..: Talgo expanduje do Finska a Bosny :..

Ilustrační fotoŠpanělsko / Madrid - Společnost Talgo píše v tiskové zprávě, že vyrobí pro Finské dráhy 20 dvoupodlažních vozů, které by měly být nasazeny jako IC, za 40 milionů €. Vozy budou vyrobeny ve skandinávké pobočce Talgo Oy.
Ve zprávě se dále píše, že Bosna a Hercegovina přidělila společnosti zakázku na výrobu devíti souprav Talgo pendular. Celkem za 67,7 milionů €. V tomto případě budou soupravy vyrobeny ve Španělsku, 5 souprav bude pro denní provoz a zbytek pro noční. Všechny budou mít maximální rychlost 220 km/h.

Zdroj: www.altavelocidad.org a Foto: Talgo


CSPSV | 22.5.2006 (20:59)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Evropa Finsko Španělsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
29.05.2006 (0:16)  
Talgo vyrábí loko na 260km/hod s výkonem 3,2 MW, čili půlka Tauruse... Už vidím, jak udrží rychlost někde ve stoupáních...
registrovaný uživatel sersa  mail  
25.05.2006 (23:21)  
T: podle me to je presny opak nasich drah - u nas lidi jezdi a drahy se je v podstate snazi presvedcit k opaku. Tady vlakama nikdo nejezdi a bosensky drahy se snazi dovybavit aby s nima jezdit zacli :)) Mam pocit ze CD by se mely inspirovat, sice je to trapny, ale prave z takovychto iniciativ :)
registrovaný uživatel waszyn 
24.05.2006 (8:32)  
Pokud mne paměť neklame, tak u nás taky máme NĚCO na 230 km/h, CO jezdí 100-160, čili vidím, že se v Bosně inspirovali našim úspěšným produktem , který zvedl přepravu o 30% :)))
registrovaný uživatel waszyn 
24.05.2006 (8:32)  
Pokud mne paměť neklame, tak u nás taky máme NĚCO na 230 km/h, CO jezdí 100-160, čili vidím, že se v Bosně inspirovali našim úspěšným produktem , který zvedl přepravu o 30% :)))
registrovaný uživatel T 
23.05.2006 (22:29)  
S tou Bosnou se mi to zda nejak pritazene za vlasy. To asi zase plati zapad. V breznu jsem jel ze Zahrebu do Banja Luky. V Chorvatsku smerem k hranici se rychlost neustale snizovala. Odhadem z 90 na 60 a posledni asi 3/4 hodiny pred hranicemi to bylo tak 15-40. V Bosne nebyla trat tak spatna (asi byla po valce dukladne obnovena), ale ze by byla na 220 km/h si jist nejsem. Navic je zeleznicni doprava v Bosne pred zrusenim. Nejake vnitostatni osobaky kolem Banja Luky jezdi, ale z dalkove dopravy snad jezdi jen rychlik Zahreb - BL - Sarajevo - Ploce a potom neco ze Sarajeva na sever - takze celkem asi dva pary dalkovych vlaku. Kdyz jsme nekde vypraveli, ze jsme prijeli ze Zahrebu vlakem, tukali si vsichni na celo. V Bosne se proste jezdi busem...
23.05.2006 (22:11)  
Jo a to naklápění je unikátní v tom že skříně jsou upevněny na 2 sloupech s hydraulikou a v oblouku jsou odstředivou silou vychylovány od toho taky název "pendular" - kyvadlo.
23.05.2006 (22:10)  
Jo a to naklápění je unikátní v tom že skříně jsou upevněny na 2 sloupech s hydraulikou a v oblouku jsou odstředivou silou vychylovány od toho taky název "pendular" - kyvadlo.
23.05.2006 (20:29)  
"Noční" Talgo Pendular jezdící z Barcelony do Zürichu jako "Hotel Train" se skládá ze 17 vozů. Jeden je jako technologický, kde je motogrenerátor napájejíci elektrickou síť soupravy a zbytek je mišmaš ubytovacích a restauračních vozů. Podrobnosti neznám. Denní se zase skládá z vozů na sezení a restauračního vozu. Kolik kterých vozů je podrobně nevím. Souprava "umí" měnit rozchod, protože má pohyblivé ložiskové domky. Proto je to tak drahé. Navíc je to vozidlo "s naklápěním"
Nejedná se o nedělitelnou soupravu, ale vozy se dají jednotlivě spojovat. "Někde" ve Francii se spojuje "Hotel Train" z Zürichu a z Milana, takže vlak má 34 vozy …
23.05.2006 (9:29)  
Cena bude asi určitě celková , na www.abc.es jsem se dále dočetl že vlaky budou jezdit po stávajících tratích to znamená VMax 120-130 km/h každá souprava s devíti vozy
23.05.2006 (8:56)  
Cenu uvedenou u Talga pendular bych spíše bral jako celkovou. Kdyby to byla celková cena, asi by se jednalo o kratší soupravy než ty co v současné době jezdí na západě. V případě že se jedná o cenu za jednotku, je to PŘÍŠERNĚ předražené.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko