Berlín — Německý drážní úřad schválil lokomotivy Škoda 109E, provozované u Českých drah jako řada 380, pro provozování v Německu. Ke schválení došlo v průběhu tohoto týdne a díky němu bude možno dodržet původní plánované nasazení těchto strojů na vlacích z Prahy do Hamburku od začátku platnosti jízdního řádu 2015/2016. Schválení k provozu v Německu také znamená pro samotnou Škodu velký úspěch. Vyřešil se jím totiž jeden z nejčastěji proklamovaných problémů ohledně provozu těchto lokomotiv u samotných Deutsche Bahn, kterým má být dodáno několik strojů typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NIM Express na lince Mnichov - Ingolstadt - Norimberk.
Zdroj: Škoda Transportation
Protože v rámci výstavby IV.koridoru byly napáječky k tomuto účely konstruovány.
A jak mi vysvetlite, ze prakticky na vsech jihoceskych elektrifikovanych tratich je rekuperace povolena?
Zrovna rekuperace je messerchmittům u nás i na Slovensku na dvě věci.
A to jako proč, mohu-li se zeptat? Na Slovensku asi (zatím) ne, ale u nás se snad už dávno vesele rekuperuje, ne? ;-)
A k článku:
...několik lokomotiv typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NEM Express...
Žádný NEM, ale NIM. N jako Nürnberg, I jako Ingolstadt a M jako München; nic až tak složitýho, aby se to muselo komolit... ;-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.