..: Veolia získala osmiletou smlouvu na RE Lipsko - Chemnitz :..

VT016 MRB (Mitteldeutsche Regiobahn), foto: Mitteldeutsche Regiobahn Lipsko/Hamburk — Veolia Transdev bude od prosince 2015 provozovat regionální expresy na trase Leipzig – Geithain – Chemnitz. Osmiletý kontrakt od Svobodného státu Sasko získala její dceřinná společnost Mitteldeutsche Regiobahn (MRB). Smlouva končí v prosinci 2023, ale obsahuje opci do prosince 2025. V takovém případě by MRB nahradila také spoje provozované dopravcem DB Regio vedené naklápěcími dieselovými jednotkami řady 612. Kratší trvání smlouvy souvisí s termínem dokončení elektrifikace trasy. MRB zavede 18 vlaků v pracovní dny a 17 o víkendech. Pro Veolii je tato smlouva šancí, jak uplatnit dieselové lokomotivy řady 223 (Siemens Hercules) a netrakční vratné soupravy, které do letošního prosince zajišťují vlaky Hamburg - Westerland(Sylt) pod dopravcem Nord Ostsee Bahn a pak pro ně není využití.

Zdroj: Veolia Transdev, Mitteldeutsche Regiobahn, Zweckverband Verkehrsverbund Mittelsachsen International Railway Journal


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 31.3.2015 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Německo Sasko /Sachsen


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kakov 
31.03.2015 (23:00)  
Josef Petrák:

to je celkem jedno kdo za to může, podstatné je, že nastalo zhoršení pro zákazníka, tj. vznikla chyba a ta by se měla napravit, bez ohledu, kdo za to může....
31.03.2015 (22:53)  
Karel Kovářík, Jiří Bajer: Teď je otázka, kdo za to můžeš. Trilex, že plní smlouvu doslova a nehledí na reálnou poptávku, nebo Freistaat Sachsen, který objednal menší kapacitu než je objektivně potřeba? Podobné to je teď s tou Šumavou. Může GWTR za to, že si JČK objednává menší kapacitu, než tam nabízejí ČD?
31.03.2015 (22:04)  
DJ: Jako další příklad mohu uvést tratě z Drážďan na východ - do Görlitz a do Zittau. Zde náhrada DB Regio společností Trilex vedla k velkému množství stížností, jelikož Trilex není schopen přizpůsobit kapacitu souprav požadavkům na přepravu. V mnohých špičkových spojích chyběla i místa k stání. Já i spousta kolegů (podotýkám - všichni skalní fandové železnice) jsme problém s neschopným soukromníkem vyřešili celkem razantně - zakoupením auta ;-)
registrovaný uživatel DJ 
31.03.2015 (19:02)  
Další trať, kde dojde k prodloužení jízdních dob "díky" náhradě naklápěcích jednotek vratnými nenaklápěcími soupravami? Zajímavé.

Jako by to nestačilo na nedaleké trase Dresden - Chemnitz - Hof, kde nasazení "nenaklápěček" znamenalo rozpad přípojových vazeb mezi těmito REx a vlaky do Prahy i do Berlína...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko