Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
150.222-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Radotín - Závodiště hradlo - Datum: 27.7.2012 - Autor: Strnda - Zobrazeno: 5397x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
22.03.2013 (10:11)
Banán řady 150 jezdil v roce 2002 na osobáku až do Berouna - bylo to kvůli dlouhodobě odkloněnému rychlíku Vsacan (výluky na trati 090), který měl pak v Praze příliš krátký pobyt na přepřah z esa na banán, proto se přepřahalo už v Berouně. Banán odjížděl v 9:20 z Prahy-Smíchova na Os směr Plzeň, který tedy v Berouně přepřahal na eso. V letech 2005-06 vozila řada 150 jeden brzký ranní pár Os vlaků Praha - Beroun a zpět (5x Bmto) a v roce 2009 začala jezdit ráno z Radotína na podobném výkonu jako je ten na fotce (dál vlak snad pokračoval do Wroclawi). Někdy byla na osobáku k vidění i řada 151.
stoupa: přesně tak. Navíc ty krátké jízdy do Benešova nebo Berouna potom dobře posloužily jako vycpávky do rychlíkového turnusu, aby lokomotivy zbytečně nepostávaly a aby fírům (především starším pánům a letmo jezdícím) dobře vyšly hodiny :)
Pro Rabín:
Honzo, to je přesně ono. E 499.2 šly 1978 (bez prototypu) rovnou do tehdejšího depa Pha Střed. Rychlíkový turnus byl postaven prvotně pro E 499.1. A "drát" končil v Beroně, Benešově a v Bubenči. Tak než byly zkompletovány turnusové skupiny, sloužily E 499.2 v Praze a okolí jak se dalo, co se dalo. A ty Rybáky - to byl nějaký turnusový výkon - posilový víkendový vlak mezi Berounem a Prahou - nejen o "Kašpárkijádě". A rychlíky vozily Brejle bez přepřahu - než přišly ty zlepšovací návrhy.
On byl na Středu paradoxně krátkodobě "převis" rychlíkových elektrik oproti rozepsanému turnusu.
Honzo, to je přesně ono. E 499.2 šly 1978 (bez prototypu) rovnou do tehdejšího depa Pha Střed. Rychlíkový turnus byl postaven prvotně pro E 499.1. A "drát" končil v Beroně, Benešově a v Bubenči. Tak než byly zkompletovány turnusové skupiny, sloužily E 499.2 v Praze a okolí jak se dalo, co se dalo. A ty Rybáky - to byl nějaký turnusový výkon - posilový víkendový vlak mezi Berounem a Prahou - nejen o "Kašpárkijádě". A rychlíky vozily Brejle bez přepřahu - než přišly ty zlepšovací návrhy.
On byl na Středu paradoxně krátkodobě "převis" rychlíkových elektrik oproti rozepsanému turnusu.
E 499.2 (150, 150.2, 151) na plzeňských rychlících (a některých osobácích - s Rybáky ale snad jen při spartakiádách 1980 a 1985) mezi Prahou a Berounem skutečně byly - v 80. létech před elektrifikací Beroun - Plzeň. Většinou to ale byla doména E 499.1 (141), při nedostatku lokomotiv dokonce občas i E 458.1 (111). Mělo to vývoj - zpočátku byly na některých vlacích "elektrické přípřeže" motorové trakci s cílem úspory trakční nafty. Ejhle, odměněný zlepšovací návrh byl na světě. Po určitě době se začalo přepřahat - a ejhle, další odměněný zlepšovák za úsporu nafty na volnoběh motoru a topení... Podobně tomu bylo i na benešovské trati. Dokonce o tom psal tehdejší časopis "Železničář".
stoupa) A nebo taky http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/151/151130.html
Banán tady taky v počátcích svého žití tahával osobák složený z Rybáků.. Foto by se snad našlo ve starých Železničářích.
Banán na této trati vypadá opravu zvláštně, působí to dojmem, že veze rychlík z Plzně :D
20.03.2013 (20:26)
Tady si někdo přivstal :-)
Pokud vím, 9903 je jediný osobák v Praze tahaný dvojkou, taky bych si ho rád někdy cvaknul. Pěkně se na to kouká :-)
Pokud vím, 9903 je jediný osobák v Praze tahaný dvojkou, taky bych si ho rád někdy cvaknul. Pěkně se na to kouká :-)
Tenhle vlak je pro mě typický na dálkové spoje :) Nemám důvod nedát 5*
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko