..: Na trať z Moravské Třebové do Chornic se od září vrátí vlaky :..

Křižování v žel. st. Chornice, foto: Mathew Chornice — Jediná letošní plánovaná změna jízdního řádu SŽDC, která vstoupí v platnost v neděli 15. června, přinese novinky v železniční dopravě mimo jiné také v Pardubickém kraji. Zde od nástupu radního pro dopravu Jaromíra Duška nezůstal v dopravní oblasti s mírnou nadsázkou kámen na kameni a tento trend zřejmě bude dále pokračovat. Od 1. září letošního roku dojde k obnovení stejným krajem dříve zastavené osobní dopravy v úseku trati 017 Moravská Třebová - Chornice. Nově budou zavedeny dva páry osobních vlaků, které pojedou v pracovní dny, jak ostatně udává traťový jízdní řád platný od 15. června [PDF].

Pro úplnost zde uvádíme orientační jízdní řád, ze kterého je patrné, že jeden pár vlaků bude veden přímo z/do České Třebové ve formě přímého vozu.

z ČTPlatí od 1.IX. v pracovní dnydo ČT
5.2815.09Moravská Třebová7.2017.04
5.5615.37Chornice 6.5216.36

To však nejsou jediné změny v kraji. Na trati 019 z České Třebové do Lanškrouna dojde z zavedení specifického způsobu odbavování cestujících u většiny vlaků. Na trati ze Svitav do Poličky a dále Žďárce u Skutče dochází ke změně zastavovací politiky vlaků. Všechny vlaky již od 7. dubna zastavují v Pomezí, zatímco projíždějí tarifní bod Pomezí zastávka. Od červnové změny budou čtyři vlaky ve směru do Poličky zastavovat v obou těchto zastávkách.

Zdroj: Správa železniční dopravní cesty


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 24.5.2014 (13:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Pardubický


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
21.06.2014 (13:17)  
Možná by stačilo vlakové taxi. :-)
01.06.2014 (11:31)  
Dva páry vlaků v pracovní dny, s hodinovým prostojem v Chornici, to je teda terno. Kdyby na těch podělaných krajích myslel taky někdo na lidi a ne jen na sebe, tak by mu muselo dojít že během té hodiny to může dojet do V.Opatovic nebo Dzbelu a udělat to alespoň nějaké přípoje!?

A to už vůbec nemluvím o tom že regionova nebo 810 pardubického kraje je úplně stejná jako regionova nebo 810 olomoucká a na nějakém principu vyrovnávky výkonů (po vzoru mezinárodní vozby) by to mohlo jet skrz z Prostějova až do České Třebové a na druhém vlaku zpátky, takže by s těma argumentama - ,,kraj dostal dotaci a tak to musí jezdit tady v kraji - je na to smlouva" - jít do háje
01.06.2014 (7:38)  
Tady je to zase samý extrém, jeden zadupává do země a druhý vynáší do nebes. Přitom realita je někde mezi. Určitě není na IREDO úplně vše špatné (a také to hádám není dílo jediného člověka), ale prostor ke zlepšení je. Trochu větší sepětí s realitou by neuškodilo. Postačí, když obě strany budou systém osobně nějaký čas v běžném životě používat. Co mi stále schází, je snaha řešit paušální platby za vlaky a monopol jednoho železničního doprave. Vždy je jednodušší něco odepsat než udržet či dokonce rozvíjet, ale návrat ke ztraceným možnostem je pak o to složitější.
30.05.2014 (16:22)  
kave: Nevím, o čem mluvíte. IREDO na Broumovsku je pro mě vzorem dopravní obslužnosti venkova. V Pardubickém kraji vidím jedinou chybu v zavedení na celém území naráz. Jsem z kraje, kde IDS není a za Zárubovo IREDO (autobusy k vlakům, obslužnost o víkendu) bychom byli hodně vděčni.

Reptání režistů a pindy o historické hodnotě lokálky Grulich Hbf.-Hannsdorf stranou, standard dopravní obslužnosti by měl odpovídat velikosti obydlí a ne tomu, že tam někdo před 150 lety natáhl koleje.
Registrierter Benutzer kave 
29.05.2014 (17:30)  
Tomáš Záruba:

No toto je nebetyčná drzost, žasnu. Ten, kdo tuto situaci způsobil, zastavil nebo rozvrátil dopravu na několika tratích, ještě kritizuje. Něco zkazit je velmi snadné, ale náprava je obtížná, často už nemožná.
29.05.2014 (13:21)  
Skutečně kouzelný region. :) To bude fakt sranda, až bude zrovna Dušek (nebo jím vedený úřad) odpovídat na stížnosti typu to jste se zbláznili dát příjezd hodinu před začátkem práce, zvlášť pokud je napadne že existuje kombinace bus Moravská Třebová (5:01) - Svitavy,žel.st. (5:21 - 5:29) - Česká Třebová (5:40).
Zejména pro dojíždějící do práce s režijkou zřejmě dojde k velice zábavné situaci s ohledem na to, "kdo je kdo." :-))

Jen je mi tedy líto Mladějova a Kunčiny.
28.05.2014 (18:39)  
Do Chornice jezdí bumlák pro dřevo směrem od Moravské Třebové, navíc tam sídlí výpravčí.
28.05.2014 (16:04)  
Na druhou stranu trať se musí udržovat tak jako tak, dokud není zrušená (alespoň tedy podle zákona). Navíc Chornice nejsou zcela bez provozu, mám dojem, že tam sem tam jezdí nějaký náklad.
28.05.2014 (16:02)  
Pan Dušek má politické body, ale na údržbu trati nemusí dát z krajského rozpočtu ani korunu...
Registrierter Benutzer vsacan 
26.05.2014 (17:36)  
ze by?moje nejoblibenejsi trat sice od prostejova ale od trebove se to taky da,od pv to asi uz nebude,neska se jenom rusi a rusi,nakupy novych vozidel to nespravi
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko