Lipsko/Hamburk — Veolia Transdev bude od prosince 2015 provozovat regionální expresy na trase Leipzig – Geithain – Chemnitz. Osmiletý kontrakt od Svobodného státu Sasko získala její dceřinná společnost Mitteldeutsche Regiobahn (MRB). Smlouva končí v prosinci 2023, ale obsahuje opci do prosince 2025. V takovém případě by MRB nahradila také spoje provozované dopravcem DB Regio vedené naklápěcími dieselovými jednotkami řady 612. Kratší trvání smlouvy souvisí s termínem dokončení elektrifikace trasy. MRB zavede 18 vlaků v pracovní dny a 17 o víkendech. Pro Veolii je tato smlouva šancí, jak uplatnit dieselové lokomotivy řady 223 (Siemens Hercules) a netrakční vratné soupravy, které do letošního prosince zajišťují vlaky Hamburg - Westerland(Sylt) pod dopravcem Nord Ostsee Bahn a pak pro ně není využití.
Zdroj: Veolia Transdev, Mitteldeutsche Regiobahn, Zweckverband Verkehrsverbund Mittelsachsen International Railway Journal


1 2 | Zpráv na stránku: |
Jenže uvidíme, jestli bude GWTR jako bylo GWTR...
Trochu jiný příklad je RegioJet na Bratislava - Komárno, kde se poptávka po kapacitě akumulovala do jisté doby do hospodaření firmy, ale zavedení jízdného zdarma celý koncept totálně vyhodilo z parametrů, že ministerstvo musí doplatit pronájem dalších vozidel.
A ano, v důsledku to jednání Saska a Jihočeského kraje znamená degradaci služby do takové míry, že lidi kupují auta.
"zlého soukromníka" nechte stranou, já jsem chtěl poukázat na to, že samotný fakt soukromého vlastnictví nemusí být garantem zlepšení,
myslím si, že v případě "špiček" verzus GWTR na šumavských lokálkách, asi opravdu s převozem špiček bude problém, i přesto, že za to soukromník zcela nemůže, ale na druhou stranu pokud je to schopný soukromník, měl by takovou věc předpokládat.....
takže podle mě je vina jak na GWTR (byť výrazně menší) a tak na JČK, který celkově má problémy s organizací VHD
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
