..: ČD spustily hodnocení palubního personálu vlaků SuperCity :..

Hodnocení palubního personálu SC, foto: ČD / Aleš PetrovskýPraha — Pět hvězdiček pro Marka a jen dvě pro Radku. I tak může vypadat nově hodnocení palubního personálu vlaků SuperCity od klientů Českých drah. Právě dráhy zavádějí tento, pro ně až netradičně, inovativní způsob určitého druhu zpětné vazby. Hodnocení je dostupné na webových stránkách dopravce v sekci SC Pendolino bez jakékoliv registrace či přihlašování. Jak uvádí Petr Šťáhlavský, tiskový mluvčí ČD: „Pod headline ‚Jsme tu pro Vás‘ jsme mohli dát hromadnou fotografii celého týmu stevardů SC, my jsme se ale rozhodli pro jinou cestu a toto je výsledek.“ Redakci magazínu samozřejmě zajímalo, jak na tento styl prezentace reagovali zaměstnanci na pozicích vlakvedoucí-stevard a průvodčí-stevard, kterých se hodnocení bezprostředně týká.

Podle Šťáhlavského si zaměstnanci uvědomují změny, kterými železniční doprava v současné době prochází a je nutné, aby zákazník odcházel vždy naprosto spokojený a jeho očekávání byla naplněna. Rozhodně nešlo o hledání nejslabšího článku, jelikož zaměstnanci pro vlaky SuperCity jsou velmi pečlivě vybíráni, ale spíše o formu pozitivní motivace. Proti tedy nebyl vyloženě nikdo. „Samozřejmě každý zaměstnanec musel také souhlasit s focením, bez kterého by na webu uveřejněn nebyl.“ dodává Šťáhlavský. Počítá se také s implementací této možnosti do palubního portálu, který je dostupný v rámci intranetu spojů SC. Naopak se jmenovkami, které můžeme vídat u soukromých dopravců jako je LEO Express či RegioJet (ale i např. u společnosti JLV), České dráhy prozatím nepočítají.

Zdroj: České dráhy


Aleš Petrovský | 28.10.2013 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


registrovaný uživatel EC 174  mail  
29.10.2013 (14:22)  
Rikin: Ano, pro úsek Frant. Lázně - Praha lze dostat v 1. třídě i levnější místenku. Bohužel v delší relaci, např. Frant. Lázně - Olomouc už je to pouze za 200 Kč místo původních 120 Kč.
registrovaný uživatel Rikin  mail  
29.10.2013 (13:54)  
EC 174: ohledně těch místenek si myslím, že ji zlevnili. Do 1. třídy bez In-karty jsem dříve platit 200 Kč a teď stojí 100 Kč a to jsem si ji kupoval 2 dny před odjezdem, z Františkových Lázní do Prahy a sekt jsem dostal :-)
registrovaný uživatel paolo 
29.10.2013 (12:01)  
infected.bass: já to dělal také tak, dokud se neobjevil LEO. Ten má 1. třídu o cca polovinu levněji než SC Pendolino. A Premium za zhruba stejnou cenu.
29.10.2013 (10:52)  
EC174: Já naopak jenom SC, naučil jsem se to v práci a je to zkrátka nejlepší spoj.
registrovaný uživatel EC 174  mail  
28.10.2013 (13:31)  
Tak to je opravdu komické. České dráhy ve vlacích SuperCity snížily kapacitu 1. třídy na polovinu, zrušily tichý vůz 1. třídy, zavedly průchozí 1. třídu, kde cestující nemá chvíli klid, zdražily ceny místenek v 1. třídě do Chebu ze 120 na 200 Kč a naivně se domnívají, že zvýší kvalitu služeb poskytováním 1 dl šampaňského (které jednou dostanu a jednou ne – zřejmě podle nálady personálu) a možností hodnotit stevardky hvězdičkami?? Chtějí-li ČD zpětnou vazbu od cestujících, tak za sebe říkám, že moje heslo je VLAKEM SC NIKDY.
28.10.2013 (11:23)  
TTtrain: Zaměstnanec, co nechce být fotografován nemusí působit na Pendolinu. Může jít působit na osobák z Lopatic do Boudic, že.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
28.10.2013 (11:04)  
„Samozřejmě každý zaměstnanec musel také souhlasit s focením... A když ne, tak co ???
registrovaný uživatel Jugy  mail  
28.10.2013 (10:21)  
Praha hl.n.: A proč? Nějaké zdůvodnění?
registrovaný uživatel Praha hl. n.  mail  
28.10.2013 (9:27)  
Stevardky prostě budou mívat lepší hodnocení než stevardi, s tím asi nikdo nic neudělá. :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko