..: GVD 2017: Návrh jízdního řádu SŽDC, stav po projednání :..

681.001-4, Polom - Jeseník nad Odrou, foto: Duhy Praha – Když jsme v červnu zveřejnili návrh jízdního řádu SŽDC pro rok 2017, jednalo se o první verzi před připomínkováním občany, obcemi či jinými institucemi. To proběhlo během léta, následně SŽDC zpracovala další verzi návrhu. Zatímco některé kraje výsledný dokument (resp. jeho část týkající se tratí na jejich území) zveřejnily, jiné doposud nikoliv. Abyste si mohli udělat přehled i o těch tratích, pro něž aktuální verze návrhu jízdního řádu není veřejně k dispozici, zažádali jsme o tento dokument přímo SŽDC a nyní vám jej v nezměněné podobě přinášíme. Pozor, přiložený návrh stále není konečným jízdním řádem, ten bude zveřejněn na webu SŽDC v řádu několika týdnů. Narazíte-li v návrhu na nějaké novinky či zajímavosti, neváhejte se o ně podělit v komentářích!

Příloha: Návrh jízdního řádu 2017 na tratích SŽDC – stav po projednání návrhu (ZIP, 124 MB)


RaPa Poslat mail autorovi | 2.10.2016 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel MilanM  mail  
03.10.2016 (11:22)  
Osobáky od Plzně do Berouna budou přijíždět obvykle v xx:48, přičemž odjezdy osobáků na Prahu v xx:45, to se fakt "povedlo".
registrovaný uživatel Njorloj  mail  
03.10.2016 (10:47)  
Na 036/030/041 koukám sympaticky přibyl zajímavý prázdninový turistický sobotní spěšný vlak, zřejmě s cyklovagónem - Liberec 9.05 - Kořenov 10.36/11.14 - Žel. Brod - Turnov - Rovensko 13.16/15.05 - Turnov - Liberec 16.24
registrovaný uživatel E699 
03.10.2016 (9:59)  
Pavel Dvořák: Mělo by to tak být, aby se v HK vyměnila jen mašina a přední část se utrhla od soupravu. Aby to mělo stejnou logiku jak zkracování třeba 931.

Pokud se cestující chovají jak substráti, tak je to s nimi těžký. Stojí v uličce, když jim vlaková četa řekne, vedle jsou místa k sezení, tak dál stojí a nadávájí na přeplněný vlak. Nejlepší je stojící v uličce s batohem na zádech.
03.10.2016 (9:56)  
ythomas_ct: Ne, že by mezi Prahou a Berlínem bylo moc tratí, kde se těch 200 využije. Vybavuju si jen pár kilometrů, pokud vlak vyženou až skoro k Lipsku a pak směrem na Berlín. Všechny běžné variantní spojky jsou spíš pro srandu. :) Takže hlavní bude, když to pojede bez přepřahu v Drážďanech.
registrovaný uživatel 55p 
03.10.2016 (9:47)  
E699: U rychlíků na Hradec se budou pravidelně dávat vozy mezi mašinu a ABpee a v opačném směru na konec soupravy?

Kdysi (2010?) to tak bylo u R 932 (tehdy asi měl ještě jiné číslo) a dva vozy na konci za jedničkou byly úplně prázdné, zatímco v soupravě vpředu se lidi tlačili...
registrovaný uživatel Domis 
03.10.2016 (9:07)  
Všiml jsem si, že na trati 170 v úseku Plzeň - Cheb chybí u Pendolin poznámka o povinné rezervaci pouze pro 1. třídu, jako je ve stávajícím JŘ. ředpokládám, že je to jen nepozornost a poznámka bude dopněna.
03.10.2016 (18:25)  


Povinná rezervace pro 1. třídu již nyní v tomto úseku není povinná.
03.10.2016 (8:21)  
zirecek: Nebojte. ČD vymyslely meisterstück a už nyní nám tam pendluje 810. Není problém ji využít na této trase dalších 100 let :)
registrovaný uživatel E699 
03.10.2016 (7:09)  
Ešus: Řazení by mělo být z Prahy, lok-2xB-ABpee-BDs-Bee-2xBpee-A

Lepší sunout, než objíždět ve Starkoči a na Václavicích.

Moc rozdílnou dobu to mít ani nemůže. Musí to být ve 19.30 Skalici, 20.00 v Náchodě a 20.30 v Teplicích. Nehledě, že oproti Sp1794 to projíždí jen Hronov zastávku, jinak je to stejné. U R950, tam že to bude stavět na pár stanicích, tak bude úbytek lidí. Buď začnou jezdit jinak nebo se bude muset posílit Os5111, který už teď jezdí od Hronova slušně vytížen a slovem slušně, myslím zhruba 90%.

Tím ho nechci obhajovat, jsou to jen fakta. Osobně jsem proti němu, protože to rozese*e oběhy 810, 814, 854 i 750.7, stejně tak turnusy vlakových i lokomotivních čet. Jsem zvědav, jak dlouho tenhle rychlík vydrží.
02.10.2016 (23:20)  
Mmch., už se ví, copa bude tahat EC nach Berlin/Hamburg? Pod níže uvedeným odkazem píšou, že 380 už může v Německu 160 km/h, tak by mě zajímalo, jestli během těch zbylých dvou měsíců stihne DB Netz povolit ještě těch zbývajících 40 km/h, nebo jestli se zjeví někde nějakej vectron ex machina? Anebo jestli se prostě bude dál po staru přepřahat a po novu navíc i zpožďovat...
http://www.mdr.de/sachsenspiegel/expresslokomotiven-fuer-dresden-berlin-100_zc-61a459d2_zs-4ccc2d21.html
registrovaný uživatel Keprt 
02.10.2016 (21:10)  
Josef Petrák: KIDSOK oplaká kvůli Desné RegioPantery z celého kraje

Tak dramatické to nebude; podle toho návrhu to vypadá, že poklesne výskyt panterů do Nezamyslic (z 8 na 5 obratů) a na Desné budou panteři/tornado 9/6. Asi ten oběh bude nadupanější, než dnes.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko