Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Rhein-Ruhr-Express | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 13.10.2017 - Autor: Jiří Navrátil ![]() - Zobrazeno: 3382x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zlámalík: díky za odkaz. Když si to člověk pořádně prohlédne, tak ty čelní vozy jsou vlastně Desiro ML...
Tady je toho víc: http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
Podle mě se nechtěli zabývat s překopáním čelních vozů, je snadnější do existující soupravy vrazit jen jiné vložáky. Předpokládám, že plně dvoupodlažní konstrukce, použitá pro RABe514 SBB, už nesplňuje TSI a tedy se nedala využít.
Podle mě se nechtěli zabývat s překopáním čelních vozů, je snadnější do existující soupravy vrazit jen jiné vložáky. Předpokládám, že plně dvoupodlažní konstrukce, použitá pro RABe514 SBB, už nesplňuje TSI a tedy se nedala využít.
Předpokládám, že důvod tohoto netradičního řešení byla, podobně jako u našeho Krakena, vysoká hmotnost a tedy překročení dovoleného nápravového zatížení. Pozoruhodný je ten přední koncový vůz, kde nízkopodlažní část je na viditelné straně téměř bez oken ve srovnání se zadním vozem. Větší plochu nízkopodlažní části tedy zabírá rozměrné bezbariérové WC.
10.11.2017 (6:36)
Tak krakena jsme tady už dlouho neměli :-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko












