Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - ČD zveřejnily nové logo pro vlaky Supercity Pendolino. S novým logem se cestující setkají všude tam, kde budou České dráhy nabízet službu v kvalitě SC Pendolino. To znamená ve stanicích (Ostrava hl. n., Ostrava – Svinov, Olomouc hl. n., Pardubice hl. n. a Praha Holešovice) – označení expresních pokladen a čekárenských zón, v informačních materiálech, na speciálním internetovém portálu, na uniformách vlakového personálu, v jízdním řádu a na dalších místech.
I když 11.10.2005 začala lhůta, od kdy bylo možné kupovat jízdenky a místenky v dvouměsíčním předprodeji, tak na vlaky, na kterých bude pendolino řazeno, to zatím možné není. Jízdenky a místenky pro tyto vlaky (SC Pendolino) bude možné zakoupit až od pondělí 7.11.2005.
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy (i jen v části trasy), může cestující uplatnit návratek ve výši 20% ze zaplaceného jízdného SC (min. 20 Kč) nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC. Pokud cestující vrátí jízdní doklad pro vlak SC z důvodu na své straně, bude mu ze zaplacené ceny odečtena srážka ve výši 10% (min. 20 Kč). Cestující má právo na bezplatnou výměnu nepoužitého jízdního dokladu na jiný spoj SC jedoucí v době platnosti původního dokladu. Cestující ztrácí právo na reklamaci rozdílu v cenách jízdného, pokud použije místo vlaku SC vlak jiné kategorie. (-ps-)
- Celá tisková zpráva ČD
- Článek - Elektrické jednotky ř.680 - Pendolina - doplněn o další informace
CSPSV | 17.10.2005 (15:29)
Zusammenhängende Nachrichten

17.10.2005 (21:58)
to basnik: Hmm takze Student Agency Express taky chce svym logem nalakat zlute lidi s cervenomodryma ocima? Jezis co je to za logiku, opet jen snaha utocit, bez myslenky, bez argumentu, na urovni petileteho ditete. Podle me ta seda je trosku nevyrazna, nicmene uvidime jak to logo bude uzivano na cedulich atd. A sedi to k barevnemu provedeni vlaku. Ale uznavam, ze logo mohlo byt hezci, ovsem "argumenty" o zlutookych zombie jsou trosku..jak to rict slusne, ne to nejde, jsou proste..debilni?
17.10.2005 (21:54)
Jen tak mimochodem problemy s Pendoliny mely i drahy v Britanii. Treba, ze jezidly v modu bez naklaneni, takze max pod 160km/h atd. atd. Jinak Pendolina jezdi v Italii(nejnovejsi ETR 460 tusim, max rychlost na rovine 250km/h, teoreticky je u vsech Pendolin mozne na rovnych dostatecne dlouhych usecich dosahovat rychlosti max 270km/h, teoreticke, nikde ovsem neni vyuzivano, v normalnim provozu je to max 230 az 250km/h a to stejne neni vyuzivane), Finsku (S220 postavena na zaklade ETR 460, prumerne dosahovane rychlosti mezi koncovymi stanicemi jsou od 100 do 120km/h - tudiz srovnatelne s nasim nasazenim vlaku), Britanii (British Rail Class 390 - max 225km/h vlak, na tratich v Britanii vsak max 200km/h, pri testech max 261km/h dosazena), Slovinsku (italske Pendolina - rychlost 200km/h se pouziva), dale jsou, nebo byly soupravy na bazi Pendolina nasazovany v techto zemich: Portugalsko, Spanelsko, Svycarsko }200km/h), Francie, Nemecko (diesly napred). Pokud vim o Pendolinu ovazovalo ci uvazuje i Polsko. Tak a ted mi reknete jake jine, o hodne lepsi Pendolina jinde v Evrope maji?
Problem je v tom, ze proste modernizace zadne trati v Evrope nemuze vest k tomu, aby na ni vlak lital 300km/h, nebo i dokonce vsude 200 nebo 250km/h. Na takove rychlosti je potreba postavit trate uplne nove, jenze to je desne drahe, nepredstavitelne drahe. Nebo kompletne prestavet cele drahy, viz Nemecko, jenze ty to stalo taky peknej balik a ICE tam dosahuji tech vysokych rychlosti jen na zvlastnich usecich a tech nejvyssich rychlosti (okolo 300km/h) jen na usecich urcenych pouze pro ICE.
U nas zatim neni realne stavet VRT. Casem (vyhled je) se bude stavet a to jen zakladni evropska sit.
to M: Jo platba i v eurech by mela byt casem u mezinarodni dopravy samozrejmosti. Stejne kdyz si objednavas kamionovou prepravu, tak calujes i u na sv eurech a ceny se uvadeji v eurech. Pro mezinarodni a paterni osobni by ta moznost take mela byt(EC, IC, SC).
Problem je v tom, ze proste modernizace zadne trati v Evrope nemuze vest k tomu, aby na ni vlak lital 300km/h, nebo i dokonce vsude 200 nebo 250km/h. Na takove rychlosti je potreba postavit trate uplne nove, jenze to je desne drahe, nepredstavitelne drahe. Nebo kompletne prestavet cele drahy, viz Nemecko, jenze ty to stalo taky peknej balik a ICE tam dosahuji tech vysokych rychlosti jen na zvlastnich usecich a tech nejvyssich rychlosti (okolo 300km/h) jen na usecich urcenych pouze pro ICE.
U nas zatim neni realne stavet VRT. Casem (vyhled je) se bude stavet a to jen zakladni evropska sit.
to M: Jo platba i v eurech by mela byt casem u mezinarodni dopravy samozrejmosti. Stejne kdyz si objednavas kamionovou prepravu, tak calujes i u na sv eurech a ceny se uvadeji v eurech. Pro mezinarodni a paterni osobni by ta moznost take mela byt(EC, IC, SC).
17.10.2005 (21:29)
Co se týče toho loga, jakou kategorii zákazníků tím chtějí ČD oslovit?
Že by žlutooké zombie se šedou pletí? :-P
Že by žlutooké zombie se šedou pletí? :-P
17.10.2005 (21:09)
Libivost loga - rekl bych, ze at by bylo jakekoliv, tak reakce by byla stejna - "poteskoste". Je to obvykla reakce
Z jazykoveho hlediska... Co treba znamena alfa pendular (uznavam, ze portugalsky umim tak akorat pozdravit a dve piva, ale neverim, ze to je portugalstina:-) Dobre to popsal Tom. Kdyby se cesky sampon jmenoval
Hlava a ramena, tak by kazdej rekl, ze je to nejpitomejsi, co v zivote slysel...
Loga je "zbytecne dlouhe a prilis jednoduche" - skoro bych rekl, ze jsou to protiklady, ale asi vim, jak to autor myslel. Na druhou stranu vlaky taky nejsou zrovna ctverce, tak tvar obdelniku je podle me OK
K tem oknum (i kdyz je to vylozene evrgryn) - ten produkt je manazersky vlak. Tzn. ze existuje predpoklad, ze jej budou vyuzivat lide, kteri uz do Prahy nekdy jeli. "Nalepenej na okne" pri ceste do Prahy jsem byl, kdyz mi bylo deset, ale ted uz nevim, co bych z toho okna porad chtel pozorovat. Zvlast kdyz to pojede 160 kmh. Jestli si budu chtit vychutnat krajinu, tak si pockam na nejaky retrovlak... Z poslednich XX cest do Prahy jsem "krajinu" pozoroval jedine kdyz jsem poprve jel Strelou pres Vrsovice. A to jsem si spis rikal, ze by ty okna mely byt co nejmensi, protoze to je pro turisty opravdu uzasne uvitani v maticce...
Kdo chce jet pres Jesenik, tak at tam jede. Krasna priroda, velka okna, rychlost pro zachyceni detailu. Kazdy ma volbu
Sice je to hromada blabolu, ale paradoxne tam jedna dobra myslenka je. Sice nepredpokladam, ze by Anatol mohl prijit na duvod proc, ale fakt je, ze lide (lide nejsou jen cesi) by opravdu uvitali, kdyby eurem platit mohli. Nastesti skutecne muzou, protoze muzou platit kartou (aspon predpokladam, ze tato moznost je vsude na trase). Neni nic horsiho nez se "nejak" dostat do Bratislavy (nebo do nejakeho "vychytanejsiho" mista) a najednou zacit shanet mistni menu...
Z jazykoveho hlediska... Co treba znamena alfa pendular (uznavam, ze portugalsky umim tak akorat pozdravit a dve piva, ale neverim, ze to je portugalstina:-) Dobre to popsal Tom. Kdyby se cesky sampon jmenoval
Hlava a ramena, tak by kazdej rekl, ze je to nejpitomejsi, co v zivote slysel...
Loga je "zbytecne dlouhe a prilis jednoduche" - skoro bych rekl, ze jsou to protiklady, ale asi vim, jak to autor myslel. Na druhou stranu vlaky taky nejsou zrovna ctverce, tak tvar obdelniku je podle me OK
K tem oknum (i kdyz je to vylozene evrgryn) - ten produkt je manazersky vlak. Tzn. ze existuje predpoklad, ze jej budou vyuzivat lide, kteri uz do Prahy nekdy jeli. "Nalepenej na okne" pri ceste do Prahy jsem byl, kdyz mi bylo deset, ale ted uz nevim, co bych z toho okna porad chtel pozorovat. Zvlast kdyz to pojede 160 kmh. Jestli si budu chtit vychutnat krajinu, tak si pockam na nejaky retrovlak... Z poslednich XX cest do Prahy jsem "krajinu" pozoroval jedine kdyz jsem poprve jel Strelou pres Vrsovice. A to jsem si spis rikal, ze by ty okna mely byt co nejmensi, protoze to je pro turisty opravdu uzasne uvitani v maticce...
Kdo chce jet pres Jesenik, tak at tam jede. Krasna priroda, velka okna, rychlost pro zachyceni detailu. Kazdy ma volbu
Sice je to hromada blabolu, ale paradoxne tam jedna dobra myslenka je. Sice nepredpokladam, ze by Anatol mohl prijit na duvod proc, ale fakt je, ze lide (lide nejsou jen cesi) by opravdu uvitali, kdyby eurem platit mohli. Nastesti skutecne muzou, protoze muzou platit kartou (aspon predpokladam, ze tato moznost je vsude na trase). Neni nic horsiho nez se "nejak" dostat do Bratislavy (nebo do nejakeho "vychytanejsiho" mista) a najednou zacit shanet mistni menu...
17.10.2005 (21:04)
To Hawkey: Ehm co bys chtel navic pro pridomek SC? Ma to to same (tedy skoro) co SC Manazer. Muzes me vysvetlit jake sluzby by tedy mely byt pro pridomek SC? Konkretne. Dale cim se odlisuji Pendolina Virginu od tech nasich? Krome zakulaceneho predku a zasuvek i v druhe tride? Misto barpultu maji obchudek, jinak vnitrni vybaveni velmi podobne, samotna technologie naklapeni stejna, maximlani rychlost 230km/h, cestovni uzivana u Virginu max 200km/h. Tedy neco, co by se sice u nas hodilo, ale na soucasnych tratich neni prilsi relane, snad casem se planuje zvyseni rychlosti na nekterych usecich k te 200. Nicmene i nase Pendolina tech 230 umi. Takze to zkus konkretne.
17.10.2005 (20:49)
Tom: porovnavas neporovnatelne .. Virgin ci pednolina VR jsou krapanek jinak nez to nase. Jinak souhlasim s nazorem, ze na Pendolinu CD680 neni nic tak extra aby si to zaslouzilo pridomek SC.
17.10.2005 (20:11)
Anatol J. Tvuj prispevek jasen vystihuje uroven tve inteligence. Promin, ale kdeze to mame trat rovnou jako pravitko? Nidko nechce Pendolino? Hmm a proc jezdi v italii, Britanii atd, atd? Tedy slusne casti Evropy? Ze by treba Virgin byla hloupa firma? Kdyz ne Branson, tak pak uz nikdo na svete nemuze byt uspesny podnikatel. A tento pan Branson (jeho firemni imperium funguje vsude po svete a zabyva se od dopravy, pres media,vydavani PC her az po buh vi co vsechno - juknete na www.virgin.com) si vybral prave to "strasne" Pendolino, divne, ze? A upozornuji, ze neni zadny moloch, je to jeden z mala opravdovych vizionaru dneska (viz Virgin Galactic a jeho podpora Burta Rutana). Mohl byste prosim pouzivat rozumne a inteligentni argumenty a neprojevovat se na urovni pubertalniho hlupaka bez zakladni znalosti dane problematiky? BTW: reknete jinou dopravni alternativu na trase Praha - Oatrava, ktera je schopna konkurovat SC Pendolinu, pripadne Ceskym draham jak cenove, tak bezpecnosti, kvalitou a rychlosti? Snad auto? Nebo bus, nebo letadlo?
Pro ty rozumne opakuji, ze netvrdim, ze SC Pendolino je naprosto dokonala nabidka, ze nemuze byt lepsi, urcite zmeny bych uvital i ja rad. Co se tyce ceny, tak bych uvital nizsi, ovsem kdo cestuje vi, ze udavane ceny jsou konkurenceschopne. Ani CD nepovazuji za skevly podnik, je to zrout statnich penez, ale vitam kazdou snahu o zlepseni a pozitivni vyvoj a take kazdou konkurenci, ktera tyto snahy v CD probudi, nebo urychli.
Pro ty rozumne opakuji, ze netvrdim, ze SC Pendolino je naprosto dokonala nabidka, ze nemuze byt lepsi, urcite zmeny bych uvital i ja rad. Co se tyce ceny, tak bych uvital nizsi, ovsem kdo cestuje vi, ze udavane ceny jsou konkurenceschopne. Ani CD nepovazuji za skevly podnik, je to zrout statnich penez, ale vitam kazdou snahu o zlepseni a pozitivni vyvoj a take kazdou konkurenci, ktera tyto snahy v CD probudi, nebo urychli.
17.10.2005 (19:41)
asi to Bude Super Drahe Super Letecké Super Pendlujici, Super Na Nic. Zkrátka dosud mi nikdo nevysvětlil, když je to tak SUPER a všichni na to čekají jak liščí ohon na ebonitovou tyč,proč to nikdo v zahraničí nechce. Zkrátka 3systémová jednotka s naklápěním na štrece rovné jak pravítko (po koridorizaci) se fakt vyplatí a už se nemůžu dočkat co zas ČD někdy vymyslí.Nebo si všichni myslí "marketing ČD" že jsou všichni pytlem praštění a skočí za 500kč na vlak retro stylu 80.léta s neviditelnými okny(nic z nich není vidět)a děsně nepohodlnými sedačkami jen tak pro radost?? To snad pojedu raději přes jeseník nebo na plošiňáku na černo, než se potkat s tímhle SuperVýdobytkem!!! Proč raději nevrazí ty miliardy do něčeho, jako je v jedné nejmenované zemi InterPici, to by nám pomohlo daleko více než Super Pendl. NAVRHUJI, ABY BYLY ČD DOSTATEČNĚ IN, ABY SE VYBÍRALO JÍZDNÉ JEN V USD NEBO EURU: TO BY JISTĚ ZÁKAZNÍCI PŘIVÍTALI
17.10.2005 (19:40)
to DJ: Jenze to bys narusil radu "City" vlaku. Byla by nova "kategorie" Train:) Proste uz jsou IC a EC, tak se prida kategorie SC. Nazev v prekladu nemusi byt logickej, ani nemusi davat smysl (viz walkman). Je to znacka, nazev, ne popis vlaku, nebo zpusobu spojeni.
17.10.2005 (19:33)
K tomu komentáři, že Pendolino je v ex-komunistickém bloku něco výjiměčného: tady v Ljubljani vídávám vlaky ICS na trase LJ-MB, které nápadně připomínají právě naše pendolino. Může mi někdo potvrdit (nebo vyvrátit), že to je skutečně ono?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











