..: EBA schválila lokomotivy Škoda 109E :..

380.002 ŽZO Cerhenice, foto: Chary Berlín — Německý drážní úřad schválil lokomotivy Škoda 109E, provozované u Českých drah jako řada 380, pro provozování v Německu. Ke schválení došlo v průběhu tohoto týdne a díky němu bude možno dodržet původní plánované nasazení těchto strojů na vlacích z Prahy do Hamburku od začátku platnosti jízdního řádu 2015/2016. Schválení k provozu v Německu také znamená pro samotnou Škodu velký úspěch. Vyřešil se jím totiž jeden z nejčastěji proklamovaných problémů ohledně provozu těchto lokomotiv u samotných Deutsche Bahn, kterým má být dodáno několik strojů typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NIM Express na lince Mnichov - Ingolstadt - Norimberk.

Zdroj: Škoda Transportation


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 24.5.2015 (9:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
26.05.2015 (15:33)  
Srdcovka: O to se právě snažím v této diskuzi :) Vycházel jsem ze zastaralých informací, to se holt stává. Navíc byly takového druhu, že dávaly naděje na tak masivní zlepšení, o jakém se právě teď dozvídám, jen mizivé. A snad se shodneme na tom, že reakci "budu rád, když mě poučíte" lze za polemickou označit jen stěží.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
26.05.2015 (13:26)  
zdroj: sždc a czso

http://i.imgur.com/dpY6cLa.jpg

Vypadá to, že, až na okrajové části, skutečně na všech jihočeských tratích je rekuperace povolena.
26.05.2015 (10:14)  
Možná by byly šikovné mapy SŽDC, dole je i mapa s (ne)možností rekuperace bez ohledu na napětí a kmitočet v drátě nad mašinou.
http://provoz.szdc.cz/PORTAL/ViewArticle.aspx?oid=594598
26.05.2015 (10:09)  
Doplním:
V Jižních Čechách se může rekuperovat prakticky všude, tuším, že povolení končí od Chotovin, Strakonic a ?Cerekve? směrem na sever.
Z toho předpokládám, že jihočeské napáječky jsou již bez zpětných wattových relé (byly tam ještě nějaké úpravy?). Možná by nám mohli strojvedoucí z lok 186, které tam občas jezdí, nebo z Panterů povědět více.
Rovněž na Jižní Moravě se tuším může rekuperovat všude s výjimkou vysočiny. a tam bych očekával průlom s nástupem panterů. Uvidíme.
Nemožnost rekuperovat na střídavině na Plzeňsku si vysvětluji jiným dodavatelem energie a jeho nechutí to nějak povolit (zpětně vykupovat, či co já vím), no prostě nějakými politicko-manažerskými kejklemi. Jestli je v tom jiný technický problém, budu rád za poučení.

Na Plzeňsku se to zatím týká jen pendolin (která mají tuším střídavou rekuperaci nějak softwarově zakázanou) a rekonstruovaných es. Když tam začínaly jezdit, tak napáječky občas vypadávaly.

Netahejte mě za slovo, je to jen jak lovím popaměti. Za zpřesnění budu rád.

Ale to jsme hodně odběhli od 380:):) Celkem jsme zvědav jak na ně budou němečtí strojvedoucí reagovat:):) A neměli by si na ně udělat také nějaký simulátor?
registrovaný uživatel Kakov 
26.05.2015 (9:31)  
Srdcovka: taky bych moc prosil, jestli by jste mohl něco o tom napsat, případně jestli to je někde na netu, sem hodit odkaz. Děkuji

Myslím, že posledním příspěvkem se pan Nickon chtěl také jen ujistit, jestli jsou jeho myšlenky správné, určitě se nejednalo o nějakou polemiku.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
25.05.2015 (23:48)  
Srdcovko, můžete to laskavě rozepsat včetně detailů pro nás pro všechny, kteří nemáme tu možnost se s těmi detaily tak jako uplně do detailu seznamovat?
25.05.2015 (23:15)  
Ad NIcKON:
Seznamte se prosím s místními poměry a potom polemizujte se záležitostí rekuperace. Děkuji!
25.05.2015 (22:52)  
Pikehead - nevím jak ty, ale já si myslím, že by nejen ČD by moc nechtěli aby se jim platilo markami a to nejen na dřevo.
25.05.2015 (20:52)  
rabín: velmi příjemou vlastností výkonů pro DB je to, že platí v markách na dřevo. Proto jsme si tu Bmz ze Siemensu moc neužili. Totéž by mělo platit o mašinách, takže si jich tu taky užijeme minimálně. :)

nojva: taky mi přijde, že přehrabávání se ve šrotišti tam a nazpět už je trochu marná činnost. Proti rekonstrukcím mluví to, že 4MW je na stošedesátkovou mašinu zoufale málo. Jedna cesta jsou rychlíkoví panteři, druhá cesta výběrko a takový to žlutý co vypadá jako kostlivec, třetí cesta, že se ČD zmůže na další sérii 380...
25.05.2015 (19:34)  
Na Slovensku by mala byť od decembra skúšobne povolená rekuperácia od Pezinka po Trenčiansku Teplú na striedavine a asi prakticky všade na jednosmerke.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko