Praha – Když jsme v červnu zveřejnili návrh jízdního řádu SŽDC pro rok 2017, jednalo se o první verzi před připomínkováním občany, obcemi či jinými institucemi. To proběhlo během léta, následně SŽDC zpracovala další verzi návrhu. Zatímco některé kraje výsledný dokument (resp. jeho část týkající se tratí na jejich území) zveřejnily, jiné doposud nikoliv. Abyste si mohli udělat přehled i o těch tratích, pro něž aktuální verze návrhu jízdního řádu není veřejně k dispozici, zažádali jsme o tento dokument přímo SŽDC a nyní vám jej v nezměněné podobě přinášíme. Pozor, přiložený návrh stále není konečným jízdním řádem, ten bude zveřejněn na webu SŽDC v řádu několika týdnů. Narazíte-li v návrhu na nějaké novinky či zajímavosti, neváhejte se o ně podělit v komentářích!
Příloha: Návrh jízdního řádu 2017 na tratích SŽDC – stav po projednání návrhu (ZIP, 124 MB)
A lávka mi nepřijde jako tak špatná věc, obzvlášť, když je to jediné pěší spojení směrem k Radlické, a jako taková je i využívána. A dělat na podchod samostatné stavební řízení by to celé jednak odsunulo o další rok, a druhak by byl asi zbytečný, pokud se má v rámci rekonstrukce Smíchova rušit i Severní nástupiště, a Semmering zaúsťovat někam na nový 4.peron Smíchova jako takového... Pak bude podchod ústit naopak na povrch a v místě s.n. budou už nové baráky a ulice...
Pokud to vozíš tak si na to můžeš od prosince psát pokaždý OZ a stížnost na kraj.
Radek Papež: Bohužel 178 míst je v ranním trilobitu jednoduše málo a to je těch 178 míst "skutečných", na rozdíl od obsazenosti dvou B která bude s těží 120... Zbytek bude v uličkách a u dveřích -) takže cetování jako v Indii....
Rozpadnou se tak přestupní vazby ve Svinově od osobních vlaků z Přerova, Mošnova, Studénky, Opavy.
A zároveň se prodlouží čekání od posledního rychlíku z Brna z cca 45 minut na minut 85.
Když někdo tedy nestihne vlak 22:20 tak pojede až 0:40.
Vlak ve 23:22 ve směru Těšín není ani po urgencích zaveden.
Když chtějí posouvat z 0:00 na 0:40.
Opravdu neskutečné!!! Rozhodit večerní přestupní vazby ve Svinově podle toho jak to dopravci vyhovuje.
Kraj platí, ale skáče tradičně jak dráhy pískají. Smutné...
Pokud chcete vozit na dráze kaštany, tak se nemůžeme divit, že nám to tu nefunguje :) Já bych se spíš zaměřil na cestující. A ti na nějakou lávku nejsou zvědaví.
V.
Dvojitá úvrať "Žvahov - Smíchov společné nádraží - k výtopně na Zlíchově - Smíchov osobní 3a nástupiště" nende, bo na společném nádraží jsou ručně házené výhybky s odvraty a než tam vyúvraťujete, tak je to cca na 10 minut a možná víc, to podle toho, na kterou dopravní kolej by se jelo.
Co vím já, tak se na společném nádraží bude křižovat. S tím jsou spojené dva problémy. První je, že to křižování zabere nějaký čas, než to výpravčí oběhá ve výhybkách a vytelefonuje. Druhý problém, který z návrhu jízdního řádu nevyčtete, tak je ten, že to ubírá další dopravní kolej, která bude chybět žlutému dopravci. Pak je tam ještě pár souvislostí, ale to už jsou detaily.
V.
Nicméně nevidím důvod, proč by se, i bez stavebních úprav, nemohlo jezdit třeba na kusou kolej na 3. nástupišti, která je, pokud vím, nevyužívaná. Stačilo by udělat úvrať přes kolej od Rudné, tj. ani by to nezavazelo na zhlaví pro vlaky Praha-Beroun(-Plzeň), které jezdí často, zatímco jak Semering, tak Rudná, mají jeden pár vlaků za hodinu (takže by se tam spolu snad vešly).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.