..: EBA schválila lokomotivy Škoda 109E :..

380.002 ŽZO Cerhenice, foto: Chary Berlín — Německý drážní úřad schválil lokomotivy Škoda 109E, provozované u Českých drah jako řada 380, pro provozování v Německu. Ke schválení došlo v průběhu tohoto týdne a díky němu bude možno dodržet původní plánované nasazení těchto strojů na vlacích z Prahy do Hamburku od začátku platnosti jízdního řádu 2015/2016. Schválení k provozu v Německu také znamená pro samotnou Škodu velký úspěch. Vyřešil se jím totiž jeden z nejčastěji proklamovaných problémů ohledně provozu těchto lokomotiv u samotných Deutsche Bahn, kterým má být dodáno několik strojů typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NIM Express na lince Mnichov - Ingolstadt - Norimberk.

Zdroj: Škoda Transportation


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 24.5.2015 (9:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.05.2015 (16:02)  
Aha, takže chápu to dobře, že prakticky všemi jihočeskými elektrifikovanými tratěmi je myšlen IV. koridor? Nebo se to týká ještě nějakých dalších?
25.05.2015 (12:03)  
Bakiy:
Protože v rámci výstavby IV.koridoru byly napáječky k tomuto účely konstruovány.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.05.2015 (11:46)  
To vám nevysvětlím, protože o tom nevím :) Předpokládám, že je to poměrně nová záležitost - budu rád, když mě poučíte.
registrovaný uživatel Bakiy 
25.05.2015 (11:03)  
Na střídavině jsou, pokud vím, i problémy s fázemi, za současného stavebně-technického stavu elektrifikace našich tratí prakticky neřešitelné.
A jak mi vysvetlite, ze prakticky na vsech jihoceskych elektrifikovanych tratich je rekuperace povolena?
25.05.2015 (10:38)  
Tak to už, aby Škoda začala ty vratné soupravy vyrábět
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.05.2015 (10:14)  
Navíc jen na ss a mezi vlaky vzájemně. Na střídavině jsou, pokud vím, i problémy s fázemi, za současného stavebně-technického stavu elektrifikace našich tratí prakticky neřešitelné.
25.05.2015 (8:48)  
ythomas_ct: no rekuperuje, ale kvuli neschopnosti SZDC nainstalovat merice energie se plati stale pausalem. Takze si sice koupite drahou uspornou lokomotivu, ale platite stejne jako se starou odporovou.
25.05.2015 (8:18)  
Ad NIcKON:
Zrovna rekuperace je messerchmittům u nás i na Slovensku na dvě věci.
A to jako proč, mohu-li se zeptat? Na Slovensku asi (zatím) ne, ale u nás se snad už dávno vesele rekuperuje, ne? ;-)
25.05.2015 (8:16)  
Endlich! Tak velká gratulace do Plzně... :-)

A k článku:
...několik lokomotiv typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NEM Express...
Žádný NEM, ale NIM. N jako Nürnberg, I jako Ingolstadt a M jako München; nic až tak složitýho, aby se to muselo komolit... ;-)
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.05.2015 (8:12)  
Zrovna rekuperace je messerchmittům u nás i na Slovensku na dvě věci.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko