Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
DH 365 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Sidi Harazem - Fes Bab Ftouh - GPS: 34°2'47.769"N, 4°54'23.896"W » - Datum: 12.2.2023 - Autor: malard - Pozn.: Al Atlas 20000 - Zobrazeno: 1155x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
10.04.2023 (12:12)
08.04.2023 (11:42)
Díky za video, hned jsme ho s dětma shlédnuli :) Nejvíce mě zaujal náklad, škoda že na něj nezasvítilo.
Zajímavé, že za těch 10 let od mojí návštěvy Maroka se na této trati vůbec nic nezměnilo - stejné stroje, stejné vozy, stejný stav trati... skoro bych řekl, že se tam taky něco velkého chystá. Škoda, že dále do Alžírska zřejmě pořád žádné vlaky nejezdí.
Zajímavé, že za těch 10 let od mojí návštěvy Maroka se na této trati vůbec nic nezměnilo - stejné stroje, stejné vozy, stejný stav trati... skoro bych řekl, že se tam taky něco velkého chystá. Škoda, že dále do Alžírska zřejmě pořád žádné vlaky nejezdí.
08.04.2023 (11:58)
Náklad jezdí dokonce v pravidelných časech a každý den.
V této části Maroka se opravdu nic nezměnilo. Již dlouho se uvažuje o elektrifikaci, která byla pro špatnou ekonomickou situaci ONCF několikrát odložena. Otázkou je, zda bude vůbec někdy realizována - v souvislosti s novostavbou LGV Maghreb.
V této části Maroka se opravdu nic nezměnilo. Již dlouho se uvažuje o elektrifikaci, která byla pro špatnou ekonomickou situaci ONCF několikrát odložena. Otázkou je, zda bude vůbec někdy realizována - v souvislosti s novostavbou LGV Maghreb.
Americká společnost Electro-Motive Division dodala do Maroka mezi lety 1974 a 1979 celkem 22 lokomotiv výrobního označení GT26CW-2. Tento typ byl dodán ve dvou konfiguracích, které se odlišovaly převodovým poměrem. Jedná se o šestinápravové lokomotivy vybavené spalovacím motorem 16-645E3C s výkonem 2429 kW.
Osmnácti lokomotivám s vyšším převodovým poměrem bylo přiděleno řadové označení DH 350, přičemž marockým drahám byly dodány ve třech sériích: čísla DH 351 – DH 361 v roce 1974, DH 362 – DH 365 v roce 1976 a DH 366 – DH 368 v roce 1979. Ačkoliv jsou stroje pro svou vyšší trvalou tažnou sílou (300 kN) a nižší maximální rychlostí (125 km/h) určeny k vozbě vlaků nákladní dopravy, toto rozdělení není příliš dodržováno. Kvůli absenci elektrického topení u všech řad motorových lokomotiv je nutné do soupravy řadit generátorový vůz, který se na snímku nachází za lokomotivou.
Lokomotiva DH 365 je zachycena s vlakem Al Atlas 20000 (Oujda - Tanger Ville) necelých 5 kilometrů od stanice Fes Bab Ftouh, která se nachází u medíny (historické části města). Sestřih z Maroka je ke zhlédnutí zde: https://youtu.be/ml8LueiYpCY.
Osmnácti lokomotivám s vyšším převodovým poměrem bylo přiděleno řadové označení DH 350, přičemž marockým drahám byly dodány ve třech sériích: čísla DH 351 – DH 361 v roce 1974, DH 362 – DH 365 v roce 1976 a DH 366 – DH 368 v roce 1979. Ačkoliv jsou stroje pro svou vyšší trvalou tažnou sílou (300 kN) a nižší maximální rychlostí (125 km/h) určeny k vozbě vlaků nákladní dopravy, toto rozdělení není příliš dodržováno. Kvůli absenci elektrického topení u všech řad motorových lokomotiv je nutné do soupravy řadit generátorový vůz, který se na snímku nachází za lokomotivou.
Lokomotiva DH 365 je zachycena s vlakem Al Atlas 20000 (Oujda - Tanger Ville) necelých 5 kilometrů od stanice Fes Bab Ftouh, která se nachází u medíny (historické části města). Sestřih z Maroka je ke zhlédnutí zde: https://youtu.be/ml8LueiYpCY.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko