..: Fotogalerie - detaily fotografie DH 365 :..
 

DH 365


DH 365Informace o fotografii:
 - Místo focení: Sidi Harazem - Fes Bab Ftouh
 - GPS: 34°2'47.769"N, 4°54'23.896"W  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 12.2.2023
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Al Atlas 20000
 - Zobrazeno: 1155x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

10.04.2023 (12:12)  
Asi nejhezčí fotka z marocké série :) ale celkově vám to vyšlo moc pěkně, radost pohledět. :)
10.04.2023 (20:46)  


Díky! Na tu bídu s počasím toho vyšlo nakonec dost. :)
08.04.2023 (11:42)  
Díky za video, hned jsme ho s dětma shlédnuli :) Nejvíce mě zaujal náklad, škoda že na něj nezasvítilo.
Zajímavé, že za těch 10 let od mojí návštěvy Maroka se na této trati vůbec nic nezměnilo - stejné stroje, stejné vozy, stejný stav trati... skoro bych řekl, že se tam taky něco velkého chystá. Škoda, že dále do Alžírska zřejmě pořád žádné vlaky nejezdí.
08.04.2023 (11:58)  


Náklad jezdí dokonce v pravidelných časech a každý den.

V této části Maroka se opravdu nic nezměnilo. Již dlouho se uvažuje o elektrifikaci, která byla pro špatnou ekonomickou situaci ONCF několikrát odložena. Otázkou je, zda bude vůbec někdy realizována - v souvislosti s novostavbou LGV Maghreb.
07.04.2023 (23:42)  
Americká společnost Electro-Motive Division dodala do Maroka mezi lety 1974 a 1979 celkem 22 lokomotiv výrobního označení GT26CW-2. Tento typ byl dodán ve dvou konfiguracích, které se odlišovaly převodovým poměrem. Jedná se o šestinápravové lokomotivy vybavené spalovacím motorem 16-645E3C s výkonem 2429 kW.

Osmnácti lokomotivám s vyšším převodovým poměrem bylo přiděleno řadové označení DH 350, přičemž marockým drahám byly dodány ve třech sériích: čísla DH 351 – DH 361 v roce 1974, DH 362 – DH 365 v roce 1976 a DH 366 – DH 368 v roce 1979. Ačkoliv jsou stroje pro svou vyšší trvalou tažnou sílou (300 kN) a nižší maximální rychlostí (125 km/h) určeny k vozbě vlaků nákladní dopravy, toto rozdělení není příliš dodržováno. Kvůli absenci elektrického topení u všech řad motorových lokomotiv je nutné do soupravy řadit generátorový vůz, který se na snímku nachází za lokomotivou.

Lokomotiva DH 365 je zachycena s vlakem Al Atlas 20000 (Oujda - Tanger Ville) necelých 5 kilometrů od stanice Fes Bab Ftouh, která se nachází u medíny (historické části města). Sestřih z Maroka je ke zhlédnutí zde: https://youtu.be/ml8LueiYpCY.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko