevím. Souprava "umí" měnit rozchod, protože má pohyblivé ložiskové domky. Proto je to tak drahé. Navíc je to vozidlo "s naklápěním"
Nejedná se o nedělitelnou soupravu, ale vozy se dají jednotlivě spojovat. "Někde" ve Francii se spojuje "Hotel Train" z Zürichu a z Milana, takže vlak má 34 vozy …
Nejedná se o nedělitelnou soupravu, ale vozy se dají jednotlivě spojovat. "Někde" ve Francii se spojuje "Hotel Train" z Zürichu a z Milana, takže vlak má 34 vozy …
23.05.2006 (9:29)
Cena bude asi určitě celková , na www.abc.es jsem se dále dočetl že vlaky budou jezdit po stávajících tratích to znamená VMax 120-130 km/h každá souprava s devíti vozy
23.05.2006 (8:56)
Cenu uvedenou u Talga pendular bych spíše bral jako celkovou. Kdyby to byla celková cena, asi by se jednalo o kratší soupravy než ty co v současné době jezdí na západě. V případě že se jedná o cenu za jednotku, je to PŘÍŠERNĚ předražené.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko