..: RegioJet je preferovaný partner DB pro linku Praha - Hamburk :..

Vectron RegioJet, foto: ŽelPage Brno/Berlín — Německý koncern Deutsche Bahn ukončil jednání o lince Praha – Hamburg s Českými drahami. Podle sdělení DB budou o provozu vlaků EuroCity nadále vyjednávat pouze se soukromým železničním dopravcem RegioJet. „České dráhy předložily dobrou nabídku, ale my jsme se rozhodli dále pokračovat v jednání exkluzivně se Student Agency,“ uvedl tiskový mluvčí DB Heiner Spannuth. Jak potvrdil generální ředitel ČD Petr Žaluda, v nastalé situaci dráhy stopnuly snahu o akvizici souprav Siemens Viaggio Comfort z opce Rakouských spolkových drah, z nichž část byla uvažována právě na linku do Německa a druhá na linku do Vídně a Grazu. Finance z emitovaných dluhopisů plánují využít na vozidla do tendrů na vnitrostátní dálkovou dopravu. RegioJet podle všeho slaví zvolení preferovaným partnerem do dalšího jednání, nicméně kontrakt zatím nezískal. Zatím nebyly zveřejněny ani podrobnosti nabídky žlutého dopravce. Na základě nové smlouvy by se upravil provoz od prosince 2013.

Zdroj: DB, RegioJet, České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2012 (1:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci

Ďalšie z regiónu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 27      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Alex7 
10.05.2012 (12:53)  
V diskusi zaznělo, že Ostravská linka tvoří 40% tržeb. Dovolte mi tento mýtus zbořit. Jedno průměrně obsazené pendolíno je asi jako dvě plně obsazené regionovy. A v celém česku jich jsou stovky! A pendolín je jen sedm. V době ranní špičky jsou všechny regionovy (a další vlaky) plné. Takže 40% tržeb z jediné tratě je NESMYSL!!!
registrovaný užívateľ lbc 
07.05.2012 (2:58)  
Dobrý poněkud pozdní večer
prastravak :,,jako šef jsem nikdy nechtěl nikoho, co zdrhnul z předchozího zaměstnání, bo sem čekal, že zrovna tak může zdrhnout mi.. ani se tym germanum nedivim...´´
Pane s přezdívkou prastravak, než něco takového napíšete, tak se příště raději zamyslete, co jste napsal. To uděláte lépe.
Každého je to pouze osobní soukromá věc, proč z předchozího zaměstnání odešel, byl donucen a nebo musel odejít. Pokud odejde sám. Navíc už je znevýhodněn na úřadu práce finančně. Pokud nepřestupuje hned do jiné práce. Z předchozí práce může odejít z vlastní vůle z důvodu rodinného, špatných spojů, může to být důvod zdravotní.A nemusí o tom ani s nikým mluvit. Může to být i důvod finanční. Takže víte tak akorát houby s octem, proč danný člověk chce a nebo musí z vlastní vůle odejít z předchozího zaměstnání. Tak nesuďte lidi, když o nich nic nevíte. Buďte tak laskavý.
Je zcela jasné, že jiný příklad je vychcánek, který přijde do práce, začne hned jak to jde bouchat přesčasy a pak se schválně hodí marod na delší dobu. A přitom žádnou nemoc zjevně mít nemusí,jen to má ,,ošetřené´´.
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
03.05.2012 (2:03)  
:-) pro Pazzy a M:

Musel jsem postavit za Prahou barák, abych pochopil, že na ves (z důvodů, které uvádíte) prostě nepatřím. A tak jsem v činžáku v Berlině a libuju si nad jeho městskou infrastrukturou. :-)
registrovaný užívateľ M 
03.05.2012 (0:12)  
Ale s tim venkovem i postou ma pravdu...
A "komunitnim autem" rozhodne. Do der nema vubec cenu jezdit velkymi hromadnymi prostredky. V utery jsem slouze pozoroval deni na nadrazi v Domazlicich. Napriklad z vlaku z Plzne (tusim 4 vagony) vystoupil jednomistny pocet cestujicich.
Trvale mam moznost sledovat "MHD" v Prostejove. Vice nez 3/4 autobusu by opravdu pokryl i nejaky minivan, nikolik ojedinele i osobni auto. Vlaky do Kostelce nejsou nepodobne tem autobusum. V tomto pripade si jsem jisty, ze nakup mensich vozidel by se skrze uspory nafty vratil docela rychle. Pripadne by ty spoje mohly jezdit casteji, pravidelny a misto te sracky, co tady mistni potentati naplanovali a nic s tim nedelaji (za 2 roky jsem s tim nejel ani jednou, protoze se to opravdu neda), by z toho mohla byt pouzitelna MHD
02.05.2012 (23:10)  
Pazzy: nic proti, ale působíte na mě tak, že jste si přečetl pár kapitol ekonomie od Holmana a máte pocit, že svět má jediné řešení. k tomu Vám gratuluji a přeji, aby Vás ten pohled na svět přešel alespoň stejně rychle jako mě. a ostatním pardon za OT reakci
registrovaný užívateľ Petr budvar  mail  
02.05.2012 (18:21)  
Pazzy:
Na ideologicky hloupé (modré) bláboly nereaguji :) Skutečně mimo.
registrovaný užívateľ Pazzy 
02.05.2012 (16:41)  
j.v. Za hrubku se omlouvám, přepravce a dopravce je hezká logistická hříčka, kterou "školí" neznalé, ale ano beru
turista 33 Km pokud jedu liniově přímo vlakem, bez přestupu na jiný systém. Já jedu do školy (bez různých slev) minimálně za 57 Kč, je to 22 Km. Každopádně reálné náklady na některé spoje tohoto typu jsou neskutečné.
stoupa,Petr Budvar Proč jsou lidé na venkově? Hezké klidné prostředí, když zavedeme větší služby, bude větší ruch, klid je tatam (i když to přistěhovalci chtějí), protože tam jsou levnější pozemky. Proč tam asi jsou levnější pozemky? Protože tam chcípl pes a nejsou služby. To je důvod, proč tam jsou babičky. Myslím si, že člověk by si měl našetřit na důchod tolik, aby měl na někoho, kdo se o něj postará nebo dobře vychovat děti, které stejnou službu udělají za něj. Tohle nemá dělat stát.
Hlášky typu, že lidé na vsi mají mít stejné služby jako ve městě snad nemyslíte vážně... doufám...
To že Česká pošta není schopna zavést odpolední výdej zásilek (A je to velká ostuda) je její věc, bohužel tu nemůže být nikdo jiný, kdo by zavedl odpolední dobu. U nás na vsi jsou pořád fronty. Jedinou snahou pošty jsou pobočky v obchodních centrech, ale tam si pro balík nepůjdu. Třeba naše pošta obsluhuje asi 4 obce, paradoxní je, že ta nejbližší sousední obec spadá pod jinou poštu, kam se jede velkou oklikou přes další dvě obce, s přestupem. Přitom na naši poštu je to kilometr. Ale že prý to tak nejde, jsou v jiném okrese, tak si babičky jezděte... OMG...
Taky si možná nastudujte něco k reformě na Novém Zélandě v 80. letech.
Ale tohle je velký OFFTopic a končím...
02.05.2012 (2:35)  
to turista
zkrátka jako když hotel nabízí nocleh se snídani a Fin si dá krajíček chleba s džemem a já si nacpu nácka a když to nevidí služba, tak si ještě odnesu v batohu, abych se mohl nacpat na snídani i na večeři... my Češi to fakt umíme :)
02.05.2012 (1:35)  
Jak tedy mohla tato linka financovat vedlejší tratě, když byla ztrátová? Nebo to byl ze strany ČD dotační podvod?

A nebylo to náhodou tak, že ty Ex, IC a EC na Ostravu prostě byly v jednom balíku z rycklíky do Tanvaldu a spol., v jedné objednávce ministerstva a nikde se nevykazovalo (protože to objednavatel nechtěl), že jsou tam linky s různou profitabiolitou? Pak to ovšem není žádný podvod, ale jen nerozklíčované náklady.
02.05.2012 (1:32)  
to Bel
a už taky vím, že jako prostatik si v super vlacích Leo se třema weckama asi moc neškrtnu :( dvě wecka na ca 50 lidí je pro mě akorát... před Prahou a před Ostravou..a 2x během cesty to hravě zvládnu :)
já vím, trapné...omlouvám se za to nemravné téma, ale pro mě je podstatné..
  1 2 3 4 5 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko