..: Fotogalerie - detaily fotografie 151.020-5 :..
 

151.020-5


151.020-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Tatenice - Hoštejn
 - Datum: 30.3.2011
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ex 145 Landek
 - Zobrazeno: 5983x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
06.04.2011 (11:03)  
Salubius: slusi, ale az tahle verze. Ty predesle s bilym ramem a strechou bylo otresne. na vsech HV...
06.04.2011 (0:30)  
Jožko tu presne vystihol modrý paragraf 1: "nikdy se to tak nedělalo". Samozrejme by sa súprava podľa farieb zoradiť dala, technicky v tom nie je žiadny problém a ČD už mnohokrát predviedli ďaleko väčšie manévre pre zdanlivú kravinu. Druhá vec je teda samozrejme oficiálne radenie, i keď na to sa kašle prakticky stále, takže predpis by som ako prekážku "farebného radenia" nevidel.
Skôr je to fakt tým, že "kdo pracuje na dráze", ten sa riadi princípom "Proč by se to vůbec mělo dělat, když se to tak nikdy nedělalo? A pokud by se to mělo dělat, proč bych to měl dělat já?"

Na druhej strane je fakt, že ľudia tak či tak niekam nastúpia a farby nerozhodujú, plus časom tak či tak všetko bude modré. Červeno-zeleno-modrá súprava dokonca môže mať ten benefit, že čiastočne zamaskuje tú hroznú kvalitu vagónov.

K tomu lakovaniu: do Najbrta aj do Blonského idú vozidlá, ktoré by inak čakal pravidelný lak. Dovolím si ale tvrdiť, že ČD tomu procesu sem-tam "pomáhajú" podobne, ako to robila ZSSK: to sa občas nový Blonski lak dával aj na vagóny, ktoré práve šli na revíziu R2 a podľa plánu mali dostať len LAK III.
05.04.2011 (17:27)  
Koukám, že už na některých soupravách někde převažuje modrá najbrtovka. Doufám, že než budou přebarvena všechna vozidla, nepřijde zase nějaký chytrák s jiným barevným schematem, třeba khaki... A ještě dobarvit trávu nazeleno, a je to.
05.04.2011 (8:27)  
Poměr ceny/kvalita je sice zřejmý, ale jak jsem již psal, tak alespoň bych očekával Bmee nebo Bee. A jako budějčák si pamatuji na kvalitu bývalého Ex 532/533 Budvar. Viz: http://vlaky-historie.blogspot.com/2010/03/budvar-plecnik-bruckner.html
O deset let zpět byla kvalita Ex větší než dnes. Něco je špatně?
05.04.2011 (7:17)  
Ano, ty vozy nejsou přebarvovány jako že co nejrychleji všechny přebarvit, ale přebarvují se normálně až v termínu kdy by normálně dostaly nový lak, takže to nestojí ani Kč navíc, jelikož by se stejně jinak lakovaly, ale ne do najbrtu.
05.04.2011 (1:05)  
ad Petr Stříteský a přebarvování: ve zprávách kdysi bylo, že až ten vůz bude třeba přebarvit, bude přebarven, takže zřejmě při nějakém druhu opravy či prohlídky. Takže přebarven na stejné barvy by po čase musel být stejně tak, jako na ty nové.
04.04.2011 (23:33)  
Jožko: peníze jsou, ale ne na těch správných místech...
04.04.2011 (21:00)  
Myslet si, že někdo bude řadit vozy podle barvy je fak holý nesmysl. To může říct jen člověk co nedělá na dráze a hlavně kdo by to dělal?
R206: Ano jsme v 21. století, ovšem chcete kvalitu? VOzy srovnatelné se západem? Tak ale plaťte ceny srovnatelné se západem...
Nechápu tyhle šotoušovské řečičky lidí, které do všeho vidí a všechno znají ale nakonec se ukáže, že navštěvují sotva střední školu....
04.04.2011 (20:44)  
Zatím bych ty barvy moc neřešil to už bychom chtěli moc...
04.04.2011 (20:15)  
Martin Š.: Souhlasím, řazení dle barev (teď, když se stále přebarvují další) je nutností. Především je ale potřeba řadit vagony dle data výroby či rekonstrukce, jinak to bude hrozný zmatek.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko