Praha - Dozorčí rada Českých drah dnes krátce po poledni na svém zasedání odvolala z funkce předsedy představenstva dosavadního generálního ředitele ČD Daniela Kurucze. Ten ve své funkci v čele státního dopravce vydržel přibližně osm měsíců, do vedení společnosti nastoupil letos v březnu po odchodu Dalibora Zeleného. O změnách ve vedení společnosti informoval portál iDnes.cz. Oficiálním důvodem jeho konce je především údajná špatná komunikace s Ministerstvem dopravy, ministr Antonín Prachař se navíc dlouhodobě plány na jeho odvolání netajil - první spekulace o tomto kroku se objevovaly již v létě. Na Kuruczovo místo nastoupí dosavadní člen představenstva Pavel Krtek. Novými členem nejvyššího vedení společnosti pak bude Roman Štěrba, který doposud u dopravce pracoval v oblasti strategického controllingu, a také Ludvík Urban, dosavadní náměstek pro regionální integraci.
Zdroje: iDnes.cz, České dráhy
A co takhle zrušit celé České Dráhy.
1. všechen nemovitý majetek i s lidmi, kteří ho administrují bych převedl na stát - SŽDC. (včetně pokladních)
2. čištění vagonů, lokomotiv, servis bude stejně outsorsován.
3. všechny lidi, kteří obsluhují vlak (průvodčí, vlakvedoucí, strojvedoucí, posunovač bych zaměstnal pod jeden právnický subjekt (s.r.o. /a.s.)
4. SŽDC by mi vystavila fakturu za naftu, elekřinu, použití nádraží, pronájmy a poplatek za užití dopravní cesty.
5. SŽDC by mi posílala tržby za jízdné, které koupí lidé na nádražích a to všem dopravcům co provozují osobní dopravu v ČR
Jedno ředitelství o deseti lidech v každém kraji a nad nimi jeden papaláš a 100.000,- plat.
By jste viděli, kolik by to vyneslo peněz a ty peníze by se dali dát do starých dluhů a poté na nákup nových vlaků...
Ta podminka praxe v oboru je jen formalni, viz Jourova:-)
Ve volebním štábu ANO Nutno však doložit uctívání ministra Babiše jako jediného boha a zachránce ČR. Vedení firmy z oboru výhodou :D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.