..: GVD 2017: Návrh jízdního řádu SŽDC, stav po projednání :..

681.001-4, Polom - Jeseník nad Odrou, foto: Duhy Praha – Když jsme v červnu zveřejnili návrh jízdního řádu SŽDC pro rok 2017, jednalo se o první verzi před připomínkováním občany, obcemi či jinými institucemi. To proběhlo během léta, následně SŽDC zpracovala další verzi návrhu. Zatímco některé kraje výsledný dokument (resp. jeho část týkající se tratí na jejich území) zveřejnily, jiné doposud nikoliv. Abyste si mohli udělat přehled i o těch tratích, pro něž aktuální verze návrhu jízdního řádu není veřejně k dispozici, zažádali jsme o tento dokument přímo SŽDC a nyní vám jej v nezměněné podobě přinášíme. Pozor, přiložený návrh stále není konečným jízdním řádem, ten bude zveřejněn na webu SŽDC v řádu několika týdnů. Narazíte-li v návrhu na nějaké novinky či zajímavosti, neváhejte se o ně podělit v komentářích!

Příloha: Návrh jízdního řádu 2017 na tratích SŽDC – stav po projednání návrhu (ZIP, 124 MB)


RaPa Poslat mail autorovi | 2.10.2016 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
04.10.2016 (10:19)  
E699: Sic nahrazuje Sp 1794 ale také 1781 a tam bude kapacita hodně chybět. Nevím proč mám pocit že to má jezdit i s 1. třidou tudíž A+2xB.

Některé současné osmivozovky dle mého zdroje budou 9 vozové (snížení kapacity vozem Bee)
registrovaný uživatel E699 
04.10.2016 (10:11)  
Pavel Dvořák, zbytek R bude klasicky v sestavě ABpee-BDs-Bee-Bpee-Bpee-B-B-A

Ten R nahrazuje 854-054, což je kapacita cca 130 míst. Na to 2xB bohatě se svými cca 160 místy stačí. S ohledem na to, že z Náchoda to jede téměř prázdný, to bohatě dostačuje.
04.10.2016 (7:32)  
Na Knížecí: Postupuje se klasicky nelogicky - zrušení této zastávky by mělo předcházet buď prodloužení podchodu od metra k severnímu nástupišti anebo přetrasování tratě k nástupištím stávajícím (v případě potřeby další kapacity k přidanému čtvrtému). Nebo alespoň (ale nejlépe současně) obnovení zastávky Vyšehrad, odkud je přestup na tramvaje do centra a přístup do školského areálu. Takhle to dost možná povede k oslabení zájmu a opětovným úvahám o zrušení Pražského semmeringu... :-(
registrovaný uživatel Lkprak 
04.10.2016 (7:28)  
R.U.R.: přesně tak, zrušení zastávky "Na Knížecí" souvisí s plány na přestavbu oblasti. Psalo se o tom nedávno v novinách.
registrovaný uživatel 55p 
04.10.2016 (6:15)  
R699: Aha, takhle to dává smysl. A u ostatních vlaků hradecké linky mají být posilové vozy taky takto "kombinovaně" nebo všechny vpředu/vzadu?

Teď jak si to čtu, tak ten R do Meziměstí bude ještě kratší, než jsem čekal, dvě béčka. Ikdyž je fakt, že na Jeseník to od Zábřeha jezdí podobně, ne?
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
04.10.2016 (1:51)  
Na Pražském Semmeringu (122) se zřejmě chystá změna. Podle toho, jak to tam teď visí, bude zrušena "Praha-Smíchov Na Knížecí", a vlaky budou zase jezdit přes "Praha-Smíchov severní nástupiště" -- ale zato až na hlavák.
Na jednou stranu je určitě fajn, když ten vlak dojede až na hlavák (pokud se jim tam teda vejde), ale na druhou stranu Na Knížecí byla skvělá zastávka, snadno dostupná, přímo u metra, a hojně využívaná -- zatímco Severní nástupiště normální cestující pravděpodobně vůbec nenajde... Bojím se, že tohle povede k razantnímu poklesu počtu cestujících na trati...

Slyšel jste o tom někdo něco? Můj odhad je, že by to mohlo souviset s plánovanou postupnou přestavbou Smíchovského nákladového nádraží na kanceláře a byty (Smíchov City), která má zdá se začít právě v oblasti Na Knížecí. Na druhou stranu, podle vizualizací developera má být časem zrušeno i Severní nástupiště (a trať asi přesměrována na Smíchovské nádraží), nicméně o tom jsem žádné konkrétní informace nenašel.
registrovaný uživatel Domis 
03.10.2016 (22:35)  
Michal Jaroš: Asi jsi mě nepochopil. Kde je v jízdním řádu zmínka o tom, že v 1. tříde SC Plzeň - Cheb není povinná rezervace? Naopak platný JŘ obsahuje poznámku "v úseku Cheb - Plzeň hl.n. povinná rezervace míst pouze v 1. vozové třídě". Nebo jsi tím myslel, že rezervace není v praxi vyžadována?

Ale zde jde o druhou třídu a "otevřený systém" bez povinných místenek, protože SC je v úseku Plzeň - Cheb objednávaný ministerstvem. O čemž v návrhu chybí jakákoliv zmínka.
04.10.2016 (10:35)  


Mám ověřenou informaci, že někdy od léta (červenec/srpen) již není povinná rezervace v 1. třídě vyžadována. Jedná se o oficiální opatření ČD, nikoliv benevolenci vlakového doprovodu. Cestující 1. třídy bez rezervace obdrží zdarma pouze vodu a noviny (bez prémiových služeb SC, bez garance).

Cestující s rezervací SC i nadále obdrží standardní rozsah služeb.
registrovaný uživatel E699 
03.10.2016 (16:35)  
Pavel Dvořák: Ale souprava pro R949, která jede z Prahy, vychází z R944, která je výchozí z Hradce Králové z "myčky". Takže se to v depu sestaví. A po příjezdu R949 odstoupí lokomotiva, roztrne se souprava mezi ABpee a B, souprava 750.7+2xB odjede do Meziměstí, vozy A-B-Bpee si odtáhne 714 do depa přes jižní zhlaví do depa a na soupravu ABpee-BDs-Bee-Bpee najede elektrika a odjede jako R940 do Prhy, jako v tomto GVD.
registrovaný uživatel 55p 
03.10.2016 (13:59)  
E699: Stejně se bude odvěšovat A z konce soupravy, tak se mi nějak ztrácí ta úspora, ba naopak.

Respektive snazším odvěšováním bude naopak těší sestavení pro směr do Prahy, neboť k soupravě, která přijede od Trutnova, se na začátek vlaku dá lok. a na konec vozy...
registrovaný uživatel comar 
03.10.2016 (11:30)  
Kdy bude rozhodnuto komu budou prideleny konfliktni trasy Praha-Brno-Breclav-Stare Mesto/Blava
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko