..: Od ledna se Student Agency do Vídně :..
SAPraha - Od 2.1.2006 začne Student Agency provozovat denně pravidelnou linku mezi Prahou, Brnem a Vídní (Praterstern a letiště Schwechat). Kapacita autobusů bude 30 míst a trasu mezi Brnem a Vídní urazí za 2 hodiny.
Luxusními autobusy Student Agency se spojí cestování kvality a konkurence vůči ČD, a.s. z Prahy do Vídně. Když České dráhy slibovaly, že se bude cestovat novými soupravami pendolino od nového jízdního řádu, tak Student Agency již plánovala protiútok. Ten se následně podařil jako velký trumf díky nemožnosti vjezdu pendolin do zahraničí.
Základní cena autobusové jízdenky z Brna do Vídně je 150 Kč, cestující do 26ti let a senioři mají nárok na slevu ve výši 10%, 15%ní slevu získají držitelé ISIC karty a 50%ní slevu děti do 15 let. SA bude poskytovat i tzv. rodinnou slevu.
Autobusy společnosti StudentAgency jezdí do Velké Británie, Belgie, Lucemburska, Švédska, Dánska, Holandska, Německa a Švýcarska. Kromě těchto destinací jezdí i na Slovensko do Košic a provozují dálkové autobusové spoje v ČR mezi Prahou a dalšími krajskými městy (Plzeň, Liberec).
Zdroj: Tisková zpráva Student Agency
Foto: Student Agency

bhn | 22.12.2005 (16:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
hnatikk
23.12.2005 (17:16)  
Každopádně agenti sou fakt hustý.....jenom by mě zajímalo jestli v tu dobu existovalo SA????:)
petr - autor
23.12.2005 (17:03)  
Borovička : Kecáš blbosti.Autorem je ČD,a.s. a DPmB,a.s. od roku 1993 je v Brně
Kubíček
23.12.2005 (16:14)  
Já bych budoucnost SC Pendolino moc neřešil. Až bude komplet dokončena větev MuN-Přerov a jízdní doby se zkrátí, tak Moudivláčky stejně už dávno budou jezdit na zahraničních EC a mezi Prahou a OV budou jezdit klasiky - a to za dobu jen o maličko delší než by to jezdily italské hypersupermoderníapohodlné 680ky.
Vojta H
23.12.2005 (16:06)  
Já to chápu tak, že obyčejné jízdné je stanovené ministerstvem dopravy a ČD zavedly obchodní nabídku ZJ, aby někdo vlakem vůbec jezdil. Takže bychom vlastně měli být ČD vděční. Otázkou je, proč ministerstvo požaduje tak vysoké obyčejné jízdné. Někdo mi kdysi tvrdil, že je to snad kvůli mezinárodním jízdenkám. Ale mohu se mýlit. Každé upřesnění uvítám, sám v tom chci mít jasno.
Roger
23.12.2005 (15:53)  
Jaky je vlastne smysl Karty Z? Krome odrazovani cestujicich samozrejme...
Opravdu po tech 200 vyberou tak ohromne penize? (Kdyz pak jejim drzitelum prodavaji levneji listky.)
Skaličák
23.12.2005 (14:54)  
To Borovička: Nechybí za tím posledním příspěvkem nějaký smajlík?
23.12.2005 (14:44)  
Z-kartu vymysleli agenti SA a dalších autobusových společností a docela jim to vyšlo.
registrovaný uživatel turista
23.12.2005 (14:42)  
Navic do Vidne jsou to prave vetsinou prilezitostni cestujici.

Docela by me zajimala smlouva o EURegio. Jestli tu vyraznou slevu na rakouskem uzemi OeBB opravdu podminovaly ceskou Kartou Z (ze ktere nemaji nic), nebo je to vymysl CD ...
registrovaný uživatel waszyn 
23.12.2005 (14:29)  
Z-karta je neco co je mozne pouze ve statni firme. naprosto zariznout prilezitostne klienty,kdyz jsem ve ztrate jak hrom...
registrovaný uživatel turista
23.12.2005 (14:14)  
Normalni clovek povazuje situaci, kdy s kartou za 200+foto usetri 456 spis za buzeraci nez za slevu :-)
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko