Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - ČD zveřejnily nové logo pro vlaky Supercity Pendolino. S novým logem se cestující setkají všude tam, kde budou České dráhy nabízet službu v kvalitě SC Pendolino. To znamená ve stanicích (Ostrava hl. n., Ostrava – Svinov, Olomouc hl. n., Pardubice hl. n. a Praha Holešovice) – označení expresních pokladen a čekárenských zón, v informačních materiálech, na speciálním internetovém portálu, na uniformách vlakového personálu, v jízdním řádu a na dalších místech.
I když 11.10.2005 začala lhůta, od kdy bylo možné kupovat jízdenky a místenky v dvouměsíčním předprodeji, tak na vlaky, na kterých bude pendolino řazeno, to zatím možné není. Jízdenky a místenky pro tyto vlaky (SC Pendolino) bude možné zakoupit až od pondělí 7.11.2005.
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy (i jen v části trasy), může cestující uplatnit návratek ve výši 20% ze zaplaceného jízdného SC (min. 20 Kč) nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC. Pokud cestující vrátí jízdní doklad pro vlak SC z důvodu na své straně, bude mu ze zaplacené ceny odečtena srážka ve výši 10% (min. 20 Kč). Cestující má právo na bezplatnou výměnu nepoužitého jízdního dokladu na jiný spoj SC jedoucí v době platnosti původního dokladu. Cestující ztrácí právo na reklamaci rozdílu v cenách jízdného, pokud použije místo vlaku SC vlak jiné kategorie. (-ps-)
- Celá tisková zpráva ČD
- Článek - Elektrické jednotky ř.680 - Pendolina - doplněn o další informace
CSPSV | 17.10.2005 (15:29)
Zusammenhängende Nachrichten

18.10.2005 (15:44)
Akorat jste zapomnel uvest, ze ta kavarna jenom mimochodem take generuje zisk, protoze ve velkem nakoupi, po malych castech s marzi preproda. ;) Ostatne jinak by to asi nekdo delal, mozna vyjma verejnych knihoven...
18.10.2005 (15:40)
tom:
Priklad nizkonakladovych aerolinke nebyl stastny, pokud jde o naklady. Oni to kafe stejne prodavaji, na palube ho maji, zasoby sleduji, personal zamestnavaji a jeste maji praci navic s uctovanim. Proc to tak vlastne je ani netusim. Snad proste proto, aby mel cestujici prijemny pocit, ze leti za levno se sluzbou oholenou na kost? Ono to kupodivu obcas funguje.
Mozna bych souhlasil s tim, ze kava (caj) v cene by byla prijemnym doplnkem, ale netrvam na tom. Interfernet... - snad kdyz to predstavuji jako evropsky "top" produkt, jinak bych na nem netrval. Nehodnotim nutne cenu, ja tim nepojedu a z auta me na tehle trase mozna vytahne prave zluty bus, ale kazdy at dela, jak uzna za vhodne a na co ma.
Spise me drazdi to, ze CD delaji takovy humbuk a jako uzasne luxusni sluzby uvadeji na trh neco, co bych mel ve vetsine sklony povazovat za zadouci bezny stadard. Nehlede na to, ze 7 kouzelnych masinek nas nezachrani od toho, aby bylo cestovani vlakem namnoze hororovou zkusenosti a CD nebyly neefektivnim molochem, ktery funguje jako kouzelny stroj casu (kdyz uz do toho vlezu, pripadam si casto razem o 20 let mladsi a vzpominam, jak se tehdy cestovalo, tento pocit bude i pres (nebo prave pro) 7 masinek zachovan na vetsine trati).
A taky me drazdi, ze to celkem rado a casto stoji velke penize z verejnych rozpoctu. Ne ze by na tom ovsem zalezelo, kdyz se stejne rozkutaleji na vsechny strany...
K tomu je byla ma poznamka, je-li pindulino tak bajecne, ruku na srdce, jestli na to mame a nevyskakujeme si nad pomery. Jestli nasim podminkam vice neodpovida treba prostu esus.
Podtrzeno secteno: Desi me stav (osobni) zeleznicni dopravy u nas vc. pomeru cena vykon (zejmena po zapocteni celkovych nakladu vcetne dotaci a jednorazovych odmazavani dluhu). A pri poslouchani nadsenych a sebevedomych reci kolem 7 kouzelnych masinek se bojim, ze je to predzvest snahy placat se po zadech a usnout na vavrinech, jak nam to bajecne funguje a cely svet "bude koukat, co Cesi zase vymysleli".
Priklad nizkonakladovych aerolinke nebyl stastny, pokud jde o naklady. Oni to kafe stejne prodavaji, na palube ho maji, zasoby sleduji, personal zamestnavaji a jeste maji praci navic s uctovanim. Proc to tak vlastne je ani netusim. Snad proste proto, aby mel cestujici prijemny pocit, ze leti za levno se sluzbou oholenou na kost? Ono to kupodivu obcas funguje.
Mozna bych souhlasil s tim, ze kava (caj) v cene by byla prijemnym doplnkem, ale netrvam na tom. Interfernet... - snad kdyz to predstavuji jako evropsky "top" produkt, jinak bych na nem netrval. Nehodnotim nutne cenu, ja tim nepojedu a z auta me na tehle trase mozna vytahne prave zluty bus, ale kazdy at dela, jak uzna za vhodne a na co ma.
Spise me drazdi to, ze CD delaji takovy humbuk a jako uzasne luxusni sluzby uvadeji na trh neco, co bych mel ve vetsine sklony povazovat za zadouci bezny stadard. Nehlede na to, ze 7 kouzelnych masinek nas nezachrani od toho, aby bylo cestovani vlakem namnoze hororovou zkusenosti a CD nebyly neefektivnim molochem, ktery funguje jako kouzelny stroj casu (kdyz uz do toho vlezu, pripadam si casto razem o 20 let mladsi a vzpominam, jak se tehdy cestovalo, tento pocit bude i pres (nebo prave pro) 7 masinek zachovan na vetsine trati).
A taky me drazdi, ze to celkem rado a casto stoji velke penize z verejnych rozpoctu. Ne ze by na tom ovsem zalezelo, kdyz se stejne rozkutaleji na vsechny strany...
K tomu je byla ma poznamka, je-li pindulino tak bajecne, ruku na srdce, jestli na to mame a nevyskakujeme si nad pomery. Jestli nasim podminkam vice neodpovida treba prostu esus.
Podtrzeno secteno: Desi me stav (osobni) zeleznicni dopravy u nas vc. pomeru cena vykon (zejmena po zapocteni celkovych nakladu vcetne dotaci a jednorazovych odmazavani dluhu). A pri poslouchani nadsenych a sebevedomych reci kolem 7 kouzelnych masinek se bojim, ze je to predzvest snahy placat se po zadech a usnout na vavrinech, jak nam to bajecne funguje a cely svet "bude koukat, co Cesi zase vymysleli".
18.10.2005 (15:23)
Taktak, vesmes (ne vzdy) jde o kritiku bez nabizeni alternativ.
K tomu internetu ve vlaku - ecafe stoji (a jsem si vedom, ze se najde X takovych, co namitnout, ze "u nas" to maji levnejsi a Y jinych, kteri namitnou, ze jde o nejvhodny priklad) 2€. Vlak pojede 3 hodiny (22 minut si bude clovek sedat a vstavat:-), tj. 6€. Listek stoji 17€. Takze kdyz odecteme to vlakove ecafe, tak mame Ostrava-Praha za 3:22 za cenu 11€. Jake pozadavky prijdou priste? Chleba za petikorunu?
K tomu internetu ve vlaku - ecafe stoji (a jsem si vedom, ze se najde X takovych, co namitnout, ze "u nas" to maji levnejsi a Y jinych, kteri namitnou, ze jde o nejvhodny priklad) 2€. Vlak pojede 3 hodiny (22 minut si bude clovek sedat a vstavat:-), tj. 6€. Listek stoji 17€. Takze kdyz odecteme to vlakove ecafe, tak mame Ostrava-Praha za 3:22 za cenu 11€. Jake pozadavky prijdou priste? Chleba za petikorunu?
18.10.2005 (14:40)
to xyz: Ja nerikam, ze Cd jsou top spolecnost, do nemaji a dlouho mit nebudou. Nicmene se to stale zlepsuje. Dale jen cekam argumenty, kvalitni, od tech kriklounu, kteri tu jen vykrikuji a kdyz maji podat jeden arfument, tak mlci. Kvalita sluzeb je rovna cene sluzby, za nase ceny nemuzete cekat stejne sluzby jako treba v TGV. Proste to nejde, nikde na svete to tak nefunguje. Prikladem muzou byt nizkorozpoctove letecke spoelcnosti, ty taky maji nizsi ceny, jenze tim mene sluzeb je, treba prave to obcerstveni chybi (a jak tu nekteri rikaji pet kacek za akfe je nevytrhne). Jenze oni zaplati pet kacek za kafe, pak musi zaplatit minimalne jednu rpaocvni silu, spise jednu na vagon, ktera je roznese s usmevem, nebo by zas nekdo nadaval, ze t neni na urovni. Pak musi o to vice kosu s odpadky vynest a zlikvidovat, dale to kafe musi nekdo nakoupit, hlidat kolik kusu je potreba, nekdo je musi vylozit, rozbalit a nachystat atd. Poradal jste nekdy nejakou akci pro verejnost? Divil byste se, ale to kafe navic muze znamenat bratru dobrych 30kc nakladu (kafe se musi dodavat na vice mistech republiky atd.). A to uz je cisti pri poctu cestujicich atd. Navic ty lidi starajici se jen o kafe platite porad. Vsichni si to totiz predstavujete jako hurvinek valku. Takze to piti, denni tisk a dalsi dorbnosti mate v prvni tride za stovku navic(stejne jako u britskeho pendolina)
Jinak co se tyce radia, ano melo by byt i v druhe tride, co se tyce zasuvek take by mely byt, s tim bezpochyby souhlasim. Co se tyce Tv, tak to nevidim jako problem, Tv maji jen Pendolina v nekterych malo zemich, Tv se hodi na trate z A do B, ne na trate kde kazdou hodinu nekdo pristoupi (clovek pak nevidi cely film a je mu to pak stejne jedno, ze se nejaky vysila). Telefonni automat by se asi hodil, jenze mame vek mobilnich telefonu, reknete mi kolik lidi dnes pouziva telef budky? A kolik by uzivalo telefon ve vlaku? Vetsina klientely na kterou je Pendolino zamereno ma mobil a bude vyuzivat svuj telefon. Internet by mel byt, souhlasim, minimalne v te prvni tride, jenze to neni tak snadne realizovat a zvlast kvuli jen sedmi soupravam a ctyrem na trati s SC Pendolino. Ani v britanii kde maji pres 50 jednotek, neni interent ve vlaku, ale jen v cekarnach prvni tridy(coz snad zrealizuji i CD, to by zas problem nemel byt). Podtrzeno secteno, ceska Pendolina budou nabizet temer stejne sluzby jako zahranicni pendolina, za neporovnatelne nizsi cenu a stejne jako zahranicni pendolina pod svou vlastni znackou, coz je logicke aby lide hned na prvni pohled odlisili spoj s pendolinem od bezneho spoje, treba i proto, ze pendolinem nechcou jet.
Z vasich nazoru je videt ze treba o marketingu toho nevite moc a o kupni sile v zahranici take ne(nemyslim vas konkretne, ale obecne ty kriklouny). Napriklad oni portugalci nejsou prilsi bohatym narodem, jejich platy jsou treba v porovnani s nemeckymi smesne nizke, zas proti nasim slusne.
Jinak co se tyce radia, ano melo by byt i v druhe tride, co se tyce zasuvek take by mely byt, s tim bezpochyby souhlasim. Co se tyce Tv, tak to nevidim jako problem, Tv maji jen Pendolina v nekterych malo zemich, Tv se hodi na trate z A do B, ne na trate kde kazdou hodinu nekdo pristoupi (clovek pak nevidi cely film a je mu to pak stejne jedno, ze se nejaky vysila). Telefonni automat by se asi hodil, jenze mame vek mobilnich telefonu, reknete mi kolik lidi dnes pouziva telef budky? A kolik by uzivalo telefon ve vlaku? Vetsina klientely na kterou je Pendolino zamereno ma mobil a bude vyuzivat svuj telefon. Internet by mel byt, souhlasim, minimalne v te prvni tride, jenze to neni tak snadne realizovat a zvlast kvuli jen sedmi soupravam a ctyrem na trati s SC Pendolino. Ani v britanii kde maji pres 50 jednotek, neni interent ve vlaku, ale jen v cekarnach prvni tridy(coz snad zrealizuji i CD, to by zas problem nemel byt). Podtrzeno secteno, ceska Pendolina budou nabizet temer stejne sluzby jako zahranicni pendolina, za neporovnatelne nizsi cenu a stejne jako zahranicni pendolina pod svou vlastni znackou, coz je logicke aby lide hned na prvni pohled odlisili spoj s pendolinem od bezneho spoje, treba i proto, ze pendolinem nechcou jet.
Z vasich nazoru je videt ze treba o marketingu toho nevite moc a o kupni sile v zahranici take ne(nemyslim vas konkretne, ale obecne ty kriklouny). Napriklad oni portugalci nejsou prilsi bohatym narodem, jejich platy jsou treba v porovnani s nemeckymi smesne nizke, zas proti nasim slusne.
18.10.2005 (14:14)
Docela mě zaujal věc v článku o pendolinu 680.005.
Protože na ONJ již zřejmě není místo pro další jednotky, schovaly České dráhy jednotku do vojenského prostoru.
Protože na ONJ již zřejmě není místo pro další jednotky, schovaly České dráhy jednotku do vojenského prostoru.
18.10.2005 (14:00)
M:
O tom, ze jinde maji vyrazne prijemnejsi cestovani vlakem (cistota, presnost, pohodli, personal...) uz se take par lidi snazilo psat. Tohle uz se pocita spatne, ale obavam se, ze v pomeru cena/vykon (samozrejme relativne v cenach mistne obvyklych) CD porad jeste nejsou tou "top" spolecnosti, jak je zda se mnozi vidi. Alespon na jednom, dvou mistech na svete to mozna vyjde lepe...
Cena pravda neni vse, ale prave proto alespon u me CD projizdeji na plne casre a treba o zlutych busech bych uvazoval spis.
O tom, ze jinde maji vyrazne prijemnejsi cestovani vlakem (cistota, presnost, pohodli, personal...) uz se take par lidi snazilo psat. Tohle uz se pocita spatne, ale obavam se, ze v pomeru cena/vykon (samozrejme relativne v cenach mistne obvyklych) CD porad jeste nejsou tou "top" spolecnosti, jak je zda se mnozi vidi. Alespon na jednom, dvou mistech na svete to mozna vyjde lepe...
Cena pravda neni vse, ale prave proto alespon u me CD projizdeji na plne casre a treba o zlutych busech bych uvazoval spis.
18.10.2005 (13:35)
Ad slovinská pendolina:
Ano, EC Maribor – Venezia je stejně jako ICS třívozové pendolíno SŽ. Narozdíl od ICS není ve vnitrostátní dopravě povinně místenkové.
Ano, EC Maribor – Venezia je stejně jako ICS třívozové pendolíno SŽ. Narozdíl od ICS není ve vnitrostátní dopravě povinně místenkové.
18.10.2005 (13:32)
Myslim, ze se tady napsalo uz nekolik prikladu, ze ceske vlaky jsou ve srovnani s jinymi zememi (hodne) levne. A je jedno jestli to budete prepocitavat pres kurz, PPP, mzdy nebo cokoliv jineho.
Mluvim o zakladnim jizdnem. Ze nekde maji dumyslneji propracovany system slev (na case koupe napr.) je neco jineho
Mluvim o zakladnim jizdnem. Ze nekde maji dumyslneji propracovany system slev (na case koupe napr.) je neco jineho
18.10.2005 (12:57)
ad Michal Janko :
Slovinské železnice mají třídílná "Pendolina", které jezdí na trase Maribor – Ljubljana – Maribor jako vlaky IC. Pondělí – pátek 4 páry, So, Ne dva páry; povinná rezervace místa. Nejsem si zcela jist, ale patrně jezdí i jeden pár Maribor – Venezia (podle jízdní doby, povinné rezervace) jako EC 50/51.
Slovinské železnice mají třídílná "Pendolina", které jezdí na trase Maribor – Ljubljana – Maribor jako vlaky IC. Pondělí – pátek 4 páry, So, Ne dva páry; povinná rezervace místa. Nejsem si zcela jist, ale patrně jezdí i jeden pár Maribor – Venezia (podle jízdní doby, povinné rezervace) jako EC 50/51.
18.10.2005 (12:54)
Stranger:
Musel jsem si rypnout a vesele v tom mohu pokracovat. ;)
a) porizovaci cena vozu predstavuje pouze cast celkove koncove ceny prepravy a treba energie a pracovni sila by snad mela byt levnejsi.
Nehlede na to, ze pokud je to takovy luxus, jak se CD tvari (ono oproti jejich "standardu" asi ano), tak je tu stale otazka, je-li to produkt vhodny pro nas a zdali jsme radeji nemeli kupovat "obycejne" vlacky. Alespon ja byl vychovavan k tomu, abych zil podle toho, na co si vydelam a mam.
b) Obavam se, ze porizovaci cena je prilis vysoka na to, aby byla vubec brana v potaz. Tyto vetsi castky predpokladam konci rovnou v supliku: statni kaso, zamazni to.
Musel jsem si rypnout a vesele v tom mohu pokracovat. ;)
a) porizovaci cena vozu predstavuje pouze cast celkove koncove ceny prepravy a treba energie a pracovni sila by snad mela byt levnejsi.
Nehlede na to, ze pokud je to takovy luxus, jak se CD tvari (ono oproti jejich "standardu" asi ano), tak je tu stale otazka, je-li to produkt vhodny pro nas a zdali jsme radeji nemeli kupovat "obycejne" vlacky. Alespon ja byl vychovavan k tomu, abych zil podle toho, na co si vydelam a mam.
b) Obavam se, ze porizovaci cena je prilis vysoka na to, aby byla vubec brana v potaz. Tyto vetsi castky predpokladam konci rovnou v supliku: statni kaso, zamazni to.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











