..: Od ledna se Student Agency do Vídně :..
SAPraha - Od 2.1.2006 začne Student Agency provozovat denně pravidelnou linku mezi Prahou, Brnem a Vídní (Praterstern a letiště Schwechat). Kapacita autobusů bude 30 míst a trasu mezi Brnem a Vídní urazí za 2 hodiny.
Luxusními autobusy Student Agency se spojí cestování kvality a konkurence vůči ČD, a.s. z Prahy do Vídně. Když České dráhy slibovaly, že se bude cestovat novými soupravami pendolino od nového jízdního řádu, tak Student Agency již plánovala protiútok. Ten se následně podařil jako velký trumf díky nemožnosti vjezdu pendolin do zahraničí.
Základní cena autobusové jízdenky z Brna do Vídně je 150 Kč, cestující do 26ti let a senioři mají nárok na slevu ve výši 10%, 15%ní slevu získají držitelé ISIC karty a 50%ní slevu děti do 15 let. SA bude poskytovat i tzv. rodinnou slevu.
Autobusy společnosti StudentAgency jezdí do Velké Británie, Belgie, Lucemburska, Švédska, Dánska, Holandska, Německa a Švýcarska. Kromě těchto destinací jezdí i na Slovensko do Košic a provozují dálkové autobusové spoje v ČR mezi Prahou a dalšími krajskými městy (Plzeň, Liberec).
Zdroj: Tisková zpráva Student Agency
Foto: Student Agency

bhn | 22.12.2005 (16:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
DJ
23.12.2005 (9:34)  
Out of toppic: podle mých informací bude v souvislosti se změněným trasování D1 na Moravě (původně měla vést na Trenčín) a jejím spojením s D47 celá dálnice Praha - Brno - Ostrava - st.hr. přeznačena na D1.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
23.12.2005 (9:32)  
Pánové, já znám zákon 361/2000 moc dobře. A také usilovně pracuji na jeho novele, která snad v roce 2008 již bude platit, protože Vmax pro autobusy 130km/h je nesmysl. Jsme zemí v Evropě, která je jednou z nejnebezpečnějších co se týká silničního provozu. Kamiony počínaje, příliš rychlými autobusy a neukázněnými řidiči osobních aut konče.
Ve státech na západ od nás mají autobusy povoleno +-100km/h, záleží na zemi, jen u nás mohou jezdit tak rychle. Proč? A vhledem k tomu jak to na našich silnicích vypadá, není důvod, aby byla rychlost omezena na 80km/h.
Uvidíme co na to poslanci, ale kompromis na který jsem schopen ustoupit je 100km/h.

Další věcí je mýtné, které budou později platit i autobusy, takže se to bude muset odrazit i v ceně jízdného, což se zatím neřeší.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
23.12.2005 (9:31)  
Stejně Čechů jezdí do Vídně vlakem docela málo a cizinců bude vlakem jezdit vždycky dost!
registrovaný uživatel Milan
23.12.2005 (9:24)  
Trošku jsem šmejdil po internetu a zjistil jsem asi toto: po dostavění všech úseků dálnic D1 a D47 bude trasa Praha km.0,0 - Ostrava-Rudná dlouhá 353,341km, podotýkám je to jen dálnice, průjezd Prahou, zastávka v Brně ani průjezd Ostravou tam není a bus by při dodržování rychlosti nemohl tu trasu dát rychleji jak za 2:43min, je to oproti SCP 44 minut, ale paklize bereme v uvahu dostavenou dalnici, musime vzit v uvahu i dostaveny koridor...Jenze ve chvili, kdy bude dostaven koridor bude mit navrh zase vlak, protoze autobus bude porad projizdet Prahou (pokud nevyhodi lidi v Cestlicich) :) SumaSumarum ted jde jen o to, kdo da jake sluzby a jakou cenu..de facto je to na CD
registrovaný uživatel waszyn 
23.12.2005 (9:00)  
aby busy měly na dálnici 80 nebo 100 je jen zbožné přání uctívačů modrého bordelu ;)
busy samozřejmě mají 130 km/h, i když pro někoho je asi těžké si to připustit.
i když pokusy o zatraktivnění ČD zneatraktivněním konkurence jsou poměrně běžným myšlenkovým pochodem nejen u jejich zaměstnanců.
čili znova, busy mají 130, až bude D47 budou se ČD hodně divit.
Snížením komfortu(Ampz->680), umělým zpomalováním vlaků(IC s vatou 40 min aby to vypadalo že pendolíno jede víc), dalším zkomplikováním tarifu (místenka není v ceně příplatku IC) apod... takto si dráhy opravdu zákazníky nezískají a nezbývá než popřát SA hodně úspěchů a věřím, že jim vyjdou ty vlaky, vozit to busem je škoda..
registrovaný uživatel vkor
23.12.2005 (8:49)  
ad Yossarian:
Nevím, proč by se zde nemohlo psát o autobusech, když v galerii se píše o technice fotografování, ale o fotografovaných vlacích ani slovo. Tady se alespoň občas zmíní i vlak.
registrovaný uživatel Radim_c
23.12.2005 (8:47)  
Marceli, Vy si vážně myslíte, že Student Agency donutí stavební úřady (nebo dokonce ekologické aktivisty ...) k urychlení řízení na stavbu Úvaly - Libeň? Těm je to úplně jedno.
23.12.2005 (8:44)  
Vážení, když jsme u té otevřené dálnice - neví někdo jakou rychlost mají povoleny žluté rakve po dálnici? Kdysi dávno to bylo 100km/h. Kdyby toto mělo ještě platit, pak se neobávám, že i po dokončení dálnice do Ostravy to bude konkurence. Jiná věc je to do Vídně, kam to bude mít BUS o 70km blíže než dráha. Pokud by si páni autobusoví dopravci dovolovali viditelně překračovat rychlost, pak by neměl být problém si na ně posvítit. Jiná věc je s relací Praha - Vídeň. Po dokončení 4. koridoru bych nasadil Pendolina přes Velenice a bude to zcela v pohodě za 3,5hod.
registrovaný uživatel waszyn 
23.12.2005 (8:43)  
rail-2005:
dovolil bych si napadnout to tvrzení o Vmax.
na těch 80 jsi přišel kde kolego?
pro zvídavé zákon 361/2000 §18 čl.3
až bude dálnice tak to ty "rakve" možná budou jezdit za ty 3:22 jako pendolíno taky, a bez porušování předpisů jak tady někteří šotouši pořád vykřikují.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
23.12.2005 (8:33)  
Servis je jedna věc, ten je asi zatím v autobusech SA lepší než na železnici a patrně nějakou dobu bude. Ale v podstatě je to dobře, že existují, protože vytvoří bič na ČD.

Druhá věc je ale rychlost, kterou autobusy nebudou moci konkurovat ani po dokončení celé dálnice D1/D47. Když budou skutečně dodržovat Vmax 80km/h, tak to stihnout nelze. A je nutno počítat, že nejen Pendolino, ale i ostatní vlaky pojedou v budoucnu ještě o mnoho kratší dobu. Současný jízdní řád je děsně navatovaný kvůli stavebním pracím, ne všude se ještě jezdí max. traťovou rychlostí, protože koleje na čerstvě modernizovaných úsecích si teprve sedají.
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko