..: SC Pendolino - nové logo :..

Praha - ČD zveřejnily nové logo pro vlaky Supercity Pendolino. S novým logem se cestující setkají všude tam, kde budou České dráhy nabízet službu v kvalitě SC Pendolino. To znamená ve stanicích (Ostrava hl. n., Ostrava – Svinov, Olomouc hl. n., Pardubice hl. n. a Praha Holešovice) – označení expresních pokladen a čekárenských zón, v informačních materiálech, na speciálním internetovém portálu, na uniformách vlakového personálu, v jízdním řádu a na dalších místech.

Doplněno - 18.10. 9:10
I když 11.10.2005 začala lhůta, od kdy bylo možné kupovat jízdenky a místenky v dvouměsíčním předprodeji, tak na vlaky, na kterých bude pendolino řazeno, to zatím možné není. Jízdenky a místenky pro tyto vlaky (SC Pendolino) bude možné zakoupit až od pondělí 7.11.2005.
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy (i jen v části trasy), může cestující uplatnit návratek ve výši 20% ze zaplaceného jízdného SC (min. 20 Kč) nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC. Pokud cestující vrátí jízdní doklad pro vlak SC z důvodu na své straně, bude mu ze zaplacené ceny odečtena srážka ve výši 10% (min. 20 Kč). Cestující má právo na bezplatnou výměnu nepoužitého jízdního dokladu na jiný spoj SC jedoucí v době platnosti původního dokladu. Cestující ztrácí právo na reklamaci rozdílu v cenách jízdného, pokud použije místo vlaku SC vlak jiné kategorie. (-ps-)

CSPSV | 17.10.2005 (15:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
20.10.2005 (22:13)  
Marketinkový průzkum je v podstatě (sociologický) průzkum veřejného mínění k určité otázce. Aby se dosáhlo objektivního výsledku (obecně se uvažuje se statistickou chybou ± 2%) musí dotazovaný vzorek "zákazníků" splňovat určitá kritéria, pokud se nejedná výzkum chování konkrétní sociální skupiny – např. mládež ve věku 15 - 18 let, jejíž názory jsou zásadně odlišné od věkové kategorie 65 - 68. Obecně "zkoumaný" vzorek musí zahrnovat různou věkovou strukturu, obsahovat osoby s různým stupněm dosaženého vzdělání.
Není –li zkoumání zaměřeno na určitou lokalitu, pak je nutné dělat na různých místech. K tomu, aby se dosáhlo naplnění těchto kritérií, musí mít zkoumaný vzorek určitý počet osob.

Má–li zastavovat SCP… v Pardubicích, Olomoucí a Ostravě, pak by měly být zkoumány různé vzorky klientů (Praha – Pardubice, Praha – Olomouc, Praha – Ostrava, Pardubice – Olomouc, Pardubice – Ostrava, Olomouc – Ostrava). Každá "traťová" klientela má jiný názor …

K tomu srovnání s leteckou dopravou

To je o něčem jiném … má–li letecký spoj zpoždění a přípoj mi uletí, tak mi dá společnost najíst a napít, popřípadě mne na svoje náklady ubytuje v hotelu. Jenže ČD cestujícímu nejen že nedají najíst a napít, nejenže ho neubytují v hotelu, ale dokonce jej vyženou i nejen z čekárny, ale i nádraží na ulici. Nádraží se totiž na noc zamyká a zpoždění vlaku a ztráta přípoje nejsou důvodem k tomu, aby cestujícímu ze zpožděného vlaku bylo umožněno čekat na následující spoj v čekárně …
registrovaný uživatel lada
19.10.2005 (12:56)  
Me prijde usmevne, jak CD nejdrive roztroubi, ze pendolino bude stat "vice nez Manazer a mene nez letenka" a pak se ptaji lidi, jakou cenu OCEKAVAJI, ze CD budou chtit. A kdyz jim lide v prumeru odpovi, ze zhruba tolik, kolik se dnes plati za Manazera, tak CD vydaji PR zpravu, ze lide jsou OCHOTNI zaplatit vyse zminene penize :-)
A jinak souhlas s predeslym prispevkem. Jako student bych kdysi neco takoveho za danych podminek mozna obcas pouzil. Ale platit dvojnasobek za usetrenou pul hodinku a vyrazne mensi pohodli? Dekuji, nechci.
registrovaný uživatel waszyn 
19.10.2005 (12:10)  
taky bych řekl že se nikoho neptali v Manažeru.Protože velké množství lidí co s ním teď jezdí,do SCP nevleze(nižší komfort,více zastávek=strach o věci,potřebují klid,nepojedu ve vlaku se studenty apod.),ale přejde z5 do auta.
Řekl bych že Pendolínem budou jezdit hlavně studenti,samozřejmě ne socky co to berou přes Přerov,ale Ti standartní,co teď jezdí na banku ICčkama.Ti to budou mít cenově velmi podobné,cca 240 oproti 250 v SCP.
Lidi co jezdí do Prahy za prací,bohužel zůstanou v těch IC,pže platit dvojnásobek v podstatě za nic je dost o ničem.
registrovaný uživatel Medvěd
19.10.2005 (11:59)  
Ad průzkum: Počet účastníku marketingového průzkumu není zas tolik podstatný, 354 respondentů by mohlo stačit, za neuvěřitelné považuji přiznání ČD ohledně složení vzorku, tedy, že udělali průzkum jen mezi současnými cestujícími ČD. S možností přebrat létající či automobilovou klientelu zřejmě navzdory prohlášením (např. o srovnatelnosti pendolina a letadla) zřejmě ČD ve skutečnosti nepočítá.
registrovaný uživatel Unipuls
19.10.2005 (8:00)  
Miroslav Zikmund:
Výsledky průzkumu byly známy. Jen bylo potřeba najít ty lidi, a našlo se jich 354 :-)))
registrovaný uživatel Tom
19.10.2005 (2:31)  
to xyz: No takze je v tom jista osobni zast, kterou jsem mel i ja, nicmene jsem realista, proste CD tu bohuzel budou a i molochy se meni, i kdyz pomalu. A Pendolino je krok jak toho postupne snad dosahnout. Jisteze navaznost spoju je problem a nejvetsi chyba CD:) Ale ja se bavil o cestovani Praha - Ostrava, ne vesnice u Prahy- Havirov:) To uz neni o Pendolinu, to je celkove o drahach. Ano ve dvou lidech je to sul nul (prominte, ale do ceny na km zapocitejte jak cenu auta na ujete celkove km, tak treba povinne ruceni, olej (cim vice jezidte, tim vice ho platite, aneb porad vam vydrzi jen urcity pocet km jako palivo), plus pneumatiky, destilovana voda, nemrznouci smes, obcas umyti auta, plus bezne opravy, napriklad ja dam minimalne okolo 10000 rocne, kdyz bych zapocetl kazdou drobnost vcetne umyti auta a oleje, tak vice za tyto polozky, kdybych malo jezdil a najel treba jen 10000 rocne, tak ty gumy chvili vydrzi a kdyz to rozpoctu, tak to vyjde v prumeru min na 10000kc/rok, takze min kacka na kazdy km, plus olej a palivo. Plus rozpocitana porizovaci cena vozu, nezda se to, ale je to pekna palka, kterea muze dosahnout daleko vice penez. Ja osobne si na aute delam vse sam, palivo a olej jsem mel drive levnejsi, pneumatiky temer zadarmo a vuz uplne zadarmo, ted si vse platim a..svete div se nezda se to, ale leze to do penez. Pokud by clovek mel mit servis jak od verejne dopravy, tak by vuz musel davat na se do servisu a ty rocni naklady vcetne garancek atd by byly velmi vysoke a musely by se zapocitat do ceny km. Kdo ma firemni vuz, nebo mu firma proplaci cesty, tak vi jake jsou obvykle uvadene naklady. proste zapociatat jen palivo neni mozne. Ano i tak ve ctyrech prijde asi auto levneji, ale to vsude na svete, pokud nejsou rodinne jizdenky.

Ja netvrdim, ze CD jsou super podnik, jen proste nemam rad kdyz nekdo neco bez rozumnych argumentu hani jen proto aby to hanil a pomlouval. Proste je to krok dopredu, nemuze zustat jen u neho, ale lepsi tento krok nez zadny.

to basnik: Ja vim, ze to byla ironie ci sranda(smajlika jsme si vsiml), jenze proste se to do one debaty nehodilo a vylozene me to nastvalo.
registrovaný uživatel mike
19.10.2005 (2:30)  
ad Miroslav Zikmund: velikost vzorku pro kvantitativni vyzkum neni dana tak striktne, zalezi hodne i na kvalite vyberu a spolehlivosti, ktere chcete dosahnout.

urcite se ale neda rici, ze vyzkum je spatny, protoze v nem bylo jen 350 lidi.
registrovaný uživatel xyz  mail  
19.10.2005 (0:44)  
M:

Ne ze by to bylo podstatne, ale skutecne teolog - no a to se pak pracuje s pojmy, vsak to znate... :)

Jenom jsem chtel dodat k tem nakladum. Auto jsem si musel poridit sam a take se o nej starat (coz bylo behem leta bohuzel taky dost drahe), lec je to nutnost dana nefuncnosti verejne dopravy v miste bydliste. No a dal to asi znate, nejdrazsi je auto, ktere nejezdi, protoze spousta vydaju zustava, ale rozpocteno na kilometr pak vychazeji silena cisla. Jestli jednou navic pojedu do OStravy nebo ne uz proto neberu pri pocitani ceny tolik v potaz.

O tom, ze celkove je silnicni doprava mnohem nebezpecnejsi bych nepochyboval. Tedy alespon pokud jde o havarii (a casto ani nemusite byt sam vinikem) - jenom za minuly vikend bylo vice nez 10 mrtvych, coz je celkem desive. Na druhou stranu (zejmena s mym starsim vozem) je zde mensi riziko okradeni a jinych "mensich" neprijemnosti, ktere si clovek muze obstarat ve vlaku nebo jinych prostredcich verejne dopravy. Ale zase hrozi kradez vozu jako takoveho... No, neni to 100% jednoznacne, ale auto (a s nim i autobus) je v tomto ohledu uznavam problematictejsi.

Nerikam dokonale, ale 451, 810 nebo B jsem na jih, zapad a severozapad od nas v takove mire jako u nas nepotkaval. Nic proti nim na nostalgickych jizdach nemam. Zejmena 451 ma neco do sebe. Ale v pravidelnem provozu bych radeji videl prevahu vozidel s vekem pod 20 let.

Samozrejme take plati, ze nevrli a neochotni lide existuji vsude po svete, ale muj dojem "venku" byl obvykle o neco priznivejsi. i kdyz: a) takova vypoved az prilis zobecnuje, b) uz jsem ponekud predpojaty.
registrovaný uživatel Skaličák
19.10.2005 (0:39)  
To –ps-
Žluto-modrou kartu (=Žákovský průkaz:) - ano, ta bude platit (Žákovské jízdné doplácí stát, takže je výhodné pro každého dopravce jej nabízet)
JP – asi ano (jako 1/2 modifikace karty Z), cena klasická(=tarifní/tabulková) +200Kč SC příplatek
ISIC – nikde jsem nenašel, že by se na dráze dala v současnosti ISIC uplatnit, ale někdo na K-reportu tvrdil, že ji používá, takže nevím...
PS všechny informace uvedené výše jsou bez záruky:)
registrovaný uživatel M 
18.10.2005 (23:00)  
Jina poznamka - celkem by mne zajimala statisticka technika, ktera dospela k ocekavane cene v 1.tride 618 a ve druhe 587...

Rovnez by mne zajimalo, jake bude to navazne spojeni na Ruzyn. Holesovice-Ruzyn autobusem?:-)
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko