Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - ČD zveřejnily nové logo pro vlaky Supercity Pendolino. S novým logem se cestující setkají všude tam, kde budou České dráhy nabízet službu v kvalitě SC Pendolino. To znamená ve stanicích (Ostrava hl. n., Ostrava – Svinov, Olomouc hl. n., Pardubice hl. n. a Praha Holešovice) – označení expresních pokladen a čekárenských zón, v informačních materiálech, na speciálním internetovém portálu, na uniformách vlakového personálu, v jízdním řádu a na dalších místech.
I když 11.10.2005 začala lhůta, od kdy bylo možné kupovat jízdenky a místenky v dvouměsíčním předprodeji, tak na vlaky, na kterých bude pendolino řazeno, to zatím možné není. Jízdenky a místenky pro tyto vlaky (SC Pendolino) bude možné zakoupit až od pondělí 7.11.2005.
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy (i jen v části trasy), může cestující uplatnit návratek ve výši 20% ze zaplaceného jízdného SC (min. 20 Kč) nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC. Pokud cestující vrátí jízdní doklad pro vlak SC z důvodu na své straně, bude mu ze zaplacené ceny odečtena srážka ve výši 10% (min. 20 Kč). Cestující má právo na bezplatnou výměnu nepoužitého jízdního dokladu na jiný spoj SC jedoucí v době platnosti původního dokladu. Cestující ztrácí právo na reklamaci rozdílu v cenách jízdného, pokud použije místo vlaku SC vlak jiné kategorie. (-ps-)
- Celá tisková zpráva ČD
- Článek - Elektrické jednotky ř.680 - Pendolina - doplněn o další informace
CSPSV | 17.10.2005 (15:29)
Zusammenhängende Nachrichten

18.10.2005 (22:43)
Trochu naruším debatu. Můj dotaz se k článku váže nepřímo. Co chtějí ČD k prokázání studentského jízdného za 250 Kč Praha - Ostrava (tu žluto-modrou kartu, JP, ISIC kartu, potvrzení o studiu)? Kdo ví, ať odpoví... Díky
18.10.2005 (22:28)
Teolog nebo technolog? (nemam teda problem ani s tim, ani stim, ale byl by to pekny preklep:-)
Ty nakaldy se tady taky resily uz milionkrat. Ja z dani (DPFO, DPH) platim to, co by mely zaplatit dane silnicni a spotrebni. Sekera je tam poradna... Pokud Vam to auto nekdo venoval a nemusite se o neho starat, tak je to jiste levnejsi (viz Tom). Pokud jde o tu poklidnou jizdu pres Mohelnici, tak nevim, ale par ceduli “misto smrtelnych nehod” v tech mistech (mezi Olomouc a V-Cechy) videt je. Treba je to jen pomluva. Jsou tady taky veci jako PM castice, ale to by bylo na dyl a stejne by tomu nikdo neveril. Kdyz netece krev, tak to neni ono.
Jestli zeleznice venku nabizi vyssi komfort nevim. Vlak co jede Wien-Brno-Praha-Berlin je snad vsude stejny nebo ne? Jo, za Drazdanama (nekdy) prijde uklizecka a uklidi chodbicku, ale ze by tam byl zase az tak bordel, tak to nevim. Trvam na tom, ze jde o jedno a to same. Ale ceny proste porovnatelne nejsou, takze argument, ze venku jsou vlaky drazsi, ale i kvalitnejsi neberu.
Pokud jde o to zpozdeni (Miroslav Zikmund): chcete letet Praha-Kodan-Oslo. Letet se da 10:00, 14:00, 18:00 a mezipristani (resp. prestup) je v Kodani a je na nej 40 minut. Vy potrebujete letet brzy, takze si bookujete o 6 tisic drazsi letenku v 10:00 nez je ve 14:00 a 8 tisic nez v 18:00. V Praze je mlha, letadlo odleta o hodinu pozdeji. Spoj v Kodani logicky nestihate, pripoj v 14:00 je zcela zaplnen, takze jste vmestnan do letu v 18:00. “Vsichni” kolem platili 6000, Vy 14000. Chtel jste byt v Oslu v 14:00, jste tam v 22:00. Protoze jste si nepoznamenal cislo do hotelu, kde jste mel rezervaci, tak Vam byla zrusena.
Rozhodne Vam nikdo nebude proplacet rozdil – dostanete najist a napit. Pokud nekdo na Ruzyni zavola, ze tam je bomba, tak mozna ani to ne, protoze to neni vyssi moc
Ty nakaldy se tady taky resily uz milionkrat. Ja z dani (DPFO, DPH) platim to, co by mely zaplatit dane silnicni a spotrebni. Sekera je tam poradna... Pokud Vam to auto nekdo venoval a nemusite se o neho starat, tak je to jiste levnejsi (viz Tom). Pokud jde o tu poklidnou jizdu pres Mohelnici, tak nevim, ale par ceduli “misto smrtelnych nehod” v tech mistech (mezi Olomouc a V-Cechy) videt je. Treba je to jen pomluva. Jsou tady taky veci jako PM castice, ale to by bylo na dyl a stejne by tomu nikdo neveril. Kdyz netece krev, tak to neni ono.
Jestli zeleznice venku nabizi vyssi komfort nevim. Vlak co jede Wien-Brno-Praha-Berlin je snad vsude stejny nebo ne? Jo, za Drazdanama (nekdy) prijde uklizecka a uklidi chodbicku, ale ze by tam byl zase az tak bordel, tak to nevim. Trvam na tom, ze jde o jedno a to same. Ale ceny proste porovnatelne nejsou, takze argument, ze venku jsou vlaky drazsi, ale i kvalitnejsi neberu.
Pokud jde o to zpozdeni (Miroslav Zikmund): chcete letet Praha-Kodan-Oslo. Letet se da 10:00, 14:00, 18:00 a mezipristani (resp. prestup) je v Kodani a je na nej 40 minut. Vy potrebujete letet brzy, takze si bookujete o 6 tisic drazsi letenku v 10:00 nez je ve 14:00 a 8 tisic nez v 18:00. V Praze je mlha, letadlo odleta o hodinu pozdeji. Spoj v Kodani logicky nestihate, pripoj v 14:00 je zcela zaplnen, takze jste vmestnan do letu v 18:00. “Vsichni” kolem platili 6000, Vy 14000. Chtel jste byt v Oslu v 14:00, jste tam v 22:00. Protoze jste si nepoznamenal cislo do hotelu, kde jste mel rezervaci, tak Vam byla zrusena.
Rozhodne Vam nikdo nebude proplacet rozdil – dostanete najist a napit. Pokud nekdo na Ruzyni zavola, ze tam je bomba, tak mozna ani to ne, protoze to neni vyssi moc
18.10.2005 (21:53)
Zajímalo by mě, kolikrát ještě na tomhle webu uslyšim (=přečtu) tu stupidní hlášku "potěškoště".
18.10.2005 (21:35)
Tom: Co se týče Tvých narážek na mou logiku, žřejmě pro změnu Tobě nedochází, že ne všechno co někdo říká, musí myslet vážně. Pokud je za textem smajlík :-P , dost to napovídá...;) Možná by stálo před vyřčením podobných 'protiútoků' taky trochu přemýšlet....logicky ....
Tolik jen pro správné pochopení z Tvé strany...nemá to smysl řešit, nepatří to sem...
Tolik jen pro správné pochopení z Tvé strany...nemá to smysl řešit, nepatří to sem...
18.10.2005 (21:25)
Dostava se to jinak, takze strucne a vecne se pokusim vysvetlit a nic moc dale neprizivovat:
V prve rade je me rozhodnuti motivovano osobnim a naprosto iracionalnim odporem k CD, ktery ve me s ohledem na na mozna jeste silnejsi kladny vztah ke kolejove doprave vyvolava silne schizofrenni pocity. Nicmene jiz pred lety jsem se zarekl, ze dokud bude patrit CD, do vlaku nevlezu, nebude-li to nutne.
Nutne to obcas je a to zejmena na trati 011, ktera je ovsem privilegovana, protoze je u Prahy. I presto jsou vsak cteni Prazane (pres mohutne kecy asi pred dvemi lety) nuceni koukat (a vozit se) v bajecnych zabotlamech, u kterych jsem opravdu za poslednich (nejen) 5 let zadnych vetsich zmen nezaznamenal (tedy ano, nektere jsou po laku, pokud vim, menil se menic, aby to tak casto nehorelo).
K tomu patri ta poznamka: "jestli na to mame." Jestli tedy neutracet za o neco vetsi objem napr. esusu, ktere nejsou zadny heper moderni zazrak, kterym posadime svet na zadek, a maji sve mouchy, ale da se v tom jezdit a selska uvaha rika, upgrade vetsiho poctu masinek pociti jako zkvalitneni sirsi okruh cestujicich.
S tim vsim souvisi dalsi detail. Cast rodiny bydli v Havirove, jeste pred konecnym zreknutim se vlaku jsem jel parkrat Manazerem a pantakem Praha -> Ostrava -> Havirov a zpet (navic v dobe, kdy Svinov byl rizi tragedii). Ani 7 kouzelnych masinek nepomuze proti tomu, abych po urazeni 350km z Prahy za 3,5 hodiny nestravil vc. prestupu jeste hodinu na poslednich 20km navic s jizdenkou 1. tridy v zaplutem pantaku nejhrubsiho zrna (ano, cestujici jsou mozna prasata, ale to by nemelo CD zprostovat ukolu mit sve vlaky ciste, at uz dohledem a pokutovanim nebo uklidem, at se rozhodnou samy).
Kdyz k tomu vezmu fakt, ze dnes bydli ve vsi asi 20km vychodne od Prahy, tak uz to pindulino neni takovy zazrak (zabotlam do Prahy -> metro -> pindulak -> Pantak a to vse tak bratru za 600Kc (?jak to bude s pindolistkem a navazujicimi spoji?) 2. tr. ja a manzelka tam a zpet bratru 2400Kc. Autem to podle ceny benzinu a miry mistniho popojizdeni jezdim tak od 1200Kc do 1800Kc. Kdyz si jeste prictu, ze o vikendu k nam nejezdi autobus (neni chyba CD, ale ROPID), takze bych se se zavazdly presouval 4km po silnici z nadrazi z mesta... Uz mozna chapte proc jezdim autem. "Normalni" vlak by vysel taky draz (4*424 + pripadne priplatky - kdyz se budete ptat, platim dane takze na drahy jsem uz nedobrovolne opakovane prispel pri mazani miliardovych ztrat, takze kdyz se nekdo ptal, jestli dam vice, tak odpoved zni ne, nemam kartu Z-lodeju), o vikendu je to tragedie, nejsem na miste mobilni, ani se na ten vlak nedostanu... Nejezdim po tankodromu T1, ale na V. Myto a Mohelnici, takze vetsinu hruzostrasnych histroek z nasich silnic znam jenom z vypraveni...
Ted ovsem mozna (pres urcita uskali, jako dojezd do Prahy...) presedlame na bus, protoze jezdit sam (s manzelkou) autem nekam, kam me dopravi prostredky verejne dopravy me nijak netesi. Nebydlet, kde bydlim, ani bych auto neporizoval, bohuzel u nas chybi moznost volby. Ostatne od doby, kdy jsem prestal jezdit vlakem a zacal jezdit autobusem, jsem jako cestujici vetsinou mnoheme spokojenejsi: casteji potkavam - privetivy personal, moderni a ciste dopravni prostredky a kupodivu pres vsechny hororove story, ktere slychavam jsem zatim vzdy nejen dojel ve zdravi do cile, ale i vuci jizdnimu radu autobusovi dopravci projevovali vetsi uctu, i kdyz maji stizene podminky a jezdi po jednom telese s mnoha dalsimi. A v neposldni rade usetrim (ano ve zbytku Evropy je zele4znicni doprava obvykle znatelne drazsi nez autobusova, ale take protoze, ze poskytuje znatelne vyssi komfort. U nas je tomu zatim (bohuzel) naopak a tak nevidim duvod, proc bych si mel priplacet za spinu, zpozdeni, kysele ksichty a v lete ke kozence prilepeny zadek.
Podtrzeno secteno: Nikomu nebranim vlakem jezdit a s usmevem za nej platit, resp. neplatit (pres 70000 tisic zamestnancu + rodiny jsou samo o sobe dost lidi na to, aby to vypadalo vyuzivane). Tak trochu ocekavam, ze i mne bude ponechana svoboda se rozhodnou podle sveho.
Vzdelanim jsem teolog, povolanim administrator. Z obeh plyne sklon k pozadavku precizniho formulovani a z druheho sklon k ponekud technicistnimu pristupu redukovanemu do pomeru cena/vykon (napr. zde valk vs. bus: uspora casu -1h/vydaje +1400Kc a tolik s manzelkou dohromady nebereme...).
V prve rade je me rozhodnuti motivovano osobnim a naprosto iracionalnim odporem k CD, ktery ve me s ohledem na na mozna jeste silnejsi kladny vztah ke kolejove doprave vyvolava silne schizofrenni pocity. Nicmene jiz pred lety jsem se zarekl, ze dokud bude patrit CD, do vlaku nevlezu, nebude-li to nutne.
Nutne to obcas je a to zejmena na trati 011, ktera je ovsem privilegovana, protoze je u Prahy. I presto jsou vsak cteni Prazane (pres mohutne kecy asi pred dvemi lety) nuceni koukat (a vozit se) v bajecnych zabotlamech, u kterych jsem opravdu za poslednich (nejen) 5 let zadnych vetsich zmen nezaznamenal (tedy ano, nektere jsou po laku, pokud vim, menil se menic, aby to tak casto nehorelo).
K tomu patri ta poznamka: "jestli na to mame." Jestli tedy neutracet za o neco vetsi objem napr. esusu, ktere nejsou zadny heper moderni zazrak, kterym posadime svet na zadek, a maji sve mouchy, ale da se v tom jezdit a selska uvaha rika, upgrade vetsiho poctu masinek pociti jako zkvalitneni sirsi okruh cestujicich.
S tim vsim souvisi dalsi detail. Cast rodiny bydli v Havirove, jeste pred konecnym zreknutim se vlaku jsem jel parkrat Manazerem a pantakem Praha -> Ostrava -> Havirov a zpet (navic v dobe, kdy Svinov byl rizi tragedii). Ani 7 kouzelnych masinek nepomuze proti tomu, abych po urazeni 350km z Prahy za 3,5 hodiny nestravil vc. prestupu jeste hodinu na poslednich 20km navic s jizdenkou 1. tridy v zaplutem pantaku nejhrubsiho zrna (ano, cestujici jsou mozna prasata, ale to by nemelo CD zprostovat ukolu mit sve vlaky ciste, at uz dohledem a pokutovanim nebo uklidem, at se rozhodnou samy).
Kdyz k tomu vezmu fakt, ze dnes bydli ve vsi asi 20km vychodne od Prahy, tak uz to pindulino neni takovy zazrak (zabotlam do Prahy -> metro -> pindulak -> Pantak a to vse tak bratru za 600Kc (?jak to bude s pindolistkem a navazujicimi spoji?) 2. tr. ja a manzelka tam a zpet bratru 2400Kc. Autem to podle ceny benzinu a miry mistniho popojizdeni jezdim tak od 1200Kc do 1800Kc. Kdyz si jeste prictu, ze o vikendu k nam nejezdi autobus (neni chyba CD, ale ROPID), takze bych se se zavazdly presouval 4km po silnici z nadrazi z mesta... Uz mozna chapte proc jezdim autem. "Normalni" vlak by vysel taky draz (4*424 + pripadne priplatky - kdyz se budete ptat, platim dane takze na drahy jsem uz nedobrovolne opakovane prispel pri mazani miliardovych ztrat, takze kdyz se nekdo ptal, jestli dam vice, tak odpoved zni ne, nemam kartu Z-lodeju), o vikendu je to tragedie, nejsem na miste mobilni, ani se na ten vlak nedostanu... Nejezdim po tankodromu T1, ale na V. Myto a Mohelnici, takze vetsinu hruzostrasnych histroek z nasich silnic znam jenom z vypraveni...
Ted ovsem mozna (pres urcita uskali, jako dojezd do Prahy...) presedlame na bus, protoze jezdit sam (s manzelkou) autem nekam, kam me dopravi prostredky verejne dopravy me nijak netesi. Nebydlet, kde bydlim, ani bych auto neporizoval, bohuzel u nas chybi moznost volby. Ostatne od doby, kdy jsem prestal jezdit vlakem a zacal jezdit autobusem, jsem jako cestujici vetsinou mnoheme spokojenejsi: casteji potkavam - privetivy personal, moderni a ciste dopravni prostredky a kupodivu pres vsechny hororove story, ktere slychavam jsem zatim vzdy nejen dojel ve zdravi do cile, ale i vuci jizdnimu radu autobusovi dopravci projevovali vetsi uctu, i kdyz maji stizene podminky a jezdi po jednom telese s mnoha dalsimi. A v neposldni rade usetrim (ano ve zbytku Evropy je zele4znicni doprava obvykle znatelne drazsi nez autobusova, ale take protoze, ze poskytuje znatelne vyssi komfort. U nas je tomu zatim (bohuzel) naopak a tak nevidim duvod, proc bych si mel priplacet za spinu, zpozdeni, kysele ksichty a v lete ke kozence prilepeny zadek.
Podtrzeno secteno: Nikomu nebranim vlakem jezdit a s usmevem za nej platit, resp. neplatit (pres 70000 tisic zamestnancu + rodiny jsou samo o sobe dost lidi na to, aby to vypadalo vyuzivane). Tak trochu ocekavam, ze i mne bude ponechana svoboda se rozhodnou podle sveho.
Vzdelanim jsem teolog, povolanim administrator. Z obeh plyne sklon k pozadavku precizniho formulovani a z druheho sklon k ponekud technicistnimu pristupu redukovanemu do pomeru cena/vykon (napr. zde valk vs. bus: uspora casu -1h/vydaje +1400Kc a tolik s manzelkou dohromady nebereme...).
18.10.2005 (21:22)
Všimli jste si těch posledních dvou řádek.
Pojedete vlakem 653 z Františkových Lázní (Pha hl.n. 17.45), takže na SC 511 (P. Holešovice 18.26) máte dost času (cca 20 minut). Vlak 653 bude mít 25 minut zpoždění, takže vlak SC 511 nestihnete. ČD vám nabídnou buď jízdu dalším SC v 5.56 následujícího dne a nebo můžete jet R 601 Ostravan (v 19.18), ale rozdíl vám nevrátí. Odškodnění za zpoždění R 653 se samozřejmě nekoná, jelikož zpoždění vlaku není důvodem k náhradě škody …
Kdybyste přece jen chtěli čekat na SC 501 jedoucí v 5.56 následujícího dne v Holešovicích, tak to samozřejmě nejde – nádraží není hotel …
Pozoruhodné je, že se neuvádí, jak bude cestující odškodněn, pokud mu místo EJ 680 bude nabídnuta náhradní klasická souprava … s koženkovými sedačkami. Obzvláště výhodné jsou vozy Bdmtee, které jsou na 160 km. Kapacita 96 míst k sezení …
Representativní vzorek 354 osob.
Učebnice "základů" statistiky a sociologických výzkumů uvádějí jako nejměnší možné zkoumané vzorky počtu 600 dotazovaných osob, přičemž věrohodných výsledků se dosazuje při statistickém vzorku cca 1200 dotazovaných subjektů. Přitom jsou stanovena přesná pravidla skladby "zkoumaného vzorku osob" z hlediska sociálního postavení …
Pojedete vlakem 653 z Františkových Lázní (Pha hl.n. 17.45), takže na SC 511 (P. Holešovice 18.26) máte dost času (cca 20 minut). Vlak 653 bude mít 25 minut zpoždění, takže vlak SC 511 nestihnete. ČD vám nabídnou buď jízdu dalším SC v 5.56 následujícího dne a nebo můžete jet R 601 Ostravan (v 19.18), ale rozdíl vám nevrátí. Odškodnění za zpoždění R 653 se samozřejmě nekoná, jelikož zpoždění vlaku není důvodem k náhradě škody …
Kdybyste přece jen chtěli čekat na SC 501 jedoucí v 5.56 následujícího dne v Holešovicích, tak to samozřejmě nejde – nádraží není hotel …
Pozoruhodné je, že se neuvádí, jak bude cestující odškodněn, pokud mu místo EJ 680 bude nabídnuta náhradní klasická souprava … s koženkovými sedačkami. Obzvláště výhodné jsou vozy Bdmtee, které jsou na 160 km. Kapacita 96 míst k sezení …
Representativní vzorek 354 osob.
Učebnice "základů" statistiky a sociologických výzkumů uvádějí jako nejměnší možné zkoumané vzorky počtu 600 dotazovaných osob, přičemž věrohodných výsledků se dosazuje při statistickém vzorku cca 1200 dotazovaných subjektů. Přitom jsou stanovena přesná pravidla skladby "zkoumaného vzorku osob" z hlediska sociálního postavení …
18.10.2005 (18:34)
BTW: I V TGV jsou treba casopisy jen v cene 1. tridy, a muzete si v TGV pustit film, pujcit si sluchatka, DVD prehravac a film, za 9.95 euro, tedy za slusne tri stovky se mrknete na film:)
18.10.2005 (18:24)
Prave na prikladu nizkonakladovych aerolinek jde videt jak to chodi. Co se tyce Pendolina, sak tam si to piti taky koupit muzete, problem je v tom, ze rozdavane vsem cestujicim potrebuje vetsi obsluzny aparat nez ona prodejna, navic ona prodejna se zapalti plati tim, ze to piti neco stoji (a neprovozuji ji primo CD:)
Ano do evropskeho top produktu by asi interefernet mel patrit. Dobre muzete mi vyjmenovat produkty a drahy, ktere nabizeji internet na palube svych vlaku a za jakych podminek? Opakuji, ze Virgin ve svych Pendolinech take net nema a je prezentovan v Britanii, kde jsou zajiste trosku jinaci standardy, jako nadstandardni sluzba, neco super, noveho, dobreho.
Me by net take potesil, to se nebojte, jen se na to divam realne.
Ad Vase volba, ja Vam ji neberu, nicmene muzete mi ji vysvetlit? Pokud chcete opravdu usetrit, tak jak sam uvadite, Vase soucasne jezdeni autem je pravy opak. Ano zluty bus (na trase Brno - Praha naprosto genialni) bude levnejsi, ovsem za cenu jizdy minimalne o hodinu delsi, v pripade spatnych povetrnostnich podminek, ci problemu na dalnici, urcite delsi. Jsem z Olomouce a jezidm casto do Ostravy a do Brna, nekdy do Prahy. Autem:) A popravde receno jezidm autem jen proto, protoze jsem mel extremne nizke naklady na cestu, ted kdyz uz je nemam(mam je uz normalni jako kazdy jiny clovek) uvazuji o nejake alternative. Protoze do Ostravy se minuly a predminuly rok casto clovek zasekl v Hranicich (stavba kruhacu apod.) Pak pred Ostravou na te uzoucke cesticce. Do Brna je to celkem v pohode, az na obcasne zacpy u Vyskova, do Prahy uz to byva "masakr" daleko casteji, navic unava po ceste do Prahy uz je znat, nedej boze v jednom dni tam a zpet. Coz nepridava ani bezpecnosti. Jinak treba naposled z centra Brna na okraj Olomouce me po dalnici cesta trvala pres tri hodiny. Koliste totalne ucpane, hodina zdrzeni, potom najezd k dalnici a a dalnici byla havarie, cekani, pred Rohlenkou dalsi bouracka a kolona aut snazicich se dosta pres Rohlenku z dalnice, pak za rohlenkou treti bouracka, plus mirne zdrzeni na stavbe u Vyskova. Dale bezpecnost busu a vlaku je neporovnatelna. Vlak ma i dalsi subjektivni vyhody. A SC Pendolino neni jediny mozny spoj mezi temito mesty. Jeste k autu, treba takova cesta ve vanici z Ol do Brna trvajici kolem dvou hodin a to za naproste soustredenosti je opravdu zazitek, clovek by si pak nejradeji dal slofika. Zazitek z roku 2003.
Sam pisete, ze jezdite autem, kdy jste naposled a kam jel vlakem? Ja pred peti, sesty lety jezdil pravidelne, pak temer jen autem, nedavno jsem mel auto pokazene, takze padal volba na vlak a byl to citelny rozdil k situaci pred temi sesti lety, i kdyz cena me pripadal dost vysoka, tedy pro jednosmernou jizdenku. Byl jsem rozmlsany mymi tehdejsimi smesnymi naklady na provoz auta.
Ad 7 kouzlenych masinek, ano chtelo by to vice, CD ovsem kupuji i nove klasicke vagony a budou modernizovat motoracky. Apropo, docela dsot si protirecite, napred ze 7 masinek je malo, pak ze je to moc drahe, ano 7 vlacku je malo, ale staci to na zlepseni spojeni aspon tech nejvzdalenejsich mest, tedy "nutne" minimum.
To ze reklama chvali produkt, ktery inzeruje je snad pochopitelne a normalni, ne? Muzete mi prozradit v jakem oboru pracujete? Vase firma snad rika: Jsme nejhorsi, nase sluzby stoji za prd? Nebo opravdu verite kazde reklamni vete? Kazde reklame na super tenke a super nove vlozky, nebo praci prasky? Proste reklama je reklam a kazdy inteligetni clovek to chape. A samotna nabidka SC Pendolino je na ceske pomery nadstandard a pomer cena/vykon si myslim, ze je slusna a srovantelna s nabidkami zelznic v zahranici. Samozrejme, ze uvitam, kdyz se tento nadstandard stane standardem a nadstandard bude na urovni TGV. Ale to neni realne.
BTW: Ani v kazdem TGV nejsou vsude zasupky (v Duplex uz ano), o netu nevim tad. atd.
Ano do evropskeho top produktu by asi interefernet mel patrit. Dobre muzete mi vyjmenovat produkty a drahy, ktere nabizeji internet na palube svych vlaku a za jakych podminek? Opakuji, ze Virgin ve svych Pendolinech take net nema a je prezentovan v Britanii, kde jsou zajiste trosku jinaci standardy, jako nadstandardni sluzba, neco super, noveho, dobreho.
Me by net take potesil, to se nebojte, jen se na to divam realne.
Ad Vase volba, ja Vam ji neberu, nicmene muzete mi ji vysvetlit? Pokud chcete opravdu usetrit, tak jak sam uvadite, Vase soucasne jezdeni autem je pravy opak. Ano zluty bus (na trase Brno - Praha naprosto genialni) bude levnejsi, ovsem za cenu jizdy minimalne o hodinu delsi, v pripade spatnych povetrnostnich podminek, ci problemu na dalnici, urcite delsi. Jsem z Olomouce a jezidm casto do Ostravy a do Brna, nekdy do Prahy. Autem:) A popravde receno jezidm autem jen proto, protoze jsem mel extremne nizke naklady na cestu, ted kdyz uz je nemam(mam je uz normalni jako kazdy jiny clovek) uvazuji o nejake alternative. Protoze do Ostravy se minuly a predminuly rok casto clovek zasekl v Hranicich (stavba kruhacu apod.) Pak pred Ostravou na te uzoucke cesticce. Do Brna je to celkem v pohode, az na obcasne zacpy u Vyskova, do Prahy uz to byva "masakr" daleko casteji, navic unava po ceste do Prahy uz je znat, nedej boze v jednom dni tam a zpet. Coz nepridava ani bezpecnosti. Jinak treba naposled z centra Brna na okraj Olomouce me po dalnici cesta trvala pres tri hodiny. Koliste totalne ucpane, hodina zdrzeni, potom najezd k dalnici a a dalnici byla havarie, cekani, pred Rohlenkou dalsi bouracka a kolona aut snazicich se dosta pres Rohlenku z dalnice, pak za rohlenkou treti bouracka, plus mirne zdrzeni na stavbe u Vyskova. Dale bezpecnost busu a vlaku je neporovnatelna. Vlak ma i dalsi subjektivni vyhody. A SC Pendolino neni jediny mozny spoj mezi temito mesty. Jeste k autu, treba takova cesta ve vanici z Ol do Brna trvajici kolem dvou hodin a to za naproste soustredenosti je opravdu zazitek, clovek by si pak nejradeji dal slofika. Zazitek z roku 2003.
Sam pisete, ze jezdite autem, kdy jste naposled a kam jel vlakem? Ja pred peti, sesty lety jezdil pravidelne, pak temer jen autem, nedavno jsem mel auto pokazene, takze padal volba na vlak a byl to citelny rozdil k situaci pred temi sesti lety, i kdyz cena me pripadal dost vysoka, tedy pro jednosmernou jizdenku. Byl jsem rozmlsany mymi tehdejsimi smesnymi naklady na provoz auta.
Ad 7 kouzlenych masinek, ano chtelo by to vice, CD ovsem kupuji i nove klasicke vagony a budou modernizovat motoracky. Apropo, docela dsot si protirecite, napred ze 7 masinek je malo, pak ze je to moc drahe, ano 7 vlacku je malo, ale staci to na zlepseni spojeni aspon tech nejvzdalenejsich mest, tedy "nutne" minimum.
To ze reklama chvali produkt, ktery inzeruje je snad pochopitelne a normalni, ne? Muzete mi prozradit v jakem oboru pracujete? Vase firma snad rika: Jsme nejhorsi, nase sluzby stoji za prd? Nebo opravdu verite kazde reklamni vete? Kazde reklame na super tenke a super nove vlozky, nebo praci prasky? Proste reklama je reklam a kazdy inteligetni clovek to chape. A samotna nabidka SC Pendolino je na ceske pomery nadstandard a pomer cena/vykon si myslim, ze je slusna a srovantelna s nabidkami zelznic v zahranici. Samozrejme, ze uvitam, kdyz se tento nadstandard stane standardem a nadstandard bude na urovni TGV. Ale to neni realne.
BTW: Ani v kazdem TGV nejsou vsude zasupky (v Duplex uz ano), o netu nevim tad. atd.
18.10.2005 (16:26)
Na jednu stranu kritika, ze je pendolino pod standardem Evropy, ze nema spravne vlastnosti a na strane druhe otazka, jestli to (a kvalitni vlaky obecne) vlastne pro nas neni zbytecny luxus.
Tak co vlastne chcete?
Tak co vlastne chcete?
18.10.2005 (16:12)
to xyz: můj osobní názor je, že humbuk a řeči o úžasně luxusních službách jsou úplně na místě. Oba víme jak je to ve skutečnosti, ostatní zde diskutující to taky vědí a Šťáhlavský to nepochybně ví taky.
Existuje ale spousta lidí, kteří buď vlakem léta nejeli, nebo znají jen klasickou koženku,* a ty je potřeba přesvědčit, že ČD nabízejí něco, co tady ještě nebylo. Pro ně je ta informace pravdivá, protože jejich zkušenost je hodně jinde (nízko), oni nesrovnávají se světem, ale se svou zkušeností. A je potřeba je zaujmout - inzercí v knižním jízdním řádu nové zákazníky získat nelze. ;-)
Veškerá reklama se nám snaží prodat naprosto dokonalé zboží a služby, takže běžný zákazník už ví, že "dokonalý" = jakž takž použitelný a "na světové (evropské) úrovni" = o fous lepší (a o dost dražší), než předchozí model. Nikdo neprodává své nové zboží s pravdivým konstatováním "odstranili jsme ty nejhorší chyby, a s tím zbytkem se musíte nějak vyrovnat" - a přitom by bylo velmi často nejvýstižnější ...
* docela často vidím cestující odcházet třeba z hytláku BDbrmsee (nic moc, ale aspoň hadrové sedačky) se slovy "sem nemůžeme, to je první třída ..." Pro takové je Pendolino skutečně skok do budoucnosti.
Existuje ale spousta lidí, kteří buď vlakem léta nejeli, nebo znají jen klasickou koženku,* a ty je potřeba přesvědčit, že ČD nabízejí něco, co tady ještě nebylo. Pro ně je ta informace pravdivá, protože jejich zkušenost je hodně jinde (nízko), oni nesrovnávají se světem, ale se svou zkušeností. A je potřeba je zaujmout - inzercí v knižním jízdním řádu nové zákazníky získat nelze. ;-)
Veškerá reklama se nám snaží prodat naprosto dokonalé zboží a služby, takže běžný zákazník už ví, že "dokonalý" = jakž takž použitelný a "na světové (evropské) úrovni" = o fous lepší (a o dost dražší), než předchozí model. Nikdo neprodává své nové zboží s pravdivým konstatováním "odstranili jsme ty nejhorší chyby, a s tím zbytkem se musíte nějak vyrovnat" - a přitom by bylo velmi často nejvýstižnější ...
* docela často vidím cestující odcházet třeba z hytláku BDbrmsee (nic moc, ale aspoň hadrové sedačky) se slovy "sem nemůžeme, to je první třída ..." Pro takové je Pendolino skutečně skok do budoucnosti.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











