Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 131.1463 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Tovačov - Datum: 20.10.2007 - Autor: Miloš - Zobrazeno: 1704x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 3 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Doktore, já to vím. Pak byl přeznačen, ale když má Šimi takový problém s tím, že ten jediný pravý je .1463, tak jsem ho nechtěl zatěžovat problémem, proč ten první (teda, ta napodobenina, a ostatní napodobeniny...) nebyl .1001 ale .101. Ale samozřejmě máš recht, je vidět že si všímáš a díky za upozornění.
Když už se v tom tak vrtáte, jako v těch hurvajzích, řekl bych, Chary, že M 131.1001 asi nebude to pravé ořechové. Bych spíše volil M 131.101, přeci jen prototyp byl vyroben LP 1948.
Šimi: Ještě, že ta moje fotka prošla, zpříjemnil jsi mi večer a donutil se pousmát. Kolegové ti doufám vše vysvětlili.
Takto laik by rekl HURVINEK ovsem Profešn rika podle opravdovych prezdivek :-D
Takže "hurvínek" je přijatelná obecná přezdívka pro řadu M131.1, ale ten břeclavský má opravdovou unikátní přezdívku, "hurvínek", a správný profešn (to je prosím co? angl. profession znamená povolání) mu říká hurvínek, a ne hurvínek. To dá přeci rozum.
Takže "hurvínek" je přijatelná obecná přezdívka pro řadu M131.1, ale ten břeclavský má opravdovou unikátní přezdívku, "hurvínek", a správný profešn (to je prosím co? angl. profession znamená povolání) mu říká hurvínek, a ne hurvínek. To dá přeci rozum.
Šimi: Doporučuji zaměřit pozornost na předposlední řádek v prvním odstavci: http://lokomotivy.euweb.cz/w_prezdivky.php
Napodobenina, sit, krap nemeli co vyrobit tak udelali napodobeninu to mas to same jak pistol 9mm a kulickovka
Možná jsi se měl spíš opravdu omluvit, jak jsi navrhoval.
Protože to, co popisuješ, je přinejmenším "zvláštní". Tak oni nejprve v roce 1955 vyrobí M131.1463, ten pojmenují "hurvínek", ale jen ten jeden konkrétní kus, a pak se vráti v čase o sedm let zpět do roku 1948, vyrobí prototyp M131.1001, a ten bude už jenom napodobenina? A celou řadu, všechny motorové vozy M131.1 pojmenují jinak?
Nechtěl by sis tu svou teorii zrevidovat?
Možná jsi se měl spíš opravdu omluvit, jak jsi navrhoval.
Protože to, co popisuješ, je přinejmenším "zvláštní". Tak oni nejprve v roce 1955 vyrobí M131.1463, ten pojmenují "hurvínek", ale jen ten jeden konkrétní kus, a pak se vráti v čase o sedm let zpět do roku 1948, vyrobí prototyp M131.1001, a ten bude už jenom napodobenina? A celou řadu, všechny motorové vozy M131.1 pojmenují jinak?
Nechtěl by sis tu svou teorii zrevidovat?
20.11.2007 (20:35)
Šimi: Ta přezdívka se týká CELÉ ŘADY TĚCHTO MOTOROVÝCH VOZŮ, čili SKUTEČNĚ JAKÝKOLI M131 se nazývá HURVÍNKEM. Není to o tom, že by v nějakém depu dali jakože originální přezdívku. Pokud chtějí strojmistři/strojvůdci/zbytek khrjů svůj stroj v dané řadě nějak odlišit, dávají se povětšinoiu klasická jména - viz žada 854, kde se to dokonce píše na čela.
Jsi stále přesvědčen o své nepravdě?
Jsi stále přesvědčen o své nepravdě?
Takto laik by rekl HURVINEK ovsem Profešn rika podle opravdovych prezdivek :-D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko