..: GVD 2017: Návrh jízdního řádu SŽDC, stav po projednání :..

681.001-4, Polom - Jeseník nad Odrou, foto: Duhy Praha – Když jsme v červnu zveřejnili návrh jízdního řádu SŽDC pro rok 2017, jednalo se o první verzi před připomínkováním občany, obcemi či jinými institucemi. To proběhlo během léta, následně SŽDC zpracovala další verzi návrhu. Zatímco některé kraje výsledný dokument (resp. jeho část týkající se tratí na jejich území) zveřejnily, jiné doposud nikoliv. Abyste si mohli udělat přehled i o těch tratích, pro něž aktuální verze návrhu jízdního řádu není veřejně k dispozici, zažádali jsme o tento dokument přímo SŽDC a nyní vám jej v nezměněné podobě přinášíme. Pozor, přiložený návrh stále není konečným jízdním řádem, ten bude zveřejněn na webu SŽDC v řádu několika týdnů. Narazíte-li v návrhu na nějaké novinky či zajímavosti, neváhejte se o ně podělit v komentářích!

Příloha: Návrh jízdního řádu 2017 na tratích SŽDC – stav po projednání návrhu (ZIP, 124 MB)


Radek Papež Poslat mail autorovi | 2.10.2016 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user CART 
02.11.2016 (10:46)  
ad Na Knížecí - opravdu je tak využívaná? Kdykoliv jsem na ni šel, tak jsem tam byl málem sám...

A lávka mi nepřijde jako tak špatná věc, obzvlášť, když je to jediné pěší spojení směrem k Radlické, a jako taková je i využívána. A dělat na podchod samostatné stavební řízení by to celé jednak odsunulo o další rok, a druhak by byl asi zbytečný, pokud se má v rámci rekonstrukce Smíchova rušit i Severní nástupiště, a Semmering zaúsťovat někam na nový 4.peron Smíchova jako takového... Pak bude podchod ústit naopak na povrch a v místě s.n. budou už nové baráky a ulice...
Registered user E699 
10.10.2016 (21:09)  
Honnzok: Přípoj by měl mít pomocí autobusu.

Pokud to vozíš tak si na to můžeš od prosince psát pokaždý OZ a stížnost na kraj.
Registered user Honnzok  mail  
09.10.2016 (8:47)  
Trochu smutné je že R v Meziměstí nemá ani večer ani ráno vazbu na Broumova, to tam skutečně nemohli nějaký osobák zavést? Strojů už tam bude dost...

Radek Papež: Bohužel 178 míst je v ranním trilobitu jednoduše málo a to je těch 178 míst "skutečných", na rozdíl od obsazenosti dvou B která bude s těží 120... Zbytek bude v uličkách a u dveřích -) takže cetování jako v Indii....
Registered user IC540  mail  
06.10.2016 (15:01)  
Posun osobního vlaku ze Svinova a Hlavního z 0:00 na 0:40 kvůli Ostravanu, který v pátek a v sobotu z Prahy navíc nejede je opravdu zoufalství. Do Havířova, Těšína, Třince , Návsí přitom jede Regiojet v podobném čase.

Rozpadnou se tak přestupní vazby ve Svinově od osobních vlaků z Přerova, Mošnova, Studénky, Opavy.
A zároveň se prodlouží čekání od posledního rychlíku z Brna z cca 45 minut na minut 85.

Když někdo tedy nestihne vlak 22:20 tak pojede až 0:40.
Vlak ve 23:22 ve směru Těšín není ani po urgencích zaveden.
Když chtějí posouvat z 0:00 na 0:40.
Opravdu neskutečné!!! Rozhodit večerní přestupní vazby ve Svinově podle toho jak to dopravci vyhovuje.
Kraj platí, ale skáče tradičně jak dráhy pískají. Smutné...
04.10.2016 (21:26)  
Mělo by to být město, které si podobu území předem určí, když už se má něco měnit. Takže vydobýt si místo pro potřebnou infrastrukturu by měla být samozřejmost. Severní nástupiště je přes lávku od uzlu pořád dost mimo. Lávka je použitelná ve směru od Radlické, jinak jsou to schody nahoru dolů a zbytečná oklika. Přístup prodlouženým podchodem by měl být základ. Snad už vědí, kde má končit kolejiště, tak tam stačí udělat díru. Bylo by jistě prima i pokračování pod/nad dálnicí k ČSSZ, čímž by se tam konečně dalo dojet i vlakem, ale to uznávám, je na déle. Chcete-li spojení zabít, dvojitá úvrať je bezvadná věc. To už by bylo lepší tam rovnou zřídit v předstihu tu kolejovou spojku. I když, možná by to vyšlo nastejno s vatou na křižování, kdo ví.
Registered user VencaM 
04.10.2016 (16:58)  
-> M 474 003
Pokud chcete vozit na dráze kaštany, tak se nemůžeme divit, že nám to tu nefunguje :) Já bych se spíš zaměřil na cestující. A ti na nějakou lávku nejsou zvědaví.
V.
04.10.2016 (15:19)  
Žlutého dopravce by mohli vyhnat, stejně tam nemá prohlížecí kanál, a ono měnit brzdové elementy jenom tak v blátě, to je teda chuťovka. V podstatě je to porušení předpisu. Smíchov severní nástupiště je nyní přístupné z lávky, což donedávna nebylo, a když to konečně bylo, tak se začalo jezdit na Knížecí, a zde zbyly "výletní a nostalgické vlaky" Tak se ty schody alespoň využijí. A pokud to bude řádně značené, tak to kaštani najdou. Mně se osobně hodí, že to bude jezdit z Hlavního.
Registered user VencaM 
04.10.2016 (14:16)  
-> R.U.R.
Dvojitá úvrať "Žvahov - Smíchov společné nádraží - k výtopně na Zlíchově - Smíchov osobní 3a nástupiště" nende, bo na společném nádraží jsou ručně házené výhybky s odvraty a než tam vyúvraťujete, tak je to cca na 10 minut a možná víc, to podle toho, na kterou dopravní kolej by se jelo.
Co vím já, tak se na společném nádraží bude křižovat. S tím jsou spojené dva problémy. První je, že to křižování zabere nějaký čas, než to výpravčí oběhá ve výhybkách a vytelefonuje. Druhý problém, který z návrhu jízdního řádu nevyčtete, tak je ten, že to ubírá další dopravní kolej, která bude chybět žlutému dopravci. Pak je tam ještě pár souvislostí, ale to už jsou detaily.
V.
Registered user R.U.R.  mail  
04.10.2016 (12:23)  
Frantisek: Já předpokládám, že ještě není úplně jasné, jak nakonec ten Smíchov bude po přestavbě vypadat, a tak radši nechtěj teď stavět něco co by pak za dva roky zase bourali.
Nicméně nevidím důvod, proč by se, i bez stavebních úprav, nemohlo jezdit třeba na kusou kolej na 3. nástupišti, která je, pokud vím, nevyužívaná. Stačilo by udělat úvrať přes kolej od Rudné, tj. ani by to nezavazelo na zhlaví pro vlaky Praha-Beroun(-Plzeň), které jezdí často, zatímco jak Semering, tak Rudná, mají jeden pár vlaků za hodinu (takže by se tam spolu snad vešly).
Editor or ŽelPage Administrator Radek Papež  mail  
04.10.2016 (10:51)  
Sp 1781 má v PD kapacitu 178 míst v 2. třídě, trucrychlík bude mít 160, v pondělí 240 (3x B).
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko