..: Fotogalerie - detaily fotografie 475.179 :..
 

475.179


475.179Informace o fotografii:
 - Úsek: Oldřichov v Hájích - Mníšek u Liberce
 - Datum: 4.10.2009
 - Autor: Raven  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3406x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
10.08.2011 (20:15)  
Překrásné. Gratuluji!!!
10.08.2011 (9:52)  
Tomuhle není co vytknout výborný!!!
10.08.2011 (7:46)  
Také se přidám: 242 dnes v okolí Brna jezdí výhradně v osobní dopravě, dřív se dala potkat v čele nákladu, jako pk či přípřež. Dřív zcela univerzální 230 vozila jednu dobu dokonce vídeňský rychlík. S 499.1 byly dokonce přímo rychlíkové loko. Dnes by je u nás na osobáku hledal marně. A to prosim nejsou žádné pamětnické vzpomínky, to je pár let nazpět...
09.08.2011 (23:06)  
Když to vztáhnu k jiné trakci: Zažil jsem šestikolo na rychlíku a není to tak dávno, co osobáky okolo Pardubic a Třebové vozily výhradně 130... Takže bych to s určením mašin zase tolik nehrotil a dopřál té pětasedmě i nějaký ten náklad :o)
09.08.2011 (10:20)  
Matej Jurík: To žes zrovna ty nikdy neviděl rychlíkovou mašinu na nákladu nebo naopak nákladní mašinu na rychlíku či osobáku neznamená, že to nikdy tak nejezdilo.
09.08.2011 (9:59)  
Martin Keppert: Já neteoretizuji, já jsem 475.179 vídával na vlastní oči v Litoměřicích horním nádraží s přestavovacími vlaky z Lovosic a v r.1978 na pracovních vlacích při obnově svršku z Benešova nad Ploučnicí do České Kamenice. Betonové pražce s letopočtem 1978 tam jsou k vidění dodnes. Tehdy se na obnově trati podílelo velkou měrou železniční vojsko. Sám jsem tam párkrát jako topič strkal z Benešova n.Pl. kolejová pole s 556.0507. Ale to byla spíš jen taková ojedinělá labutí píseň jedné pětasedmy.
Známější je nasazení 475.1 ve společném turnusu s 498.0 a 498.1 na vozbu Nexů z Nových Zámků do Děčína, kdy při max. rychlosti vlaku 100km/h měly mašiny denní proběh okolo 800km.
09.08.2011 (9:06)  
Dovolím si doplnit zdejší teoretizování o poměrně známý (jsou z toho publikované fotky) fakt, že i konkrétně 475.179 jezdila v Lovosicích na manipulákách na okolních lokálkách.
09.08.2011 (5:06)  
Matej Jurík: Lokomotivy 475.1 byly konstruovány jako univerzální lokomotivy pro dopravu dálkových rychlíků, osobních a rychlých nákladních vlaků (Rn,Nex).
08.08.2011 (19:34)  
Raven: Můj komentář má souvislost jak s dotazem Mateje Juríka (diví se, že tam jsou nákladní vozy), tak s Tvou upravenou fotkou Bulíka 464.008, resp. jeho soupravy. Ta asociace na téma "souprava" mi přijde zřejmá.
V mém komentáři jsem nijak nenaznačil, že by tato fotka byla v rozporu se skutečností. Naopak v kontextu mého předchozího vysvětlování Mateji Juríkovi ohledně vozby 475.1 to společně s podmiňovacím způsobem vyznívá podle mě spíš opačně.
Pokud Ti to nepřijde vtipné, tak to je mi samozřejmě líto. Můžeš to ovšem brát i tak, že vyjadřuji obdiv na tvou schopností úprav fotek v PC (="nepochybuji, že to umíš");-).
Stačí Ti toto vysvětlení nebo budeme pokračovat? (klidně přes vzkazník)
08.08.2011 (23:02)  


Není třeba, takhle úplně v pohodě, tak jsem si to prostě jen já špatně vyložil, omlouvám se. Mě jen mrzí, že se neustále musí nějakým způsobem, ať už v různých souvislostech, "vytahovat" ta jedna konkrétní fotka, resp. to, jak byla upravena. Kdybych ji býval byl tak neupravil a nevložil sem, nikdy by podobných poznámek nemohlo být, proto i přes poskytnuté vysvětlení trvám na tom, že ta poslední věta komentáře z 18:12 čistě s touhle fotkou, ani dotazem Mateje Juríka nesouvisí. Prostě tam ta věta je zbytečně navíc..a to zřejmě z nějakého konkrétního důvodu. Ale na druhou stranu, nakonec si za to můžu sám a mám co jsem chtěl :-) Vložení té upravené 008 byl vlastně psychotest veřejnosti a samotného mě až překvapil výsledný efekt a celkový dopad. S odstupem času mě tak alespoň může těšit fakt, že fotka stále leží někomu v žaludku, tedy že se zapamatovala, a že někdo upřímně obdivuje mé schopnosti editace fotek v PC ;-)
08.08.2011 (18:48)  
ad Matej Jurík: v polovici päťdesiatych rokov a aj neskôr jazdili parné rušne 475.1 aj s nákladnými vlakmi, železničiari pod Tatrami nazývali takéto vlaky rýchlobežky.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko