..: EBA schválila lokomotivy Škoda 109E :..

380.002 ŽZO Cerhenice, foto: Chary Berlín — Německý drážní úřad schválil lokomotivy Škoda 109E, provozované u Českých drah jako řada 380, pro provozování v Německu. Ke schválení došlo v průběhu tohoto týdne a díky němu bude možno dodržet původní plánované nasazení těchto strojů na vlacích z Prahy do Hamburku od začátku platnosti jízdního řádu 2015/2016. Schválení k provozu v Německu také znamená pro samotnou Škodu velký úspěch. Vyřešil se jím totiž jeden z nejčastěji proklamovaných problémů ohledně provozu těchto lokomotiv u samotných Deutsche Bahn, kterým má být dodáno několik strojů typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NIM Express na lince Mnichov - Ingolstadt - Norimberk.

Zdroj: Škoda Transportation


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 24.5.2015 (9:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JiP 
25.05.2015 (4:38)  
nojva: No kdo brani aby se koupily dalsi. POkud by CD, CDcargo a ZSSK byly co k cemu, tak si spolecne objednaji treba nejakou vetsi serii 380 a dosahnou na lepsi cenu, nez tyto kusovky. Ono ty 350 a nase 151 uz jsou dost na hrane zivotnosti a i trakcni schopnosti jsou uplne nekde jinde nez 380, rekuperace energie, atd.. Navic CDcargo v podstate nema dodnes zadnou poradnou lokomotivu na naklady, aby mohlo zajet treba do Rakouska i Nemecka a neni se cemu divit, ze je soukromnici s novymi lokomotivami postupne vyschovavaji z techto preprav, totez plati pro ZSSK a Slovenske cargo a dopravu do Rakouska.
registrovaný uživatel Sim 
25.05.2015 (0:53)  
Jaky ze to byl termin planovaneho predani vcetne papiru? Myslim tim to, co bylo v puvodni smlouve, at si muzeme udelat obrazek, nakolik je penale pozadovane po skodovce za zpozdeni adekvatni.
Kazdopadne slava nikoliv trikrat, ale minimalne za kazdy rok zpozdeni jednou.
25.05.2015 (0:00)  
Pokud budou Bastardi bez práce, ideální by asi bylo využít velké unifikace těchto řad a převázat 371 na 372 a převodovky využít v Pešinzích či Esech, jak už tu bylo zmíněno. Určitě by se nějaké kousky na 160 hodily.
registrovaný uživatel nojva  mail  
24.05.2015 (22:28)  
Pikehead: Takže 380 budou kompletně zajišťovat Praha-Hamburg a Praha-Budapešť a možná EC z Vídně do Bohumína, víc už jich není.. A co bude na expresech do Žiliny přes Horní Lideč až Půchov přepnou na 25kV? Jenom nespolehlivé gorily a nebo slovenské "rychlé" Esa 361.1, kde stejně nebudou garantovat rychlost 160km/h kvůli slabému výkonu, pokud se nepletu. Škoda že 380 nebylo objednáno aspoň 50ks, toto je fakt smutnej počet.
registrovaný uživatel Qaws 
24.05.2015 (21:51)  
Schváleno na DB, tak už to ČD mohou konečně převzít... Kolik dělá aktuálně penále za pozdní dodání?
Jinak jsem samozřejmě rád, že se to schvalování dotáhlo do úspěšného konce, teď snad budou Škodovce přibývat zakázky ze Západu...
24.05.2015 (21:29)  
Slovan: nasazení, které zmiňujete, je pro ty lokomotivy záložní a nebyly na něj původně určené. Vrátí se tam to, co tam jezdilo dřív.
24.05.2015 (19:45)  
Teď budu jen spekulovat, ale v případě, že by 380tky zajížděly teda do Německa, budou chybět na moravských větvích na Slovensko, což by museli vyrovnávat naši sousedé nějakou gorilkou nebo esem. Nemám-li pravdu??
24.05.2015 (18:43)  
371 (372) byl překonaný stroj již při nasazení do provozu. Možná by někdo řekl, že by byly vhodné k modernizaci. Uvážíme-li, že taková inovace stojí na Slovensku 65-68 milionů korun, tak je snad lepší je nechat v záloze a za takouvou cenu je to mrhání prostředky.
24.05.2015 (17:15)  
PN: DB nemusí nic blokovat. Stačí, když si to neobjednají a nasadí tam vlastní techniku, pokud ji mají. :)
registrovaný uživatel PN  mail  
24.05.2015 (16:40)  
A ono je jisté, že budou 380 jezdit až do Hamburku? Známe přece Němce, jak si chrání vlastní píseček a věřím, že nebýt toho nákupu Zátopků DB, nic by se neschválilo, takže bych se nedivil, kdyby DB provoz 380 dál než do Drážďan stejně nějak zablokovaly a ve výsledku se změnilo jen to, že do Drážďan pojedou 380 místo Bastardů.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko