..: Nasazení jednotek pendolino v JŘ 2005/2006 :..
ova3_smallPraha - Od příštího jízdního řádu se počítá s nasazením jednotek řady 680 převážně na síti ČD. Dva páry vlaků budou jezdit v úseku Praha - Vídeň a zpět. Možnost jezdit až do Berlína není do ukončení uzlu Berlín reálná. V současné době tam probíhají rozsáhlé stavební práce na výstavbě nádraží Berlin Lehrterbahnhof, které zajistí přestup na vlaky ve směrech sever - jih a západ - východ. Pokud dojde k dohodě s DB, tak lze uvažovat o trase do Drážďan. Slovenské železnice nyní jednaní s Českými drahami o protažení pendolina do Bratislavy.
Protažení tras pendolina z Prahy na Brno a dále je podmíněno splněním příslušných norem pro trakční proudovou soustavu 25 kV 50 Hz - problémy se zpětným proudem, který je právě mimo normu. Společnost AŽD vyvíjí zařízení, které tyto proudy sníží na limit.

První náznaky podoby jízdního řádu 2005/2006 by měly být v květnu, kdy ČD vydávají neveřejný první návrh jízdního řádu, který je určen zejména krajům.

CSPSV | 7.3.2005 (17:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


P.P.
10.03.2005 (16:00)  
Z www.idnes.cz:
"V letošním roce budou také pokračovat zkoušky nového rychlovlaku Pendolino. Ten zatím absolvuje zkušební jízdy mezi Prahou a Ústím nad Labem. Od léta by se měl objevit i na trati spojující metropoli s Ostravou."
Pe
10.03.2005 (16:00)  
Možné je cokoliv ... necháme se překvapit ...
Y2K
09.03.2005 (20:50)  
V pátek by to zase na Ostravanovi Pendolino nepobralo, ale co takový mix v podobě: Pendolino do Prahy na Ostravanovi a zpět na Hutníkovi.
Pe
09.03.2005 (15:35)  
U nás se povídalo, že by Pendolino mělo jezdit na Ostravsko na jednom z IC začínajících v Bohumíně. (V Bohumíně taky dělají čistící a mycí kolej v délce pro něj.) Měl by to být SC Manažer nebo IC Ostravan nebo IC J.Perner nebo IC Hutník. Jejlikož Manažer je poze z vozů 1.třídy a Perner v Olomouci přbírá vozy ze Zlína, zbývá Ostravan nebo Hutník. Takže se necháme překvapit ...
bkp
07.03.2005 (21:50)  
To aby ČD navnadily cestující a pak jim řekli, že to byl pouze zkušební provoz, takže at zapomenou...?
MS
07.03.2005 (20:40)  
A kdy začne jezdit Pendolino směrem na Ostravu? Bude zařazeno do zkušebního (pravidelného) provozu na trati Praha - Brno již v tomto roce?
bkp
07.03.2005 (19:30)  
Franta007:
>>>...když klasika má jet jen 2:35

Přemýšlejte, než něco napíšete.
Y2K
07.03.2005 (19:18)  
Teď to nejrychleji jezdí sudá Vindobona za 2:32 v klasice, tak když to Pendolíno zvládne za 2:25 tak budu rád. Zase na druhou stranu, když to bude stát jen v Praze a pak až v Brně, tak si na sebe bude vydělávat asi tak 150 let.
Franta007
07.03.2005 (19:09)  
Tak to jsem ale zvědavej o kolik bude P. rychlejší než EC klasika z Prahy do Brna. Když klasika má jet 2:35. Doufám že to nebude stavět v každý pr.... , když je to dálkovej vlak!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko