..: Fotogalerie - detaily fotografie 843.024-1 :..
 

843.024-1


843.024-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Háj ve Slezsku - Lhota u Opavy
 - Datum: 26.1.2008
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 1815x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.01.2008 (11:45)  
Zajímavé řazení,ale fotka moc pěkná.
28.01.2008 (17:51)  
EightyFour: A jo, to je ona ta nabouraná 843. Ještě jak ji opravovali, tak jsem ji viděl ve Veselí na Moravou v dubnu 2007. Už měla nové čelo, ale ještě bez světel, bez nátěru.
28.01.2008 (17:16)  
Ona je celá 024 tak trochu nová, zde cituji z spz.logout.cz:

Dne 25. října 2005 došlo na stoupání před vjezdovým návěstidlem železniční stanice Milotice nad Opavou ve směru od Brantic k uváznutí motorového vozu 843.024 a následnému prudkému najetí pomocné lokomotivy 749.242. Zatímco lokomotiva byla zrušena, motorový vůz byl o půl roku později přistaven na opravu do Dílen pro opravy vozidel Přerov, Provozního střediska oprav Veselí nad Moravou.

Tam došlo k jeho částečnému odstrojení a odpálení zdeformované části. Ve spolupráci s firmou ČKD Vagonka v Ostravě-Vítkovicích, která vyrobila a dodala potřebné konstrukční prvky, bylo vozidlo postupně skládáno zpět. Přibližně z jedné osminy byla postavena úplně nová část vozové skříně, obsahující první stanoviště, služební oddíl, zvedací plošiny pro invalidní vozíky a hlavní elektrický rozvaděč. Náročná oprava trvala do prosince 2007, kdy vůz poprvé vyjel vlastní silou. Časově i finančně náročná oprava byla ve svém závěru spojena i s vyvazovací opravou, která byla vůbec první za dosavadních 11 let existence vozu 843.024. K předání zpět Českým drahám do provozní jednotky Olomouc došlo 11. ledna 2008.

Oprava takového rozsahu nemá příliš časté obdoby, srovnatelné bylo pouze násilné poškození tehdy brněnského vozu 842.018 po najetí lokomotivou 242.261 ve Stříteži u Jihlavy v dubnu 1998. Zde byl rám sice zachován, ale došlo ke shrnutí zadního stanoviště s přilehlým malým oddílem pro cestující. Opravy se tehdy zhostily dílny Pars nova Šumperk, které vůz dokončily až v prosinci 2002.
28.01.2008 (15:52)  
Pěkný.
28.01.2008 (15:47)  
843 s novým lakem jsou krásné stroje! Pěkná je i 842 022, tam má žlutý pluh. Fotka se mi líbí, nejvíce mě však zaujal jen nový lak :)
28.01.2008 (10:05)  
Kozák Lukáš: Pokud by stejná fotka byla dejme tomu třeba z trati 086, pak bys ji dal nižší hodnocení? Nebo kdyby na ní byl rezavý nákladní vlak, tak by také byla horší?
28.01.2008 (9:49)  
Jo nádech to má, na obloze do zelena.
28.01.2008 (9:21)  
Je to po 298 moje nejoblíbenější trať........ Takže nemám důvod dávat něco jiného než 5 bodů a velkou pochvalu...
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
28.01.2008 (8:55)  
R1463ÚPA: Protože jedna 843 jede z Jeseníku a v Krnově k tomu přivěsili druhou 843, která jede z Olomouce.
http://www.zelpage.cz/razeni/08/vlaky/cd-885
(Teď se dokonce objevuje místo jedné 943 i 954 - zatím se to testuje...)
28.01.2008 (8:42)  
R1463ÚPA: souhlas.5
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko