Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Do vizáže Najbrt snadno a rychle ... | |
Informace o fotografii: - Místo focení: DKV Praha - PJ ONJ - Datum: 3.5.2010 - Autor: Miroslav Venclík - Pozn.: Příprava zapůjčeného německého motorového vozu VT 009 ( 95 80 0650 409-5 ) dopravce Erfurter Bahn na prezentační jízdy ČD - Zobrazeno: 9589x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
ad topič:
Velebnosti, ráčejí se mýlit. K uvedený náklad je netto za 50% pracovní doby bez připlatku za včasný příchod do práce a znalecký překlad s apostilou (číselných) údajů určených ku kontrole. Následuje však proces zpětný, jehož cílem je hlášení o kontrole provedení vykonání sdělení odeslání a zaevidování, v kopii tištěné i elektrofonické do Bruselu.
Velebnosti, ráčejí se mýlit. K uvedený náklad je netto za 50% pracovní doby bez připlatku za včasný příchod do práce a znalecký překlad s apostilou (číselných) údajů určených ku kontrole. Následuje však proces zpětný, jehož cílem je hlášení o kontrole provedení vykonání sdělení odeslání a zaevidování, v kopii tištěné i elektrofonické do Bruselu.
(OT) topiči, ty žertéři! :-D
str: Kontrolní čísla pomáhají při kontrole správnosti čísla vozu, zda se někde někdo při navádění údajů do systémů nepřepsal... (podobně jako třeba u platebních karet).
str: Kontrolní čísla pomáhají při kontrole správnosti čísla vozu, zda se někde někdo při navádění údajů do systémů nepřepsal... (podobně jako třeba u platebních karet).
str: To je přeci jasné. Slouží pro kontrolu, kterou provádí kontrolor z kontrolního oddělení kontrolní sekce národnho kontrolního úřadu fungujícího v rámci železniční kontrolní podsekce kontrolní komise Evropské unie, která má sídlo v Aténách. Takže zkontrolování jednoho HV přijde přibližně na 1.826,53 EUR mzdových nákladů včetně odvodů z mezd a zajistí zaměstnanost 4,373 pracovníka/den na jednu provedenou kontrolu. A vovovovo tom to je. :-)
21.05.2010 (0:03)
V novinách Železničář 22/2007, vydané ČD, byl zveřejněn článek o novém číselném značení hnacích vozidel přípojných, vložených a řídicích vozů, které bylo uplatněno na základě rozhodnutí Komise evropského společenství ze dne 11.8.2006 (Rozhodnutí o technické specifikaci pro interoperabilitu).V tomto rozhodnutí se stanovuje nové označování vozidel, takže např.na elektrické jednotce ČD 471 se můžeme setkat s následujícím označením:
CZ ČD 94 54 1 471 032 - 3 kde:
9 - označuje hnací vozidlo nebo ucelenou jednotku
4 - elektrická jednotka s výjimkou vysokorychlostních
54 - označení železniční správy
1 - volitelná uživatelem v rozsahu 0 - 8, aby jak u původního národního označení, tak i u nového označení byly shodné kontrolní číslice
471 - řada hnacího vozidla
032 - seriové číslo
3 - za pomlčkou kontrolní číslo
Dle tohoto článku by vypočtené kontrolní číslo mělo souhlasit jak v národním tvaru, tak i v mezinárodním označení. Na tom německém motorovém vozu je zřejmě chyba v 5.číslici, protože vychází rodílné kontrolní číslice 5 ( celé číselné značení ) nebo 6 ( v národním krátkém značení ).
95 80 0 650 409 - 5
9 - hnací vozidlo či ucelená jednotka
5 - dieselová jednotka
80 - číslo železniční správy
0 - volitelné číslo, tak aby byly shodné kontrolní číslice
650 - řada hnacího vozidla
409 - seriové číslo
5 - kontrolní číslo
CZ ČD 94 54 1 471 032 - 3 kde:
9 - označuje hnací vozidlo nebo ucelenou jednotku
4 - elektrická jednotka s výjimkou vysokorychlostních
54 - označení železniční správy
1 - volitelná uživatelem v rozsahu 0 - 8, aby jak u původního národního označení, tak i u nového označení byly shodné kontrolní číslice
471 - řada hnacího vozidla
032 - seriové číslo
3 - za pomlčkou kontrolní číslo
Dle tohoto článku by vypočtené kontrolní číslo mělo souhlasit jak v národním tvaru, tak i v mezinárodním označení. Na tom německém motorovém vozu je zřejmě chyba v 5.číslici, protože vychází rodílné kontrolní číslice 5 ( celé číselné značení ) nebo 6 ( v národním krátkém značení ).
95 80 0 650 409 - 5
9 - hnací vozidlo či ucelená jednotka
5 - dieselová jednotka
80 - číslo železniční správy
0 - volitelné číslo, tak aby byly shodné kontrolní číslice
650 - řada hnacího vozidla
409 - seriové číslo
5 - kontrolní číslo
Pozor, v Německu nemůžete z čísla ukradnout posledních 7 a doufat, že vám to vyjde...
20.05.2010 (22:18)
Celé číslo jsem opsal na boku vozové skříně motorového vozu včetně kontrolní číslice, kde ještě nebyly polepy. Kontrolní číslice je zřejmě vypočtená jako u klasického vozu, kde se násobí dvěma každá lichá číslice:
95 80 0650 409 - 5
( 2*9 )+5+( 2*8 )+0+( 2*0 )+6+( 2*5 )+0+( 2*4 )+0+( 2*9 )=
i s převodem číslic 9+5+7+0+0+6+1+0+8+0+9 = 45; 50-45 = 5
95 80 0650 409 - 5
( 2*9 )+5+( 2*8 )+0+( 2*0 )+6+( 2*5 )+0+( 2*4 )+0+( 2*9 )=
i s převodem číslic 9+5+7+0+0+6+1+0+8+0+9 = 45; 50-45 = 5
20.05.2010 (22:13)
A jak se ty koncové čísla počítají ?
20.05.2010 (22:03)
Johník: Když do utilitky "končíslo" dáš pouze řadu a inventárku, vyjde -6, ale když tam dáš celé číslo i s 95 80, tak vychází -5.
20.05.2010 (21:59)
michal j : možná celkem nic, protože se jednalo o "promoakci" financvanou výrobcem, který si to zahrne do ceny cca 55 milionů za kus ...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko