Praha — Po delší době jsou v prodejnách obchodní sítě Lidl opět k zakoupení poukázky na síťové Celodenní jízdenky ČD. Poukázka podobně jako v letech minulých stojí 199 korun a bude v prodeji od 28. října do 16. listopadu letošního roku. Samotnou jízdenku je pak možné využít pro cestování ve dnech 8., 16., 22. nebo 29. listopadu. Jízdenka slouží k neomezeným jízdám v daný den ve druhé vozové třídě po celé České republice s tím, že do vlaků kategorie SC je nutno klasicky zakoupit místenku. Letošní novinkou je, že poukázku je nutno směnit za jízdenku na internetových stránkách ČD, namísto tradičního výdeje jízdního dokladu u pokladní přepážky. Prakticky bude výdej jízdenky probíhat tak, že na webu ČD zadáte kód nacházející se na stíratelném poli poukázky.
Zdroj: Lidl
Kralupy-Praha (R, Elefant)
Praha-Břeclav (-Wien Meidling) (Railjet)
(Wien Meidling)-(Wien Praterstern) (S-bahn)
(Wien Meidling-)- Břeclav - Praha (Railjet)
Praha-Kralupy (Os, Elefant)
Kombinace Lídlenky a levné mezinárodní jízdenky pro Rakousko vyšla opět úplně nejlevněji a to i přes zakoupené místenky po ČR a vyhlášenou akci Advent Wien.
Ještě musím ocenit služby JLV. Osobní přístup, vynikající jídlo, přijatelné ceny, vstřícnost. Hlavně v Rakousku v kontrastu s chováním rakouského průvodčího to obzvlášť vyniklo :-)
Když jela máma Šumperákem z Vyškova do Hranic, měla tam ve vlaku 2 party dětí s vedoucími, kteří si vlezli do vzdálenějšího kupé, aby měli klid a nechali děcka řvát vzadu bez dozoru :-)
Jedna skupina těchto dětí přestpupila v Olomouci na tu Kysucu :-) Takže když jsem ze Zábřeha jel už s mámou, měla tam ty děti znovu :-)
Do ní jsem díky zpoždění nastoupil v Zábřehu. Prý někde odpojovali vagón, co měl poruchu.
Má cesta tedy byla"
1) Malé Žernoseky - Ústí n/L - Os Elefant
2) Ústí - Praha hl.n - EN Phoenix
3) Praha - Zábřeh - Kysuca
4) Zábřeh - Nezamyslice - Os RegioPanter
5) Nezamyslice - Zábřeh - Os Regiopanter
6) Zábřeh - Praha hl.n - EC Kysuca
7) Praha - Roudnice n/l - R Elefant
8) Roudnice - Malé Žernoseky Os Elefant
Vlaky docela prázdné, akorát logicky to EN a zpožděná Kysuca byly plnější.
U EN se v Ústí opět nechtěly odblokovat dveře, to je už podruhé, co jsem jel něčím takovým.
Kralupy-Praha hl.n. (R s Elefantem, load factor 90%)
Praha Hl.n. - Ostrava hl.n. (Pendolino, load factor 60%)
Ostrava-Stodolní - Ostrava (Brejle s koženkama, 25%)
Ostrava-Hranice (EC Kysuca, renovovaný velkoprostor. vůz ČD, 15%)
Hranice-Břeclav (EC Warsovia, červenobílý velkoprostor. vůz ČD, 70%)
Břeclav - Praha (Railjet, load nejprve 5%, nakonec 80%)
Praha TGM-Kralupy (Os Elefant, 90%)
920km. Lídlařů jsem potkal dost a až na technickou poruchu Banána to byla Tour de luxus.
Jak teda vlastně probíhají školení a zkoušky průvodčích/vlakvedoucích z tarifu a předpisů?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.