..: Trať 220 u Benešova postihl výpadek elektrického proudu :..

363.127 v čele rychlíku mezi Červeným Újezdem a Střezimíří, foto: Andrew33 Benešov u Prahy (aktualizováno 10.11. 14.30) — Dne 9. listopadu, kolem třetí hodiny odpolední došlo na trati 220 mezi Benešovem u Prahy a stanicí Střezimíř k rozsáhlému výpadku dodávky elektrického proudu. Z tohoto důvodu je provoz na trati výrazně omezen a mnohé vlaky nabíraly vysoká zpoždění, jiné jsou pak ve své trase zkráceny nebo dokonce zcela odřeknuty. Zavedena byla náhradní autobusová doprava a současně se pracuje na opravě. Ta však potrvá, dle vyjádření Českých drah, minimálně do dnešní půlnoci. V provozu dochází vlivem mimořádnosti také k zajímavostem v řazení. Například na rychlíku 647 z Prahy do Českých Budějovic byla k vidění čtyřvozová příměstská jednotka řady 452. Částečně se také projevil nedostatek personálu drah a špatné informování cestujících ze strany SŽDC jako správce infrastruktury a také ze strany dopravce Českých drah. Několik minut před pátou hodinou bylo již obnoveno napájení v úseku Benešov u Prahy - Ješetice. I přesto se však mezi Benešovem a stanicí Střezimíř objevují opakovaně náhlé výpadky. Vlaky R 657 z Prahy do Benešova a R 200 v opačném směru byly vedeny náhradními soupravami. Aktuálně je provoz obnoven, k vyšším zpožděním by tak už docházet nemělo.

Zdroje: České dráhy, ŽelPage


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 9.11.2011 (17:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
14.11.2011 (7:03)  
K těm pojmům si myslím, že hlavní je smysl příspěvku.

Pokud někdo chce přesné označení:
TNS- trakční napájecí stanice (obecné označení napájecích stanic)
TM - trakční měnírna (3 kV DC nebo 1,5 kV DC)
TT - trakční transformovna (25 kV, 50 Hz AC)

V případě Benešova jde o KTNS - kombinovaná trakční napájecí stanice tzn. jeden objekt slouží k napájení obou takčních soustav (AC i DC) v ČR jsou 3 (ještě Nezamyslice a Nedakonice).
Registrierter Benutzer Koudy 
13.11.2011 (20:28)  
Jo, transformovna je asi častější, ale i usměrnění je změna kmitočtu, takže proč ne měnírna :) A velikost napětí se tam mění.

JK: Jistě, ale pak těžko použiji rozhlas, když žádný není.
13.11.2011 (13:41)  
Měnírna na střídavé soustavě? Napište o tom někdo víc, rád se poučím. Ve slušné zemi se při napěťové výluce přidávají lokomotivy nezávislé trakce a nehoní se kaštani do autobusů. Za starých časů, když došlo k nesnázím, tak pendlovala 556ka a přetahovala vlaky i s nečinnou Bobinou a bylo.
13.11.2011 (12:13)  
Koudy: Není rozhlas. Už 40 let v tom vagoně není. Což ale není problém ani tak průvodčího, natož vagonu, nýbrž jeho majitele, není-liž pravda? Či se snad budeme odvolávat na kouzelníka Pokustóna?
Registrierter Benutzer Koudy 
12.11.2011 (21:48)  
Mlůno: V kolika vlacích na 220 je rozhlas? Měnírna utáhne lecos, ale při jednostranném napájení až k Bystřici to není jen o výkonu.
Registrierter Benutzer mlůno 
11.11.2011 (17:48)  
Při jakékoliv mimořádnosti je problém informovat cestující. Panejo, žijeme v 21. století, všichni maji mobily (služební i soukromé), traŤ je vybavena moderním informačním, zabezpečovacím a diagnostickým systémem.
Tak v čem je problém. Co brání, šířit informace aspoň nádražním nebo vozovým rozhlasem, když už se modráci bojí mezi naštvané lidi (no nedivim se).
A přece když má měmírna výkon xx megawatů, nepošlu tam mašiny (a vlasky), co chtěji 4x tolik (2x tolik musí tramvajová měnírna utáhnout 2 hodiny, nevim jak vlaková).
10.11.2011 (18:12)  
Jel jsem včera R652 z Tábora (17:08) do Prahy Vrš. (18:35). Vzhledem k okolnostem si nemohu na nic stěžovat:
- v Táboře jsem byl při nástupu průvodčím upozorněn na očekávané komplikace
- párkrát jsme postáli v lese
- z Ješetic do Votic to bylo hodně pomalé (nefungovalo zab.zař.)
- cestou jsme předjeli 3 osobáky, ešus v Mrači dokonce po opačné koleji :-)
Tož žádný adrenalin.
- ve Vršovicích jsme byli v 19:05 s 30 min. zpožděním.
Registrierter Benutzer -sl- 
10.11.2011 (8:14)  
Ono to hlavně bylo kombinované se spouštěním Votic a tuším problémem na trakci mezi Olbramovicema a Heřmaničkama, kde to neplánovaná výluka rozhasila už dopoledne. Jako poslední na jih ráno projel Os Benešov - Tábor za R201 a pak až R641 s cca 20 minutami sekery a s náhradní soupravou. Vše mezi bylo na autobusech, souprava R639 stála poměrně dlouho v Olbramovicích jako Sv a na jih jela až za R641, aby točila na R652.

Zpátky jela R654 z ČB s 80 minutama a s náhradní soupravou (tou, co přijela z Prahy na R641), do které připojili vozy z rakouské části R200. Na R200 byla jako náhradní souprava souprava R654ky a podle všeho točila v Benešově, přičemž R654 dostal v Benešově do čela brejlovce (eso asi točilo na Budějice), kterej měl s těmi osmi vagóny dost problém a Čerčany - Stránčice ho táhli v nesprávným směru. Humorné to bylo v Senohrabech, kde zůstal R654 stát koncem na výhybkách a protijedoucí ešus se směrovkou České Budějovice (náhradní souprava k točícímu R200 v Benešově) musela Senohraby - Čerčany rovněž v nesprávném směru.

Z hlediska informování cestujících v ČB to bylo celkem v klidu, jen byla celkem slušně narvaná R1255. Z hlediska zmatků v točení personálu to bylo podstatně dramatičtější..
10.11.2011 (7:21)  
to Poborskiii: Nezvládli výluku, je drobet závádějící. Prostě když se koncově napájí z TNS Chotoviny až po dělení mezi AC/DC (je mezi Bystřicí a Benešovem) a do osobky tam jedou náklady (jeden měl cca 2500t - EHV 2x 363) a sejde se to, že za to zaberou současně, tak to TNS neutáhne. Pokud se tak stane opakovaně, tak se již nedělá OZ, ale el. dipečer pátrá po původu.
10.11.2011 (1:12)  
Prý nezvládli výluku měnírny v Benešově. Jinak ty výpadky byly už dopoledne, počínaje R 636, který nabral 130 minut. Kolem poledne se to rozjezdilo, jenže už v půl druhé nastal ten odpolední kolaps.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko