..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.1010 :..
 

T 478.1010


T 478.1010Informace o fotografii:
 - Úsek: Bystřice nad Pernštejnem - Rožná
 - Datum: 3.7.2010
 - Autor: Filip Štajner  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2417x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

19.08.2011 (13:59)  
Pravdou je,že v případě nedostatku nebo potíží s ř.T 478.3 (což bylo tenkrát častým zjevem),zaskakovaly bardotky na tišnovce ještě i v 80.letech...ale to už nebyly pravidelné výkony,pouze mimořádnosti.
M.Keppert: nějak jsem si nevšimnul,že by např.v zahraničí měli mašiny polepené nálepkami firem nebo jednotlivců,kteří příspěli finančně k jejich provozu.Určitě se to dá řešit elegantnější cestou.
18.08.2011 (21:05)  
Drahos Svestka: Díky za osvětlení. Já jsem se přistěhoval k Tišnovce až krátce před listopadem.

topič: Jistě! A až bude zase nějaká šotoakce na 251, doporučuji Maršovskou rychtu (cca 1 km od novoměstskýho nádraží směr Svratka). Takovou svíčkovou mají málokde!
17.08.2011 (12:43)  
Drahoš Švestka: T478.1 se na Tišnovce udržely ještě o něco déle - v únoru 1979 jsem byl ve Žďáru n. S. na běžkách a mám tam focené T478.1054 a 1226.
17.08.2011 (8:59)  
Když někdo něco zaplatí, tak se tím chce taky prezentovat, čistě pro charitu směrem k šotoušům komerční subjekt nic dělat nebude. Místo, abysme byli rádi, že je tu pěkná mašina, zase nějaké kafrání :o(
16.08.2011 (21:20)  
Drahos Svestka:
Nelze než s Vámi zcela souhlasit; možná existuje nějaký závazek, jež si vynutil přítomnost té nepatřičné cedule, ale rovněž si myslím, že zcela neadekvátně shazuje celkový dojem. Jinak, přijde mi, byla "zrenovována" pouze velmi povrchně pro vytvoření silného dojmu pouze naoko - mimo zmiňovaného loga nese řadu dalších nepatřičných zásahů, jako hojné použití PU pěny v prostupech armatur podlahou stojovny, elektronické čidlo v nápadné krabičce pod schůdky na stanoviště a jiné. Motor je v původním stavu bez opravy laku, strojovna vůbec odpovídá běžně provoznímu stroji. Prostě interiér není nijak reprezentativní, včetně stanovišť. Uáděné náklady na opravu mě naplnily větším očekáváním... Nicméně, nebýt té cedulky na čele, je vděčným objektem fotografování, což tento snímek dobře dokazuje :-)
16.08.2011 (18:39)  
Doplním, že oba vyrobené prototypy T478.1 neměly tehdy na trati z Tišnova do Žďáru přes Nedvědici přechodnost (vyšší hmotnost oproti sériovým strojům), jezdily proto po nové trati Brno - Havlíčkův Brod. Zkušebně od roku 1965, v následujících letech pravidelně.
16.08.2011 (18:26)  
Jedniná věc mi na této lok. vadí.Takový krásný kousek-přesně tak jak vyjela z výrobní haly (dokonce i nárazníky s kulatými talíři)...proč to tam musí hyzdit to logo na rámu?Přece by mohlo být třeba nalepovací...a při těchto akcích by se mohlo sundat.Snad by se nikdo nezbláznil...
16.08.2011 (18:02)  
kryst.off: Svíčková to jistí. :-)
16.08.2011 (18:01)  
Bardotky na tišnovce jezdily...a docela dlouho.Na přelomu 60.a 70.let tam nahradily parní provoz-řadu 524.13 a udržely se tam až do r.1975-76,kdy byly postupně nahrazeny ř.T 478.3.
Pro upřesnění: vystřídaly se tam postupně lokomotivy T 478.1021,1022,1053,1054,1103,1225,1226 a krátkodobě také T 478.1105,1217 a T 478.2037.
16.08.2011 (16:18)  
Pěkný záběr, oblíbená trať a pěkná mašina.

BTW nevíte někdo, jezdily vůbec někdy bardotky na Tišnovce v pravidelném provozu? Já to pamatuju od poloviny osmdesátých let - dlouho jen brejlovci, pak 810 a krátce i 842, potom dlouhé období 810 a 714 (a brejle jen občas o víkendu + na Pernštejnu) a teď Regionovy. Tak mi prostě připadá, že nasazování těchhle mašin na historické jízdy je mimo mísu. Třeba se pletu :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko