..: SC Pendolino - nové logo :..

Praha - ČD zveřejnily nové logo pro vlaky Supercity Pendolino. S novým logem se cestující setkají všude tam, kde budou České dráhy nabízet službu v kvalitě SC Pendolino. To znamená ve stanicích (Ostrava hl. n., Ostrava – Svinov, Olomouc hl. n., Pardubice hl. n. a Praha Holešovice) – označení expresních pokladen a čekárenských zón, v informačních materiálech, na speciálním internetovém portálu, na uniformách vlakového personálu, v jízdním řádu a na dalších místech.

Doplněno - 18.10. 9:10
I když 11.10.2005 začala lhůta, od kdy bylo možné kupovat jízdenky a místenky v dvouměsíčním předprodeji, tak na vlaky, na kterých bude pendolino řazeno, to zatím možné není. Jízdenky a místenky pro tyto vlaky (SC Pendolino) bude možné zakoupit až od pondělí 7.11.2005.
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy (i jen v části trasy), může cestující uplatnit návratek ve výši 20% ze zaplaceného jízdného SC (min. 20 Kč) nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC. Pokud cestující vrátí jízdní doklad pro vlak SC z důvodu na své straně, bude mu ze zaplacené ceny odečtena srážka ve výši 10% (min. 20 Kč). Cestující má právo na bezplatnou výměnu nepoužitého jízdního dokladu na jiný spoj SC jedoucí v době platnosti původního dokladu. Cestující ztrácí právo na reklamaci rozdílu v cenách jízdného, pokud použije místo vlaku SC vlak jiné kategorie. (-ps-)

CSPSV | 17.10.2005 (15:29)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
Unipuls
18.10.2005 (12:17)  
Když se tak zamýšlím, co produkt SuperCity Pendolino v podobě, připravované pro GVD 2005/2006 přinese cestujícímu ve 2. třídě, tak bohužel - NIC.
Pohodlí: nula
Jízdní doby: nula
(Vezmeme li v úvahu stav prací na spojovací větvi koridoru, tak je zkrácení proti IC/EC v klasice naprosto minimální. Tam, kde by mohlo být, tak není, protože produktoví manažeři nezajistili klopení. Další časovou ztrátu představuje konečná v Holešovicích, jelikož většina cest je do centra. To znamená jen další/delší cestování metrem.
Přípojky na 230V: nula
Nápoj v ceně: nula
(copak v těch 200,-Kč by nezbyla pětikačka na trochu horké vody, pylík cukru a lžičku kafe či sáček čaje? Asi ne, rázem by se ze Supercity Pendolina stal prodělečný produkt)
Garance jízdních dob: nula
(přesně řečeno - výsměch cestujícím. Za +200 je stejná garance jako u EC/IC? To snad pánové nemyslí vážně.)

A o co produkt cestující připraví: např. o dva vyhledávané slušné ranní IC spoje z Ostravy do Prahy. Ostravan v podobě R se stane přeplňeným vlakem pochybné kvality, Perner zmizí.

A zrušení SC Manažer v klasice? Ano, to je potřeba, protože vždy se ruší to, co se celkem chytlo a osvědčilo. Já jsem jel v pendolíní jedničce z Děčína do Prahy jednou, a jsem z toho vyléčený. Sednout si do koženkového béčka, kde nic nehučelo a člověk se necítil zapasovaný do sedadla jako kosmonauté v prvních Vostocích, to bylo doslova vysvobození.

Pokud ovšem budou jezdit Pendolina s touto kvalitou služeb a kvalitou ceny v plánovaném počtu spojů, a budou zaplněna asopň na 60%, pak klobouk dolů před marketingem ČD.
18.10.2005 (11:29)  
xyz: Byla to samozrejme reakce na ty, co ocekavaji stejne evropske sluzby, ale krici, kdyz to ma stat vice nez par piv... (obrazne receno).
Kdyz uz jsme u toho porovnavani, byla snad ceska Pendolina levnejsi nez britska/portugalska jen proto, ze je u nas nizsi kupni sila?
Registrierter Benutzer xyz  mail  
18.10.2005 (10:56)  
ad Stranger:

Argumetn srovnavajici cenu se zahranicim prostym prepoctem se uz tusim objevil jednou a je zcela zcestny. Kdyz uz byste rad srovnaval s cizinou, je-li nasazena cena vyska nebo nikoliv, tak tak necinte vuci cene pindulina v CR v prepoctu, ale pomerem k tomu, kolik ujedete beznym vlakem, autobusem, koupite piv... za danou cenu v dane zemi. Jinak jsou vase udaje ponekud vytrzene z kontextu.
Registrierter Benutzer waszyn 
18.10.2005 (10:23)  
to Hawkey:
naprosty souhlas, zruseni komfortniho manazera a zavedeni techto SUPERshity za stejnou cenu - to je typicka svejkovina v rezii CD.Vidim to na brzky utek casti cestujicich(z Manazera)do aut a zbytku do klasickych IC :(
Korrespondent oder ŽP Mitglied Hawkey  mail  
18.10.2005 (9:39)  
Tom: Mozna je to tim, ze jsem si toho uz dost osahal na zapade. Podle me si Pendolino zaslouzi max Ex, ale zadny IC/EC ci dokonce SC.

A co by takovy SC melo mit ... dostatek mista pro cestujiciho, moznost pripojeni k internetu, zasuvky na 230V, radio, palubni telefon, ve 1st class jeste TV. Dale by to chtelo poradny board bistro ...
18.10.2005 (8:10)  
Jeste k Portugalsku - pred jistym casem jsem jezdil docela pravidelne a mezi Lisabonem a Portem to na "koridorovanych" tratich jezdilo (btw. i okolo nastupist) pres 200.
Nevim jak to bylo s jednokolejkou do Fara, ale stavena cela mimourovnove, tudiz by tam mohlo byt tez pres 160.

A kritici ceny at zkusi treba do AlfaPendularu nebo Virginu vlezt v prepoctu s cca petistovkou - schvalne jak daleko dojedou...
Registrierter Benutzer M 
18.10.2005 (1:18)  
Stacily by dve koleje pro Ne-Os
Registrierter Benutzer Tom
18.10.2005 (0:24)  
Sak rikam, ze v dnesni dobe, uz by mely byt nekde 200km/h useky, nekde 160km/h, driv byly jen 160km/h. Jinak je to pravda, ze u nas se to nedela ani po okraj mesat, uz pred mestem konec, finito a to je chyba, ale zas naklady na predelavku celych uzlu zeleznicnich a nadrazi by byly asi enormni, snad casem.
Registrierter Benutzer M 
17.10.2005 (23:18)  
V Portugalsku jezdi vice nez 160. Muj tip je, ze 171 (drzelo se na to takovem divnem cisle), mozna vic. Co me ale prekvapilo vic, byla rychlost v intravilanu. V Cesku je "tradice" opravit koleje od kraje mesta ke kraji, cim se cas zkrati u trebas 5 minut. Ze se ale potom jede vyhlidkova cesta mestem (aha, tak proto chcete ta velka okna:-) 15 minut, to uz asi nikomu nevadi...
Registrierter Benutzer Tom
17.10.2005 (22:32)  
BTW: Pro rejpaly jen doplnim v Portugalsku jezdi ETR 480 Penduloso pod nazvem Alfa Pendular. 300km trate stalo 500 milionu eur a tratova rychlost je 160km/h, misty udajne uz by mela byt az 200km/h (nejvyssi vlaku 220km/h).

ETR 470 Cisalpino jezdi z Italie, pres Svycarsko do Nemecka a rychlosti jsou max 200km/h.

Ve Spanelsku se puziva ETR 490 Alaris (max vlaku 220km/h), pak AVE S104. Jinak ve Spanelsku jezdi i na spesl tratich TGV a maji tam vlaky rady AVE, EROMED a Alaris (toto oznaceni sluzeb ruznych druhu rychlovlaku, krome toho tam jezdi i klasicke EC, IC. Zajimave ze tak hloupi s tema nazvama jsou vsude, ze?)

Jinak v Italii jsou jeste ETR500 provozovane na nekolika tratich na pri rychlosti 300km/h, jenze to uz jsou klasicke vysokorychlostni vlaky, ne rychle soupravy.

V Nemecku jsou vyuzivany ICT, tedy naklapeci vlaky na klasicke zeleznice(na beznych tratich) a to do rychlosti 230km/h.

Tedy je jasne, ze naklapeci soupravy maji max nekde kolem 230 az 250 pro bezny provoz, ale je vyuzivana rychlost jen kolem 160 az 200km/h, jen vyjimecne a v nekterych zemich pres 200km/h a ne vice jak 230km/h.

Pro vyssi rychlosti se vyuzivaji skutecne vysokorychlostni vlaky a take potrebne vysokorychlostni trate.

Otazka je mozna oznaceni. Vysokorychlostni vlaky a trate jsou takove, kde vlak dosahuje alespon na casti trate rychlost nad 250km/h. Tvrde jadro "zeleznicaru" nema rado oznaceni rychlovlak, ze pry je to nesmysl a zvlast pro vlaky jezdici 160 az 200km/h. Ja bych bral rychlovlak prave pro tech 160(nebo 200) az 250 a nad 250 pro vysokorychlostni vlak:)
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko