Plzeň — (Doplněno 12.40) Výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation dnes v plzeňském závodě hostí novináře i odbornou veřejnost. V následujících minutách bude slavnostně představena nová elektrická jednotka Škoda 7Ev, která u prvního zákazníka - Českých drah - ponese produktové jméno RegioPanter. To vzešlo ze čtenářské soutěže o pojmenování nového vlaku. Vozidlo v počtu 19 kusů objednaly ČD pro nasazení na rozličných trasách. Jednotka složená z dílů řad 650 a 651, kterou dnes vidíte na snímcích z Plzně, je schopna jízdy jak na střídavém, tak stejnosměrném napětí a bude určena pro provoz na lince České Velenice - České Budějovice - Strakonice. Jednotka poskytuje místa ve dvou vozových třídách, částečně nízkopodlažní klimatizovaný interiér, bezbariérové WC a skládací plošinu pro nástup vozíčkářů. Cestujícím budou k dispozici i stolky nebo zásuvky 230 V pro využití elektroniky během cesty. V interiéru lze rozeznat sedadla Regio (2. třída) a Regio+ (1. třída) českého výrobce Borcad. Shodná najdeme např. v motorových vozech Stadler RS1 RegioShuttle pro ČD.
Zdroj: Škoda Transporation, České dráhy, ŽelPage

Mate pravdu, kapacita na metr zde neni uplne vystizna. Takze cena za sedadlo: Desiro ML - 414 285,-, RP - 592 672,-
Je sice potreba dodat, ze DML Brussel se objednalo v poctu 305ks, ale i tak mi prijde ten rozdil celkem brutalni.
Hmotnost Desira ML jsem nasel dokonce jenom 132t, takze pak vychazi kapacita/tunu 2,12 ku 1,45 opet ve prospech Desira.
No tam to šlo hlavně o to a byla to tím i smůla, že ta rána šla takovým místem, se kterým se běžně nepočítá. Jinak za kompozitním čelem je dost bytelných elementů.
čelo je ocelové, velmi bytelné. I proto jsou všechna okna tak malá...
Těch Bdt bude škoda.
P.S.Jenom ho nemůžu najít.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
