Komentář – Pardubický deník pro své čtenáře v pondělí 5. září uspořádal on-line rozhovor s Jaromírem Duškem. Ten zastává funkci náměstka hejtmana Pardubického kraje, s odpovědností za dopravu a dopravní obslužnost. Zatímco médium pobízelo čtenáře k otázkám na Duškův volební program pro nastávající krajské volby, většinu tazatelů zajímala spíše jeho dosavadní rozhodnutí v oblasti dopravní obslužnosti kraje. Občané například požadovali vysvětlení, proč kraj objednává málo využívané vlaky na některých tratích, za jakých okolností probíhaly poslední škrty v autobusové dopravě či z jakého důvodu kraj nezajišťuje obsluhu páteřních relací spěšnými vlaky. V podstatě nic nového pod sluncem, chtělo by se říci.
Poněkud nestandardní však byly náměstkovy odpovědi. Namísto konkrétních vyjádření, jimiž by si Dušek svoje dosavadní kroky obhájil, zvolil ve většině případů vyhýbavé reakce, občas klesající až k urážkám tazatele. „Rozsah vašich informací se pohybuje na úrovni zapomenutého vojáka v džungli,“ sdělil například na úvod jedné z odpovědí, jiný ze čtenářů si odnesl označení „velmi neinformovaný pisatel mimo mísu“. Nepochodil ani uživatel, který se chtěl dopátrat změny počtu cestujících na trati 238 po zrušení spěšných vlaků – místo toho byl nepřímo označen za „komsomolce“, tedy člena komunistického svazu mládeže, jak Jaromír Dušek s oblibou říká tvůrcům optimalizace veřejné dopravy v Pardubickém kraji.
Průzkumy volebních preferencí ukazují, že se další Duškova kariéra bude pravděpodobně odehrávat již mimo krajskou samosprávu. Bude-li jeho nástupce alespoň o něco vstřícnější ke svým voličům, půjde do jisté míry o posun k lepšímu.
Komentář nemusí vyjadřovat stanovisko redakce.https://www.pardubickykraj.cz/aktuality/88533/pardubice-vzdaly-hold-zeleznicari-pernerovi
Alebo ak už, tak to treba robiť bezprostredne po voľbách, nie pred voľbami.
Tomáš Záhuba žádný škody nenapáchal, protože v kraji nebyl voleným zastupitelem a sám si neschvaloval (nejen) svoje nápady. Pod tím jsou podepsáni úplně jiní a snadno dohledatelní lidé. A že tomu nerozuměli není omluva a stejně tak není omluva pro Vás, že to nechápete.
Vyjádřil jsem se opravdu nepřesně, ale na věci samotné to nic neměmí. Máte pravdu v tom, že ty nápady Tomáše Záruby opravdu schválil a podepsal jeho šéf a tedy za ně i zodpovídal. Ale nakonec za to, co provedli, byli pak po zásluze velmi rychle vyhozeni oba společně.
Prosím já nejsem "vsichni". Je mi 59 let a nikdy mi i ex-odborár nevyhovoval. (Tedy, pokud Vase poznámka nebyla i v tomto recese) :-)
Tomáš Záhuba žádný škody nenapáchal, protože v kraji nebyl voleným zastupitelem a sám si neschvaloval (nejen) svoje nápady. Pod tím jsou podepsáni úplně jiní a snadno dohledatelní lidé. A že tomu nerozuměli není omluva a stejně tak není omluva pro Vás, že to nechápete.
Mám z té oblasti několik známých, kterých se to při cestách osobně dotýkalo a dodnes na tehdejší změny v ZDO z roku 2011 vzpomínají s nelibostí.
Každý máme pár známých a posuzovat něco jenom podle nich není vypovídající, protože za známé máme statisticky nevýznamnou čát obyvatel. Nehledě nato, že jakákoliv změna bude někomu vadit - podle této logiky by se neměly dělat žádné změny a veřejná doprava by se neměla měnit až do jejího neblahého konce =zrušení pro nezájem, který už žádný uživatel nezaregistruje a tak si nebude nikdo stěžovat:-)))
-------------------
Můj dojem, že jde o zdařilou recesi a nebo Jaromír Dušek vykazuje známky počínajícího duševního onemocnění.
Jednoduše - vezmou se všechny externality (včetně nákladní dopravy a IAD) a to se hodí na vrub autobusů. Když jsem ten rozhovor viděl, bylo mi blivno
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.