..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Mirek Hruška":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.1124Snímek krásný.

Všude se zde mluví o nějakém banínském tunelu. Já žádný takový ale neznám. Jediný tunel, který se nachází (a vždy nacházel) v předmětném úseku je tunel Muzlovský.
29.03.10 - 0:03
810.576-9martin749: Já měl v 810 jednou 109 lidí a 2 kočárky. Bylo to dokonce při sčítání cestujících. A dokonce se tím protáhl i vlakvedoucí.18.03.10 - 15:51
477.043 + 477.013Sim, JTB: Hmotnost byla pouze jedním z aspektů, který rozhodl o přeřazení z motorové na parní vozbu. Ne však problém hlavní. Přirovnání Btn k Bdt podle hmotnosti není zrovna správné. Tyto vozy mají sice stejného výrobce, avšak konstrukce je zcela odlišná.

Vozy Bam byli primárně určeny pro vlaky s vozy M284.0 a 1 které však rychle dosloužili, proto měli být určeny pro vozbu s motorovými vozy M262.0. Hmotnost také sehrála částečně svoji roli, ale problém který tyto vozy přeřadil z motorové vozby k vozbě parní spočíval přeci jen v nečem jiném a sice v naftovém topení. Toto bylo značně poruchové. Topilo kdy nemělo a netopilo kdy mělo, několik vozů rovněž díky tomuto zachvátil požár. Proto byly přeřazeny k vozbě parou, kde byl problém vyřešen díky centrálnímu vytápění.

Jen snad na závěr. Vozy lehké stavby, jak již psal JTB jsou snadno rozeznatelné podle nápisu "Vůz smí být zařazen jen na konci vlaku" na čelech.
23.01.10 - 23:07
Přeznačování dle norem UICJéžiš on je ten pán ještě ještě v Heršpicích? Já ho pamatuju ještě z dob, kdy jsem byl mladý ucho v zácviku na Karkulkách do Oslavan :D23.01.10 - 22:49
498.022Nick: To je pravda. Takže apríl ve žluté? :D Ne vtípek .. ale byla by to sranda .. bo žlutá je ta pravá slibotechnující. Ale fotomontage Stadlerů a Desir ve žluté lze vidět jinde :D ... Hurvínka v modrobílé jenom zde (i když já jsem ze srandy podobnou blbost v malém okruhu luidstva vypustil už někdy v létě) ... a jedno ani druhé na kolejích nikdy nebude :D Happy New Year .. a nyní jdu zpoět k bavící se společnosti :P

Ale musím uznat že Najbrt design stránek nevypadal nejhůře :)
01.01.10 - 2:07
498.022Design pěkný .. a jinak krásné, krásné ... ale proč jsou brány na paškál opět jen ČD? Proč nejsou stránky třeba ve žluté? To je totiž ta pravá slibotechna ...31.12.09 - 22:16
820.056-0No ačkoliv jste tu vždy chytří jak rádio, když má přijít na pravdivé informace nevíte nikdy nikdo nic. Jste zcela mimo nejen časově, ale i místopisně.

Motorové vozy řady M240.0 už jako řadu 820 bylo možné ještě v letech 1997 - 1999 potkat na slovenské zubačce, v Pohronské Polhoře, Pečkách, Sedlčanech, Karlových Varech ...

Poslední nasazování v pravidelném provozu na bylo na tratích kolem Prahy a na trati Lysá - Milovice, kde dojezdily ke konci roku 2002. Ve stejnou dobu dojezdil i motorový vůz 820.042 v Popradu. U nás byli později tyto vozy nasazovány letmo jako náhrada za novější vozy.

A zcela poslední nasazení motorového vozu 820 na pravidelný vlak ČD bylo dle mých informací 10.12.2006 na vlaku 26205, kde byla nasazena 820.021, která při jízdě na tomto vlaku mezi dopravnami Kořenov a Harrachov shořela. Docela známá nehoda, o které by zdější (jinak chytří) diskutéři měli vědět ne?



A nyní k fotografii. Povedený letní snímek, v zajímavém místě. Dávám vysokou známku :)
17.11.09 - 16:41
363.078-7Petr Najvarek: Nejvíce se mi líbí když někdo řekne "tohle u nás..., támhleto u nás..." a kde je prosímpěkně to "u nás"? U nás totiž nic takového nejezdí!

Ad all: Toto je normální a zcela běžná kombinace pro Vysočinu a Českobudějovicko. A nevím co je na ní nenormálního. Zvýšená kapacita a možnost přepravy kol a zásilek.
31.08.09 - 9:59
362.121-6Honzinus: Nevím zda se to naklikat dá nebo ne. Jen řeším, že Výh. Vítkov již neexistuje. Ale vidím, že to je již opraveno :)

A o co se jedná? Sv 67x jedoucí z Vysočan na hlavní :)
09.07.09 - 22:02
362.121-6Jaká Výh. Praha-Vítkov?

dalík: A co navazující úsek do Běchovic? :)
09.07.09 - 8:49