..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "klokan 749":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.1010Drahos Svestka:
Nelze než s Vámi zcela souhlasit; možná existuje nějaký závazek, jež si vynutil přítomnost té nepatřičné cedule, ale rovněž si myslím, že zcela neadekvátně shazuje celkový dojem. Jinak, přijde mi, byla "zrenovována" pouze velmi povrchně pro vytvoření silného dojmu pouze naoko - mimo zmiňovaného loga nese řadu dalších nepatřičných zásahů, jako hojné použití PU pěny v prostupech armatur podlahou stojovny, elektronické čidlo v nápadné krabičce pod schůdky na stanoviště a jiné. Motor je v původním stavu bez opravy laku, strojovna vůbec odpovídá běžně provoznímu stroji. Prostě interiér není nijak reprezentativní, včetně stanovišť. Uáděné náklady na opravu mě naplnily větším očekáváním... Nicméně, nebýt té cedulky na čele, je vděčným objektem fotografování, což tento snímek dobře dokazuje :-)
16.08.11 - 21:20
781.578-0Pikehead: Ještěže jsi přispěchal uvést věci na pravou míru.
Proč vždy ti, kdo vědí nejméně, jsou nejagilnější?? "Jako správný dvojtakt žere i olej" - tím má být řečeno co? Nemyyslíš tím snad, že se motor maže směsí. Možná by bylo namístě jen na okraj poznamenat, že samotný motor byl vyráběn dle francouzské licence. A československými technologiemi vyrobený Čmelák váží kolik? Nebo soudíš, že lokomotiva v provenení "ultralight" je ideálním snem konstruktérů (taková adheze vůbec nesouvisí s hmotností....)? Vhodnost pro zdejší poměry je možná diskutabilní, ale své opodstatnění ve své době měla. Navíc, nemyslíš si, že dva brejlovci odvezou 600 tun na druhý konec země za kanystr nafty...
Popremýšlej o tom u nějaké pěkné dálnici za zvuku a vůně západních "kamiónních" technologií....

S omluvou za OT: snímek je velmi poutavý, osobitý, krásně se na něj dívá :-)
05.08.11 - 20:16
TU 47.0Velmi se omluvám za OT: intelpetr: Závidím ti tvé jednoduché vidění světa; není jistě pochyb o tom, že za dnešní bouřky či loňskou erupci islandské sopky mohou titíž. Kdy už si konečně někteří vymyslíte jiné alibi? Připadá ti rovněž, že toto je jediná komodita, která byla z - v dané době a souvislostech - objektivních příčin zrušena? Možná by bylo někdy účelnější se řídit krédem: Než kraviny, radši nepsat nic10.07.11 - 12:25
754.018-0Přidávám se k bezvýhradným obdivovatelům. Moc pěkné23.04.11 - 20:40
750.702-3Zajímavý netuctový snímek s dominancí dynamiky. Pěkné...
Uříznutý vůz mi trošku ruší dojem; je mi víc než jasné, že toto eliminovat nelze
23.04.11 - 20:30
242.244-2Nerad se k této mimotematické diskusi připojuji, ale zajímalo by mě, kdo by si nechal v tomto duchu - zcela obecně - nalakovat auto. Tento výsledný dojem by se dal "vylepšit" snad už jen vyvedením každé lamely žaluzií v jiné barvě, jinak snad už ničím. Ale zase pravda je, že za ty peníze, co příslušné studio od drah obdrželo, něco předvést muselo :-( Pokud vkus se řídí heslem, že v jednoduchosti je krása, budilo by to nežádoucí pochyby....05.03.11 - 17:37
372.014-1 + 475.179Králéko, Králéko, brejle bys potřeboval te.....02.02.11 - 20:04
T 679.1168Pěkný záběr z fotojízdy... Jen malinko škoda, že ta souprava celkově působí poněkud umělým dojmem - aspoň že loga Carga nejsou na vozech z tohoto úhlu patrná.22.01.11 - 14:47
T 679.1471Vida, jakou debatu vyvolal zdanlive "banalni" snimek sergeje...
Marně přemýšlím, jak by si kdo představoval "komfortní" stanoviště na zmiňovém Brejlovci. Snad kontrolér vykládaný diamanty? Nevím, ale produkty tohoto charakteru by měly být především účelné a funční. A konečně, oproti parní trakci snad určitý pokrok nastal a i na těch se svého času jezdilo
09.01.11 - 21:05
475.111Orámování fotky je sice "příkladné", ale váhám, zda náhodou trochu nehraničí s kýčem. Případně trochu víc..... Jinak hezké :-)09.01.11 - 20:53