..: Fotogalerie - detaily fotografie 150.222-8 :..
 

150.222-8


150.222-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Radotín - Závodiště hradlo
 - Datum: 27.7.2012
 - Autor: Strnda 
 - Zobrazeno: 5397x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

22.03.2013 (10:11)  
Banán řady 150 jezdil v roce 2002 na osobáku až do Berouna - bylo to kvůli dlouhodobě odkloněnému rychlíku Vsacan (výluky na trati 090), který měl pak v Praze příliš krátký pobyt na přepřah z esa na banán, proto se přepřahalo už v Berouně. Banán odjížděl v 9:20 z Prahy-Smíchova na Os směr Plzeň, který tedy v Berouně přepřahal na eso. V letech 2005-06 vozila řada 150 jeden brzký ranní pár Os vlaků Praha - Beroun a zpět (5x Bmto) a v roce 2009 začala jezdit ráno z Radotína na podobném výkonu jako je ten na fotce (dál vlak snad pokračoval do Wroclawi). Někdy byla na osobáku k vidění i řada 151.
21.03.2013 (12:06)  
stoupa: přesně tak. Navíc ty krátké jízdy do Benešova nebo Berouna potom dobře posloužily jako vycpávky do rychlíkového turnusu, aby lokomotivy zbytečně nepostávaly a aby fírům (především starším pánům a letmo jezdícím) dobře vyšly hodiny :)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
21.03.2013 (11:04)  
Pro Rabín:

Honzo, to je přesně ono. E 499.2 šly 1978 (bez prototypu) rovnou do tehdejšího depa Pha Střed. Rychlíkový turnus byl postaven prvotně pro E 499.1. A "drát" končil v Beroně, Benešově a v Bubenči. Tak než byly zkompletovány turnusové skupiny, sloužily E 499.2 v Praze a okolí jak se dalo, co se dalo. A ty Rybáky - to byl nějaký turnusový výkon - posilový víkendový vlak mezi Berounem a Prahou - nejen o "Kašpárkijádě". A rychlíky vozily Brejle bez přepřahu - než přišly ty zlepšovací návrhy.
On byl na Středu paradoxně krátkodobě "převis" rychlíkových elektrik oproti rozepsanému turnusu.
21.03.2013 (8:24)  
E 499.2 (150, 150.2, 151) na plzeňských rychlících (a některých osobácích - s Rybáky ale snad jen při spartakiádách 1980 a 1985) mezi Prahou a Berounem skutečně byly - v 80. létech před elektrifikací Beroun - Plzeň. Většinou to ale byla doména E 499.1 (141), při nedostatku lokomotiv dokonce občas i E 458.1 (111). Mělo to vývoj - zpočátku byly na některých vlacích "elektrické přípřeže" motorové trakci s cílem úspory trakční nafty. Ejhle, odměněný zlepšovací návrh byl na světě. Po určitě době se začalo přepřahat - a ejhle, další odměněný zlepšovák za úsporu nafty na volnoběh motoru a topení... Podobně tomu bylo i na benešovské trati. Dokonce o tom psal tehdejší časopis "Železničář".
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
21.03.2013 (1:49)  
Zajímavá fotka a myslím, že nejenom mě by zajímalo, co to je za vlak a odkud kam jede.
21.03.2013 (6:41)  


Ráno návoz soupravy ze Smíchova do Radotína a pak z Radotína jako Os 9903 na Pha hl. n. a odtud jako R 703.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.03.2013 (22:42)  
Banán tady taky v počátcích svého žití tahával osobák složený z Rybáků.. Foto by se snad našlo ve starých Železničářích.
registrovaný uživatel MaMo 
Počet komentářů uživatele9 »fotek 0
20.03.2013 (22:05)  
Banán na této trati vypadá opravu zvláštně, působí to dojmem, že veze rychlík z Plzně :D
20.03.2013 (20:26)  
Tady si někdo přivstal :-)
Pokud vím, 9903 je jediný osobák v Praze tahaný dvojkou, taky bych si ho rád někdy cvaknul. Pěkně se na to kouká :-)
20.03.2013 (15:29)  
Tenhle vlak je pro mě typický na dálkové spoje :) Nemám důvod nedát 5*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko