..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.705-6 + 854.031-2Michal Jaroš: Vůz Bvt pokud vím jezdí v letní sezóně na jednom páru rychlíků Praha - Tanvald v sobotu a neděli. Je to úžasná rekonstrukce se sedačkami z rekoBixů a nakládacím otvorem pro kola, kterým si cestující s vynaložením nadliské námahy má naložit kolo sám.20.05.13 - 20:10
814.221-8 + 814.222-6Michal Kupsa: Ano, poslední dobou se různé úseky pacifiku Praha-Paříž-Dobříš opravují celkem důkladně. Je tam dokonce bezstyková kolej. Případné pomalé jízdy přes přejezdy ovšem zůstávají.15.05.13 - 1:43
01.1533-7NIcKON: Zřejmě narážíš na nepovedený výlet Albatrosa na Gotthard. Ale přeci jen na Gotthardu panuje dost silný taktový provoz více vrstev vlaků, zatímco v tomto úseku Tauernbahn projede EC/IC jednou za 2 hodiny a osobák jede 2x denně, zbytek busy. Náklady se nějak vejdou. Navíc Rakousko je sice oficiálně západ, ale ke zpožděním se tam staví spíš jako že prostě občas někde vznikne, a možná se časem zase vyjezdí :-) Ne jako Švýcaři, kteří analyzují celou síť a určují úseky, kde se dá jedna minuta ztratit a kde naopak dohnat.14.05.13 - 8:37
342-001Komín: Ani bych neřekl že vypadá nověji, ona ani nijak nová není (viz odkaz od millosse). Slovinské lokomotivy nejdou moc srovnávat se zbytkem Balkánu, kvůli jinému napětí byly pořizovány odjinud, tj. Itálie a Francie namísto Švédska a Rumunska. Po stránce designu mi přijde šestikolák řady 461 povedenější než tento Moped.13.05.13 - 15:13
railjet 51Možnost věšet klasické vozy za Railjet byla testována před nasazením Railjetů na Südbahn a jak je vidět, v praxi se to využívá. Sice je to takový kočkopes a v koncových stanicích to ztrácí výhody vratné soupravy, ale ty klasická souprava také nemá, a jedinou nevýhodu vidím v tom, že to není celé průchozí. Südbahn (zejména větev do Villachu) má dost velké výkyvy frekvence a v době předrailjetové tam byly posílené soupravy řešeny mnohem pestřeji - v tom negativním slova smyslu, mám na mysli hlavně CityShuttly. Jednou jsem jel v neděli odpoledne z Klagenfurtu do Vídně, vlak měl 14 vozů a z toho tak půlka CityShuttly.27.04.13 - 19:48
150.222-8Banán řady 150 jezdil v roce 2002 na osobáku až do Berouna - bylo to kvůli dlouhodobě odkloněnému rychlíku Vsacan (výluky na trati 090), který měl pak v Praze příliš krátký pobyt na přepřah z esa na banán, proto se přepřahalo už v Berouně. Banán odjížděl v 9:20 z Prahy-Smíchova na Os směr Plzeň, který tedy v Berouně přepřahal na eso. V letech 2005-06 vozila řada 150 jeden brzký ranní pár Os vlaků Praha - Beroun a zpět (5x Bmto) a v roce 2009 začala jezdit ráno z Radotína na podobném výkonu jako je ten na fotce (dál vlak snad pokračoval do Wroclawi). Někdy byla na osobáku k vidění i řada 151.22.03.13 - 10:11
841.015-1offtopic: Já že tu každou chvíli řešíte ty "obrácené úseky" - na to je tady nějaké pravidlo, že to nutně musí být v pořadí jak vlak jede? I u stavebních strojů a dráteníků, kteří zrovna stojí na místě a potom se rozjedou těžko říct kam? :-) Já myslel že úsek AB je totéž co úsek BA. Když se píše o srážce protijedoucích vlaků, taky tam nestojí že nehoda se stala v úsecích Jesenný - Spálov a Spálov - Jesenný...07.03.13 - 12:29
RhB 3508A ještě bych dodal, že elektrické vozy řady ABe 4/4 III, které tyto dlouhé vlaky vozily a stále vozí, mají ve dvojici (vždy jedou ve dvojici, případně jeden s lokomotivou) výkon 2032 kW a adhezi 100 %, takže tyto Allegry na tom budou plus mínus stejně. Jsou to jednotky určené k tomu, aby se ověšovaly vozy, proto mají vyšší výkon než CityElefant.29.01.13 - 22:54
230.076-2 + 230.075-4Keprt: Obávám se, že dnes už tam nákladní provoz příliš silný není, protože nekonečné stavební práce mezi Budějovicemi a Lincem definitivně odradily zákazníka a tyto uhelné vlaky do Rakouska teď jezdí přes Břeclav. Kromě odvozu šumavského dřeva jsou jižní Čechy téměř bez nákladní dopravy. Aneb tak dlouho si stavíme "tranzitní koridor", po němž tranzitní vlaky stejně asi nikdy jezdit nebudou, a vyženeme z něj i mezistátní nákladní dopravu. Jinak souhlasím, že v řadě případů se čekalo na dvousystémovou lokomotivu, ale mnoho výhod styku soustav mimo stanici jsem doposud neobjevil.

Nechic: Nevím jestli tam jezdily před elektrizací (myslím že ne, přeci jen dvoukolejka měla pro těžké náklady vyšší kapacitu, zvlášť po její elektrizaci), ale po elektrizaci tratě Jihlava - Veselí už mělo smysl je i za cenu malé zajížďky vozit přes HavlBrod.
22.01.13 - 13:14
RJ Ultraeconomy classNa tyhle spoje platí ty Otevřené jízdenky? :-)31.12.12 - 13:01