..: Fotogalerie - detaily fotografie 923.002-0 :..
 

923.002-0


923.002-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Yvorne - Roche VD
 - Datum: 12.8.2016
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2330x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

04.11.2019 (20:52)  
Ale jistě. O (ne)potřebě dálnic a kapacitních silnic I. třídy si jděte popovídat do obcí, kterými tyto silnice procházejí skrz.
Takže jste oba nastínili co je všechno špatně, tak by se slušelo nastíniti i nějaké řešení. Zdražit mýto na 50 Kč za kilometr? Nebo něco jiného?
Ono se dobře teoretizuje, ale potraviny do supermarketů (například) stále ještě neumíme dopravovat teleportací... To jen jeden příklad za všechny.
Nejsem zastánce kvanta kamionů, ale oni si s nimi dopravci taky nejezdí jen tak z plezíru.
Silnice se (mimo jiné) staví i pro individuální dopravu, na rozdíl od železnice. Ne jen pro kamiony.
04.11.2019 (14:43)  
Dale Cooper: Na řadě vedlejších tratí (kde se často nacházejí ti koncoví zákazníci/místa určení) by kapacita byla, spíše chybí na tratích hlavních, kde by měly být takové zásilky prováženy v nějakých konsolidovaných vlacích. O nedostatku pracovních sil napříč nákladní železniční dopravou v "klíčových" profesích (strojvedoucí, posunovači a spol.) nemluvě.

Kámen úrazu je taky časová přesnost, kdy železnice zkrátka ve většině případů nemůže garantovat přesný čas dodání (JIT), což řada zákazníků bere jako zásadní věc.
04.11.2019 (14:37)  
Dale Cooper: Hlavně kvůli nesrovnatelným nákladům na DC, jak jsem již napsal. Mimojiné i kvůli tomu, cos napsal ty, ačkoli je to přímý důsledek. Železnice se téměř nestaví, dálnice jsou v každým předvolebním chytáku (a ač se v podstatě taky nestaví, od roku 89 se jich postavilo rozhodně víc, než se zkapacitnilo stávajících/postavilo nových tratí.)
04.11.2019 (14:32)  
To je v Česku v podstatě nereálné.
Mimo jiné kvůli nedostatečné kapacitě dopravní cesty, že.
04.11.2019 (13:52)  
Nikdo nikdy neříkal, že to nejde. Je to jen o ochotě si to zaplatit. Vzhledem k fatálně pokřivenému tržnímu prostředí u nás, kdy se za dopravní cestu platí diametrálně jiné peníze na železnici a silnici (a jakmile chcete adekvátně zdražit použití silnic, mentálové z ČESMADU blokují dálnice.) V okolních zemích to funguje jednak proto, že jsou o dost dál s ekologickým smýšlením a jednoduše si umí spočítat, co patří na koleje a co na silnice.

To je v Česku v podstatě nereálné.
04.11.2019 (12:24)  
Lze, ale logicky za cenu opravdu vysokých jednotkových nákladů, které je málokterý zákazník ochoten zaplatit (anebo musí být přeprava dotovaná). To je jednoduchá matematika, která platí jak ve Švýcarsku, tak v Česku i kdekoli jinde :-)

Fotka krásná!
04.11.2019 (10:01)  
A pak že nelze rozvážet malé zásilky po dráze. Hodně případný obrázek.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko