..: Od ledna se Student Agency do Vídně :..
SAPraha - Od 2.1.2006 začne Student Agency provozovat denně pravidelnou linku mezi Prahou, Brnem a Vídní (Praterstern a letiště Schwechat). Kapacita autobusů bude 30 míst a trasu mezi Brnem a Vídní urazí za 2 hodiny.
Luxusními autobusy Student Agency se spojí cestování kvality a konkurence vůči ČD, a.s. z Prahy do Vídně. Když České dráhy slibovaly, že se bude cestovat novými soupravami pendolino od nového jízdního řádu, tak Student Agency již plánovala protiútok. Ten se následně podařil jako velký trumf díky nemožnosti vjezdu pendolin do zahraničí.
Základní cena autobusové jízdenky z Brna do Vídně je 150 Kč, cestující do 26ti let a senioři mají nárok na slevu ve výši 10%, 15%ní slevu získají držitelé ISIC karty a 50%ní slevu děti do 15 let. SA bude poskytovat i tzv. rodinnou slevu.
Autobusy společnosti StudentAgency jezdí do Velké Británie, Belgie, Lucemburska, Švédska, Dánska, Holandska, Německa a Švýcarska. Kromě těchto destinací jezdí i na Slovensko do Košic a provozují dálkové autobusové spoje v ČR mezi Prahou a dalšími krajskými městy (Plzeň, Liberec).
Zdroj: Tisková zpráva Student Agency
Foto: Student Agency

bhn | 22.12.2005 (16:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
23.12.2005 (13:34)  
hlina: ja predevcirem a nerikam, ze to byla katastrofa, ale jeden smer zpozdeni pres 20 minut, druhy smer kolem 10; zpatecni jizda Bee+Bmee; jednosmerny listek bez karty vyjde sakra draho.

Docela zajimave bylo deni u pokladny:-)
1. ja (osoba to protrela): chtel bych kartu Z - prosim - a ted EUregio do Vidne
2. nejaka deva: zpatecni do Vidne - 780 korun - nashledanou
3. jakysi par "hypiku" nebo ceho: 2x zpatecni Viden - 1560 korun - OK (byl jsem prekvapen)

Ke cti prodavajici nutno dodat, ze "dvojce" i "trojce" kartu Z nabizela, ale ne kazdy s sebou nosi svoji fotku, ze... Snad to slecna stihla jeste na Tourbus, ktery ji tam a zpet prepravil za skoro tretinu ceny vlaku...
registrovaný uživatel hlina
23.12.2005 (12:21)  
jel jsem pred par dny do vidne vlakem, bylo to bezva, vlastnim zkartu, cesta jednim smerem me stala 162kc.jen nechapu, proc na to neni stejna reklama jako na SA
registrovaný uživatel Tom k
23.12.2005 (12:00)  
to DJ: Tedy to je dost dobrej off topic a starej jak krava, vzdyt to preznaceni je rozhodnuta uz nejakej ten mesic, to snad uz vi i male dite, kdyz politticiu porad kafraji, ze dostavbou D47 bude jako D1 oznacena nase nejdelsi dalnice spojujici tri nejvetsi mesta, tedy Prahu, Ostravu a Brno:) Neobjevujte znovu Ameriku:)

BTW: Nechapu tu pokazdy ten flamewar kdyz dojde na zlute busy. I kdyz je maximalka podle me take nebezpecnych 130 ( u busu by mela byt opravdu nekde kolem 100 jak to byvalo a jak je to v civilizovanych zemich zvykem), tka skutecna cestovni a rpumerna rychlost bude znatelne mensi. To ze drahy neumi vyuzit sveho potencialu a jejeich amrketing je na urovni doby leodve je vseobecne znamo a snad prave zlute busy a doufejme casem i zlute vlaky a connex vlaky jim ukazi jak na to a donuti se chovat normalne. Jen konkurence, ktera donuti drahy ke kompletni vymene vedeni a zmene pristupu muze v tomto pripade pomoci.
23.12.2005 (11:49)  
Rail 2005: Ještě jedna věc vyplývající ze zákona 361/2000
§ 9 Povinnosti přepravované osoby
(1) Přepravovaná osoba je povinna
a) být za jízdy připoutána na sedadle bezpečnostním pásem, pokud jím je sedadlo povinně vybaveno podle zvláštního právního předpisu

---- a podle předpisu:
Povinnost mít na sedadlech umístěny bezpečnostní pásy mají totiž všechny autobusy nově uváděné do provozu po dubnu 2004.
registrovaný uživatel DJ
23.12.2005 (11:32)  
M. Zikmund: Tak ten závěr je poněkud zjednodušující, ale určitě je pravdou, že EC příplatek lidi do vlaku nepřiláká. Pokud jde o ne-zaplnení SC vlaků, jako "produkt" je SC to fiasko a klidně se s někým vsadím, že nejpozději s novým GVD bude počet spojů SCP redukován (pokud nebude změněna stávající cenová politika u těchto vlaků).
23.12.2005 (11:16)  
Názorný příklad obchodní politiky "některých zaměstnanců" ČD :
čtvrtek 22.12.2005
SC 500 žst. Pardubice – ve druhé třídě napočítáno (stojící souprava) 22 cestujících, v první třídě 11.
SC 501 tamtéž při rozjezdu – ve druhé třídě odhad na 50, v první třídě 10
– ačkoli zastávám názor, že novému vlaku trvá alespoň půl roku, než se dostane do podvědomí cestujících, tak při tak obrovské reklamě, jakou neměl žádný jiný vlak v Česku, bych očekával minimální obsazení všech spojů nejméně na 80 % (vždyť je to tak dokonalé, marketinkový průzkum ukázal zájem cestujících a souhlas s vysokou cenou, do Děčína jezdilo Pendolino plně obsazené [za normální cenu])
EC 70 v ŽST Brno hl.n. - souprava 3 Bmee + 2 Bee (= 312 míst sezení + 1 oddíl pro vlakovou četu [= o 84 míst více než v EJ680), WR, A
Ve dvojce se z Brna stálo na chodbičkách. Z důvodu frekvence překročen pobyt o 4 minuty.
Příčina "přeplnění" vlaku – "ČD" jako "odškodnení" cestujících, za to, že nejezdí "Potěmkin" zrušily u EC příplatek 60 Kč.
Cestující se v kupé vyjádřili celkem srozumitelně – "jedeme vlakem proto, že neplatíme příplatek; jinak bychom jeli autobusem."
Pozn. soběžně s vlakem jely v době 17.00 - 17.30 z Brna 4 autobusové spoje.
Závěr – EC příplatek "vyhání" cestující z vlaku … na autobusy
registrovaný uživatel peta
23.12.2005 (10:19)  
v malem meste jsou dve restaurace, rozhodujes se kam vecer vyrazis na jidlo a pak jeste chvili posedet. V prvni ti donesou jidlo za 10 minut, nekdy je vynikajici, ale vetsinou podprumer. Obsluha je sprosta, pokud neco neni v poradku vymlouva se, vetsinou te okrade, zachody jsou pozvracene, pokud si chces dat jeste jedno jidlo, prinesou ti ho pozde a uz nebude tak dobre.
V druhem podniku se na jidlo ceka i pulhodiny. obsluha je ale prijemna, vzdycky si tam pripadas jako dobry host. jsou tam trosku mensi stoly,ale je tam cisto a trosku levneji. obcas obsluha nestiha, ale stejne tam zase prijdes zase.
registrovaný uživatel DJ
23.12.2005 (10:12)  
Jak "šanci", co "šanci"??? Vy si myslíte, že lidi preferují jenom rychlost a nic jiného? Co když někdo prostě jede radši autobusem, protože mu přijde "lidštější"? Jede jenom jeden "vůz" (nemusí pobíhat po nástupišti, aby ho našel), stewardku má na dohled, kdyby potřeboval (to ve vlaku není) atd. Takže "šanci" mají!
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
23.12.2005 (9:55)  
Ve špičce stejně nebudou mít busy šanci. Zácpy v centru Prahy, na kraji Prahy, kolem Brna, v centru Ostravy. A na 100 % to bude horší a horší. Jaká je pravděpodobnost oproti autobusu, že se vlak vybourá? :(
registrovaný uživatel waszyn 
23.12.2005 (9:35)  
Tak samozrejme ma vsechny trumfy v ruce ČD. Ale hraje s jinýma kartama, s těmi trumfy ne. Svým naprosto tragickým marketingem a přístupem k tarifu, vozovému parku a vůbec přístupu k zákazníkovi se dobrovolně vzdává relace, na které může v osobní dopravě uvařit snad nejvíce peněz.
A i když je už skoro postaveny koridor za X giga, tak nám budou nakonec mezi Phou a Ovou jezdit co hodinu busy. Je mi z toho nějak smutno. Holt doufám, že se najde další železniční dopravce, který ČD vrazí konečně kudlu do zad a lidí ve vlacích na této relaci zase začne přibývat.
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko