Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.

Protažení tras pendolina z Prahy na Brno a dále je podmíněno splněním příslušných norem pro trakční proudovou soustavu 25 kV 50 Hz - problémy se zpětným proudem, který je právě mimo normu. Společnost AŽD vyvíjí zařízení, které tyto proudy sníží na limit.
První náznaky podoby jízdního řádu 2005/2006 by měly být v květnu, kdy ČD vydávají neveřejný první návrh jízdního řádu, který je určen zejména krajům.
CSPSV | 7.3.2005 (17:19)
Súvisiace správy



10.03.2005 (16:00)
Z www.idnes.cz:
"V letošním roce budou také pokračovat zkoušky nového rychlovlaku Pendolino. Ten zatím absolvuje zkušební jízdy mezi Prahou a Ústím nad Labem. Od léta by se měl objevit i na trati spojující metropoli s Ostravou."
"V letošním roce budou také pokračovat zkoušky nového rychlovlaku Pendolino. Ten zatím absolvuje zkušební jízdy mezi Prahou a Ústím nad Labem. Od léta by se měl objevit i na trati spojující metropoli s Ostravou."


10.03.2005 (16:00)
Možné je cokoliv ... necháme se překvapit ...


09.03.2005 (20:50)
V pátek by to zase na Ostravanovi Pendolino nepobralo, ale co takový mix v podobě: Pendolino do Prahy na Ostravanovi a zpět na Hutníkovi.


09.03.2005 (15:35)
U nás se povídalo, že by Pendolino mělo jezdit na Ostravsko na jednom z IC začínajících v Bohumíně. (V Bohumíně taky dělají čistící a mycí kolej v délce pro něj.) Měl by to být SC Manažer nebo IC Ostravan nebo IC J.Perner nebo IC Hutník. Jejlikož Manažer je poze z vozů 1.třídy a Perner v Olomouci přbírá vozy ze Zlína, zbývá Ostravan nebo Hutník. Takže se necháme překvapit ...


07.03.2005 (21:50)
To aby ČD navnadily cestující a pak jim řekli, že to byl pouze zkušební provoz, takže at zapomenou...?


07.03.2005 (20:40)
A kdy začne jezdit Pendolino směrem na Ostravu? Bude zařazeno do zkušebního (pravidelného) provozu na trati Praha - Brno již v tomto roce?


07.03.2005 (19:30)
Franta007:
>>>...když klasika má jet jen 2:35
Přemýšlejte, než něco napíšete.
>>>...když klasika má jet jen 2:35
Přemýšlejte, než něco napíšete.


07.03.2005 (19:18)
Teď to nejrychleji jezdí sudá Vindobona za 2:32 v klasice, tak když to Pendolíno zvládne za 2:25 tak budu rád. Zase na druhou stranu, když to bude stát jen v Praze a pak až v Brně, tak si na sebe bude vydělávat asi tak 150 let.


07.03.2005 (19:09)
Tak to jsem ale zvědavej o kolik bude P. rychlejší než EC klasika z Prahy do Brna. Když klasika má jet 2:35. Doufám že to nebude stavět v každý pr.... , když je to dálkovej vlak!
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info

informacni okenko